Jos mies kehuu tiukaksi, onko näin oikeasti vai puhuuko lämpimikseen?
Aina välillä kuulee joltain mieheltä, että oot ihanan tiukka tms. Tai jos laukeaa nopeasti, sanotaan että tunnuit vaan niin hyvältä. Mutta jotenkin vaan miettii, puhuuko vaan lämpimikseen vai onko näin oikeasti. Tuskin tosin mikään löysä sitten olen. Kaksi lasta kuitenkin, mutta olen aika siro, joten voihan se siitäkin johtua. Mutta miehille siis kysymys, jos noin toteatte, onko silloin näin oikeasti? :D
Kommentit (7)
Kiihottuneen naisen lihakset puristelevat kalua upeasti.
Ja siihen vielä siro olemus niin onhan siinä erinomaiset visuaalisetkin ainekset koossa saada siemenet sisällä nopsaan.
Kirjoituksesta saa käsityksen että kumppanit vaihtuvat niin uutuuden viehätyskin vaikuttaa.
Kostuneenakin voi olla tiukka lihasten toimiessa.
Kyllä sinä olet tiukka ja tunnut hyvältä.
nimimerkillä päästäppä nostamaan sukilla ja sukkanauhoilla verhotut sirot sääresi olkapäilleni ja nauttia kieihoidolla kiihottuneistasi huulista ja puristuksesta kullini ympärillä : )
Varmaan on oikeasti?
Ei miehet ainakaan lämpimikseen kaikille tuollaista selitä, koska minulle ei ole kukaan sanonut että olisi tiukka.
No kuivuudesta ei kyllä johdu, kostun todella helposti. Ja olen aiemmin ajatellut että tuntuuko edes missään miehellä, jos on liian liukas. Olin pitkään suhteessa, mies ei koskaan mitään kehuja antanut. Nyt pari vuotta sinkkuna, kun en suhdetta kaipaa. Pari vakituisempaa kaveria on seksiin ja joskus joku yhden yön juttu. Eksältä lopahti jaksaminen seksiin lasten syntymien jälkeen. Joten siksi vähän ihmeissäni nyt olen ollut, kun kehuja satelee miehiltä niin vartalosta kuin pil*ustani.
Ap
Täällä saa kyllä kirjoittaa pillustaan aivan sensuroimatta.
Sinun vulva ja vagina; kanna sitä ylpeydellä. Muista siis aina, se on maailman paras pillu sinulle :-D
M48
Mitä paikkaa tarkoittaa? Luonnetta vai alapäätä.
Mielestäni se kannattaa ottaa kehuna.
Olen ollut noin 100 naisen kanssa ja oppinut sen, että jokainen pimppi on yksilölliinen kuin lumihiutale. Kaikissa on oma tuntonsa ja kenties sinun ja kumppanisi "vehkeet" sopivat hyvin yhteen. Lasten saaminen tai ikä eivät automaattisesti korreloi tuntumaan. Jostain syystä sitä myöskään pysty ulkopäin päättelemään, että miltä siellä sisällä tuntuu. Yksi taivaallisimmista pimpeistä omalla kohdallani kuuluu vajaa seitsemänkymppiselle viiden lapsen äidille. Silloin näin vain tähtiä, kun se tuntui heti sisääntyöntyessä niin taivalliselle.
Yksi merkki tiukkuudesta voi olla se, että mies haluaa edetä rauhassa ja välillä taukoa pitäen. Eli välillä vetäytyä pimpistä ja saatat silloin nähdä spermatipan terskan nokassa. Siitä ei jyystöä tarvita, vaan se sopiva pimppi saa kyllä laukeamaan pussin pohjia myöten.
M
Kuiva vagina tuntuu tiukalta. Aina kosteaan on nyrkki mahtunut.
M48