Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverin piti soittaa viimevkolla jotta nähtäis...

Vierailija
26.05.2014 |

Eipä ole soittanut. Ja sitä ed yhteydenotonkin aktiivinen osapuoli olin minä.

Miksi mulla on aina näin? olen täysin ilman kavereita, saati ystäviä.

Ja please, sen verran "respectiä" etten minä ihan "vain" tämän yhden kerran takia tässä avaudu ja purkaudu, kys touhu on toistuvaa joka puolelta ja story of my life, näemmä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 13:05"]Mullaki yks kaveri kysy jo maaliskuussa, että millon nähtäis, sanoin et mulla on vaan aikaa kun kuitenkin olen työttömänä kotona. Hän kuitenkin käy töissä. Sanoin kans, että kattoo sopivan päivän kalenterista, milloin on vapaata töisyä et nähtäis sillon. No, eipä ole vielä kuulunut, vaikka facebookissaki on monet kerrat kirjottanu kuinka hänellä on vapaapäivää

[/quote]

Mulla oli ihan sama juttu erään kaverin kanssa, jota luulin parhaaksi ystäväkseni yms lässynlää. Olin kotona paljon kun hän oli koulussa ja sovittiin että menen käymään koulussa katsomassa yms (oli myös minun vanha kouluni, olin jo valmistunut ennen häntä).. Sanoin että kertoo vain päivän milloin käykoska enhän minä voi tietää mitä tunteja/kursseja hänellä on menossa jne. monta kertaa puhuttii asiasta mutta koskaa ei pyytänyt tai sanonut päivää ja kellonaikaa. Kyllästyin ja odottelin kotona yhteydenottoja. Kaikenlisäksi asui vielä naapurissani parin metrin päässä...

Tällainen outo toistui useasti, esim. olimme menossa lenkille, mutta juuri kun sain lenkkivaatteet päälle tai muuta, niin hänestä ei koskaan kuulunut mitään. Myöhemmin aina sanoi että JOO UNOHDIN tai NUKAHDIN. Tai PITI TISKATA ( en tajua miten tiskaamiseen ja tiskikoneen täyttöön voi mennä koko ilta esim. 5 tuntia?) Ja aina ihme selityksiä.

Lopulta kyllästyin, enkä lähettänyt enää mitään viestejä, en edes facebookissa, en tykkäillyt hänen jutuistaan, en yhtään mitään.

Nyt n. 2,5 vuoden jälkeen hän ei ole sanonut sanaakaan vieläkään, mutta ei ole poistanut minua edes kavereista. En tiedä mitä hän haluaa, haluaako olla vielä kaveri ja odottaa että ruikutan perään vai eikö vain kehtaa poistaa minua.... Ja oltiin oikeasti hyviä ystäviä, tunnettu n. 8 vuotta.

Mutta hän on vain sellainen luonne, että muiden täytyy roikkua hänen perässään tai muuten ei tule ystävyyssuhteesta mitään.

Välillä hän laittaa facebookkiin päivityksiä tyyliin "vapaapäivä, haluisko joku nähä?"

Miksei itse lähetä suoraa viestiä jollekkin että haluatko nähdä -__-

Vierailija
2/5 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se FB teettää. Kun ei oikeasti tavata, ne FB-kaverit ovat vain jotain virtuaaliolentoja, joiden kanssa ei sitten tosielämässä olekaan mitään yhteistä. Ehkä on jopa unohdettu, millaista on tavata ihmisiä kasvokkain ja miten kuuluu käyttäytyä ja puhua ihan todellisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin just poistin kavereista yhden tälläsena Ameeban. Aina oli menossa muiden kavereidensa kanssa ties mihin, mut jos minua ois pitänyt nähdä niin ei rouvasta sitten kuulunutkaan. Lopulta en enää ehdottanut tapaamisia, yhteydenpito loppui kokonaan. Poistin kavereista.

Luultavasti myös elämästäni sillä Facebook oli ainut yhteyteni häneen. Hän muka pelkäsi puhelinta :D

Vierailija
4/5 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki yks kaveri kysy jo maaliskuussa, että millon nähtäis, sanoin et mulla on vaan aikaa kun kuitenkin olen työttömänä kotona. Hän kuitenkin käy töissä. Sanoin kans, että kattoo sopivan päivän kalenterista, milloin on vapaata töisyä et nähtäis sillon. No, eipä ole vielä kuulunut, vaikka facebookissaki on monet kerrat kirjottanu kuinka hänellä on vapaapäivää

Vierailija
5/5 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kyllästytti joten poistin facebookista 2 viikkoa sitten. Toistaiseksi tämä tärkeänäkin pitämäni "ystävä" ei ole edes huomannut. :) 

Joulukuussa hän perui tulonsa ja ilmoitti tulevansa tammikuun pitkillä vapailla käymään, sen jälkeen en ole kuullut sanaakaan hänestä ja tarkoituksella olen jättänyt itse viestittämättä mitään koskka olen niin kyllästynyt olemaan ainut aloitteen tekijä.