Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sirpa pietikäinen???

Vierailija
26.05.2014 |

Kertokaa mulle miksi kukaan äänestää jota kuta tuollaista? Ei vaan mahdu päähän!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ei äänestäisi? Yksi kokeneimmista. Ja jos sattuu tykkäämään vihreästä kokoomuslaisesta arvomaailmasta.

Vierailija
2/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan näitä "epärehellisiä" ja rikoksista tuomittujakin äänestetään. Pietikäinenkinhän jäi aikanaan kiinni rattijuoppudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan ymmärrät hyvin miksi äänestetään esim. Paavo Väyrystä tai Stubbia?

Vierailija
4/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun siskoni on äänestänyt jo vuosikymmenet häntä. En edes tajua miksi sisareni on kova kokoomuslainen. Pankkivirkailija ollut yli 30v, mies taksirenki. Omistavat ainoastaan paritalo kolmion alle 3000 asukkaan kunnassa plus vanhan auton. Asuntolainan saivat maksettua yli 50v.

Vierailija
5/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 09:17"]

Sen sijaan ymmärrät hyvin miksi äänestetään esim. Paavo Väyrystä tai Stubbia?

[/quote]

Väyrynen on pelle. Harmiton varmaan sellanen, joten tietynlaiset ihmiset äänestää sitä. Stubista mä en tiedä mistä se on edes ilmestynyt politiikkaan.

Vierailija
6/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa Pietikäinen on kovan luokan Eu-ammattilainen. Hyvä, että pääsi jatkamaan työtään parlamentissa. Miksi muistella jotain mennyttä kämmiä. Muistelkaapa vaikka sitä, miten on omaishoitanut vanhempiaa. En äänestänyt häntä, vaikka arvostankin työtänsä. Puolue vain on väärä.

Vierailija
7/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää Sirpan äänestäjät, mutta vielä enemmän HEIDI HAUTALAn äänestäjät.

Vierailija
8/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautalan äänestäjät ihmetyttävät. Sirpa on periaatteellisempi "vihreä" kuin Hautala.

Vierailija
9/9 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 09:19"]

Mun siskoni on äänestänyt jo vuosikymmenet häntä. En edes tajua miksi sisareni on kova kokoomuslainen. Pankkivirkailija ollut yli 30v, mies taksirenki. Omistavat ainoastaan paritalo kolmion alle 3000 asukkaan kunnassa plus vanhan auton. Asuntolainan saivat maksettua yli 50v.

[/quote]

En näe yhtään syytä, miksi em. henkilöt eivät voisi pitää kokoomuslaista arvomaailmaa omanaan. Yhtä hyvin toki jotakin muutakin arvomaailmaa. Ilmeisesti haet sitä, että kokoomus on "vain rikkaiden asialla". Tätä mantraa hokemalla vasemmisto on puolittanut oman kannatuksensa yhdessä sukupolvessa, mutta Kokoomus menee ja menestyy.