Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Argh: kannabiksen haju naapurista

Vierailija
18.04.2014 |

Ai että risoo. Jostain syystä tulen siitä todella huonovointiseksi.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rappuun lappu että nyt loppu höpöheinän pössyttely ennen kuin joku kyttääjämummo huomaa :) loppu omassa rapussa kuin seinään (huomautin koska haju tuli jotain kautta vaatekaappiin ja kuumotti että releet alkaa haista 60-luvulta).

Vierailija
2/37 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on toi kerrostaloasuminen tollasta :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisille nimetön ilmoitus.

Vierailija
4/37 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sulla ole vaan joku ihmeellinen psyykkinen reaktio, kun tiedät että tuoksuu cannalta, olet muka "huonovointinen" :D. Pahat hajut, kuten oksennus, voi saada ihmisen huonovointikseksi, mutta ei mieto makea tuoksu, joka ei sua edes haittaisi, ellet tajuaisi mikä se on. Anna ihmisten poltella ja keskity omaan elämääsi.

Vierailija
5/37 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kyynel!

Vierailija
6/37 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt lähtisi polisiille ilmoittelemaan: ovat muuten leppoisia, ystävällisiä, vaivattomia ja huomaamattomia naapureita. Mutta toi lappu rappukäytävän ilmoitustaululle, loistoidea!

Ap

Ps. Yöks se haju, laatta lentää melkein.

Vierailija
7/37 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 20:00"]

[/quote]

Ei poliisia kiinnosta, jos tavaraa on vähäinen määrä (=omaan käyttöön).

Vierailija
8/37 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota vähä "kuluja" rahassa itelles.

yleensä tykkäävät maksaa kun muuten menee poliisille koko sato :(

Vierailija
9/37 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 20:04"]Eiköhän sulla ole vaan joku ihmeellinen psyykkinen reaktio, kun tiedät että tuoksuu cannalta, olet muka "huonovointinen" :D. Pahat hajut, kuten oksennus, voi saada ihmisen huonovointikseksi, mutta ei mieto makea tuoksu, joka ei sua edes haittaisi, ellet tajuaisi mikä se on. Anna ihmisten poltella ja keskity omaan elämääsi.

[/quote]

mä itseasiassa pidän pajarin tuoksusta, mutta sisätiloissa saa mut huonovointiseksi. Hajun vuoksi en itse pystyisi edes poltella.

Vierailija
10/37 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 20:04"]

Eiköhän sulla ole vaan joku ihmeellinen psyykkinen reaktio, kun tiedät että tuoksuu cannalta, olet muka "huonovointinen" :D. Pahat hajut, kuten oksennus, voi saada ihmisen huonovointikseksi, mutta ei mieto makea tuoksu, joka ei sua edes haittaisi, ellet tajuaisi mikä se on. Anna ihmisten poltella ja keskity omaan elämääsi.

[/quote]

Tässä saattaa olla jopa jotain perää; varsin huonoja kokemuksia ko. yrtistä nimittäin. Ehkäpä se vaikuttaa. Fyysinen reaktio on kuitenkin hyvin todellinen, syystä riippumatta. "Mieto makea tuoksu", jaahas. Kenen mielestä kukka haisee hyvälle?

Ap

Vierailija
11/37 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 20:00"]

[/quote]

Tekisin kun vaan tietäisin mistä kämpästä se tulee. Tuskin poliisit tulee ratsaamaan kahden rapun kaikkia asuntoja? Vielä ikävämpi lemu kuin tupakka, vaikka sekin vituttaa.

Ja en oo ap, vaikka samat on murheet

Vierailija
12/37 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin talonmiehelle ja hän soitti asunnon omistajalle , se kävi siinä ovella ja asukas oli selittänyt , että hänellä on tapana perjantaisin polttaa suitsukkeita kavereitten kaa. Sai varoituksen

Vierailija
13/37 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ongelma: keskellä talvea iski hirveä allergia. Silmät vuotivat, nenä tukossa. Epäilin että asunnossani olisi kosteutta tai hometta. Mitään ei löytynyt. Lopulta syy paljastui: naapurissa oli kannabisviljelmä, ja ilmastointikanava puhalsi kasvatustilasta suoraan minun vessaan.

Vierailija
14/37 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko kyse varsinaisesti allergiasta, mutta mä ainakin oksennan heti kun oon polttanut. Oikein kolme kertaa piti kokeilla :-(. Usko vihdoin, ettei sovi mulle!

Vierailija
15/37 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi antaa nimetöntä ilmoitus (voi antaa, saa numerosi perusteella nimesi selville jos et sitä kerro kun kysyvät), jos tarvitsevat esim. todistajaa, valtiolla on oikeus vaatia sinulta sitä... itse hengitän marijuanaa pieni vauvva sylissäni, sen synnyttäjän keuhkoista savu ja haju tulee. ei kuulemma vaikuta lapseen, itsekin hengitän. onneksi lastensuojeluilmoituksen voi tehdä nimettömänä, kai..

Vierailija
16/37 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 20:49"]

Ei voi antaa nimetöntä ilmoitus (voi antaa, saa numerosi perusteella nimesi selville jos et sitä kerro kun kysyvät), jos tarvitsevat esim. todistajaa, valtiolla on oikeus vaatia sinulta sitä... itse hengitän marijuanaa pieni vauvva sylissäni, sen synnyttäjän keuhkoista savu ja haju tulee. ei kuulemma vaikuta lapseen, itsekin hengitän. onneksi lastensuojeluilmoituksen voi tehdä nimettömänä, kai..

[/quote]:-(

Vierailija
17/37 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 20:49"]

[/quote]

...ööö...mitä?

Vierailija
18/37 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin että ei voi tehdä nimetöntä ilmoitusTA, voi tehdä mutta joskus voivat vaatia todistajaksi,riippuu tilanteesta. Itse joudun oleen silloin lapsenvahtina, kun lapsen äiti käy polttelemassa... Itse en kys.ainetta käytä enkä mielellään haistele, enkä halua lapsenkaan hengittävän vähääkään. Itse polttaja ei tajua että haju menee lapsen keuhkoihin,eikä tajua tilanteen vakavuutta.

Vierailija
19/37 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitustauluun vain lappu missä toteat, että Jamaica ja sen tuoksut kuuluvat vähän eri leveysasteelle, olkaa hipit ystävällisiä ja suodattakaa kärrynne tai menkää muualle sihauttelemaan.

Jos ei tuosta ymmärrä korjata käytöstään niin sen jälkeen voi sitten miettiä muita keinoja.

Vierailija
20/37 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa kun muut tietää aina paremmin miten ihmisiin mikäkin vaikuttaa. Mulla on paljon kavereita jotka pössyttelee, ja itse aina kun olen polttanut saan järjettömän päänsäryn. En nauti siitä yhtään, ja haju on alkanut muakin ällöttää. En saa koskaan ikinä mistään vasaraa pienemmästä päänsärkyä, mutta kannabis laukaisee sellaisen heti. Silti kaverit aina vaan harmittelee kun en enää "nautiskele" heidän kanssaan, kun se on ainakin parasta mitä he tietää niin mullekin luulis tekevän höpöä... Itse taas juon heidät kaikki pöydän alle kevyesti ja nautin siitä ilman väsyä tai pahoinvointia. Outoa kyllä eivät yritä väittää että kyllä minullakin nyt pitää just tulla oksu kun heilläkin tuli. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi