kukaan synnyttänyt kuumeessa?
Apua pelottaa.. Rv 41+5 ja huomenna käynnistys .. Mulla kaiken lisäksi kauhea kurkkukipu ja kuume 38..ei laske panadolilla
...käyn päivystyksessä kun mies tulee kolmeksi kotia
...
Kommentit (10)
Tuttu synnytti kuumeessa ja ripulissa ja oli helvettiä...olo oli kamala ennen synnytystä, synnytyksen aikana ja se jälkeen :O
Minulla nousi kova kuume tulehdusarvojen vuoksi, lapsivedet meni vk 35, istukassa oli jotain häikkää. Ei kiva kokemus, lisäksi olin niin kuumehöyryissä että makasin vain paikallani jokaisen supistuksen aikana. Olisi ollut varmasti paremmin kestettävissä jos olisin vähän voinut liikkua, kävellä, olla kiikkustuolissa tms. Tiedä sitä, mutta soita ja kysy! Jaksamisia.
ei sektiota tehdä jos on kropassa joku infektio, ei mitään leikkauksia tehdä
Auts, kurja tilanne. ehkä käynnistystä voisi siirtä pari päivää?
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 15:09"]
[/quote]
Varmasti tehdään sektio jos joku hätätilanne tulee.
[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 15:09"]
[/quote]
Käynnistäminen = sektio? Niinkö?!
Olen synnyttänyt keuhkokuumeessa, kuume oli korkea ja henkeä ahdisti. Oli 2 tippaa ja sain astmalääkettä hengityksen kautta. Sain epiduraalin, ja kumma kyllä huomasin aivan puutuneena vauvan olevan jo tulossa. Onnistuin ponnistamaan tytön ulos, vaikka en tuntenut mitään ;) Tsemppiä!
Joo, olen synnyttänyt kuumeessa, kun kohtu tulehtui. Olin tosi puhki ja synnytys kesti ikuisuuden, mutta jaksoin kuitenkin ponnistaa ja sain vauvan synnytettyä.
Kävin päivystyksessä. Antoivat suoneen suoraan jotain lääkettä?!? Joka auttoi,kuume laski.silti ei tulehdus arvot Ym ollu noussu. Tätä flunssaa vaan.. Muillakin perheellä tämä. Katotaan käynnistetäänkö huomenna vai vasta ke että jos kumminkin jään sairaalaan huomenna niin voi alentaa kuumetta yms
...
EN ole kuumeessa, mutta mulla tulehdusarvot nousivat kohtutulehduksen takia. Supistukset käytännössä loppuivat, kun elimistö ei jaksanut. Mitäpä jos soittaisit synnärille ja kysyisit, vaikuttaako tämä asiaan? Itse tuon kokemuksen jälkeen saattaisit taipua pyytämään sektiota.