Lue keskustelun säännöt.
Anoppi halusi laittaa meille joulupöydän
25.12.2020 |
Ja kutsui perheemme syömään. Tarjolla oli taskulämpimiksi lämmitettyjä valmiita laatikoita (ilman mitään tuunausta), raa`aksi jäänyttä kinkkua, sillipurkki, juusto ja makkaraviipaleita. Niin ja valmista rosollia muovilaatikosta.
Pointti tässä jutussa ei ole paheksua anoppia, hän tarkoitti hyvää, vaan sitä että ei tuollaisia ruokia huvita syödä lainkaan. Olen mielummin syömättä, kuin täytän muutenkin täyttä vatsaani noilla. Eihän sitä tarvitse kaikkea itse laittaa, mutta voisi nyt vähän edes tuunata valmiita, jos niitä tarjolle laittaa.
Vai mitäpä olette mieltä?
Kommentit (42)
Joko teitä on kutsuttu pääsiäiseksi "syömään"?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sen ainoan kerran kun ollaan menty anopin luo jouluaterialle, oli melko surkuhupaisa. Mä ja mies istuttiin odottamassa vuoroa, kun anoppi, miehensä sekä miehen sisko miehensä kanssa söivät. Me saatiin sitten raapia jämät ja lämmittää ne mikrossa. Kolme koiraa kiersi pöydän alla etsimässä makupaloja. Edes kynttilää ei ollut pöydässä koristeena. En kokenut olevani kovin tervetullut, vaikka anoppi kutsui meidät. Toista kertaa en mene "jouluaterialle" siihen taloon.