Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi V***n ukko!

Vierailija
25.05.2014 |

äijä meni tohon lattialle tekemään paperihommia. itse istun sohvalla noin puolentoista metrin päässä. täällä on ihan sairaan kuuma. se laittoi vielä tuulettimen puhaltamaan tuohon taaksensa niin, että se puhaltaa sen yli ja tänne minuun päin.

se piereskelee ja haisee paskalle ja hielle!!! ja se tuuletin puhaltaa sen kaiken tänne! voi vittu...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko joku jolla on ärtyvän suolen oireyhtymä keroa että mitä sille voisi tehdä? ja saako sen avulla jonkun "vapaakortin" haista paskalle kokoajan? ap

Vierailija
22/27 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta ajatteles jos miehesi lopettaisi pierennän vuodeksi ja päästäisi kerralla ulos kaiken säästämänsä. Pikaisella laskutoimituksella sain tulokseksi noin puolitoista tuntia yhtämittaista perseen pärinää. Olisko se kivaa? Taas jos se haisee hielle suihkusta huolimatta niin miksi tuhlata vettä ollenkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma, että se on ukkosi joka haisee? Ettet vaan haise itse. Päättelin siitä kun koko huusholli haisee, eli kuljet joka huoneessa nuuskimassa etkä huomaakaan kun viet katkun mukanasi.

Vierailija
24/27 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 14:47"]Niin mutta ajatteles jos miehesi lopettaisi pierennän vuodeksi ja päästäisi kerralla ulos kaiken säästämänsä. Pikaisella laskutoimituksella sain tulokseksi noin puolitoista tuntia yhtämittaista perseen pärinää. Olisko se kivaa? Taas jos se haisee hielle suihkusta huolimatta niin miksi tuhlata vettä ollenkaan?

[/quote]

ei muuten riittäisi 1,5 tuntia... joskus alkuaikoina ihmettelin että ujosteleeko se mua vai mitä ihmettä, että ompas söpöä, kun käyttäytyi joskus vaivaantuneesti. sitten sillä tuli aina kiire kotiinsa. myöhemmin myönsi että sitä aina pieretti kauheesti, eikä mun eessä kehannu niin lähti aina kotiin pärisemään. sitte se on varmaan vetäny just semmoset parin minuutin konsertot kun on ovesta päässy ulos...ap

Vierailija
25/27 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söikö miehesi myös vanukkaat?

Vierailija
26/27 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 14:51"]Ootko varma, että se on ukkosi joka haisee? Ettet vaan haise itse. Päättelin siitä kun koko huusholli haisee, eli kuljet joka huoneessa nuuskimassa etkä huomaakaan kun viet katkun mukanasi.

[/quote]

en usko, itsehän en piere juuri koskaan. tai haise. kyllä se mies on sen haisuongelmansa myöntänyt. ap

Vierailija
27/27 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 19:29"]Söikö miehesi myös vanukkaat?

[/quote]

vanukkaat? se syö aikalailla mitä vaan..ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän