Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin selviää saanko työpaikan jos työn pitäisi alkaa 1.8.?

Vierailija
25.05.2014 |

Olen hakenut uutta työpaikkaa vanhan tilalle. JOS sattuisin sen saamaan, niin milloinkohan selviää saanko sen vai en? Työ alkaa 1.8. ja haku työhön päättyy huomenna.

Elokuu on mulla nykyisessä työssä lomaa, joten sitten en ilmeisesti lomaa saa pitää jos kerran uusi työ alkaa elokuussa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti päätökset tehdään ennen juhannusta tai viimeistään kesäkuun lopussa, koska sitten alkaa kesälomakausi. 

Itsellä kyllä meni edellinen työ niin, että varsinaista alkamisaikaa ei ollut määritelty. Näihin aikoihin keväällä sitä hain. Olin jo unohtanut koko paikan, kun elokuussa tuli yllättävä puhelinsoitto, että haastatteluun. Oli ollut lomat ja lomautusuhka ja projekti, mihin piti mennä, hetken aikaa jäissä. Työ itsessään alkoi vasta lokakuussa, eli aika pitkä välit olivat. Mukava työpaikka se oli vaikka kesti noin kauan valita. Määräaikainen, vain siihen yhteen projektiin ja nyt olen jo muualla. 

Vierailija
2/8 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän ton kesäloman kanssa kävisi? Mieluumin otan työn silti vastaan jos sen saisin ja olen sitten vaikka ilmna kesälomia, mutta onkohan mitään mahdollisuuksia vai maksetaanko pois? Sama työnantaja kyseessä, työn luonne muuttuisi aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
4/8 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saisi pitää lomaa?

Vierailija
5/8 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sama työnantaja, niin toki saat lomat pitää normaalisti, eihän sun työsuhde katkea, työnkuva ja palkkaus vaan muuttuu.

Vierailija
6/8 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sama työnantaja, niin toki saat lomat pitää normaalisti, eihän sun työsuhde katkea, työnkuva ja palkkaus vaan muuttuu.

Vierailija
7/8 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tavallaan sama työnantaja eli kaupunki, mutta työn luonne muuttuisi aika radikaalisti, samoin työpaikka ihan fyysisesti.

ap

Vierailija
8/8 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain työpaikan ja työt alkaa 1.8, mulle ilmoitettiin perjantaina ja haku loppui viime tiistaina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi