Näin tänään kaupungilla todella kauniin naisen, mutta
Kesämekon alta näkyi läpi shortsien "rajat"! Täydellinen vaikutelma jotenkin rapisi heti, kun tuon huomasin. :/
Kommentit (15)
Hyväksy itsesi, elämäsi helpottuu.
ja se oli ainut vika naisen ulkonäössä? ei voi muuta sanoa kuin että olispa mullakin
Ja taas tää sama sekopää on täällä!!
Mun mielestä sun pitäis lakata käymästä kaupungilla. Nää alkaa jo riittää tätä lajia.
En ole tänne tehnyt aikaisemmin aloituksia.
Kiinnitin tuohon huomiota siksi, koska nainen vaikutti niin huolettomalta ja rennolta, mutta mekon läpi näkyvät shortsit kielivät, että ei nainen niin huoleton ehkä ollutkaan.
ap
Täh? Luulin aloituksesta että naisella oli rusketusrajat ja nyt olikin shortsit? Sä oot jotenkin sekava.
Siis miksi sortseja pitävä ei ole huoleton ja rento? Mikä tässä nyt on ongelmana?
Ehkä se niiden sortsien takia oli just rento, kun ei tarvinnut pelätä vilauttamista. Ja vilauttamista mä en laske rennoksi...
Ap ei ainakaan ole kauhean huoleton ja rento.
höh... Minua harmitti, kun hän ei ollutkaan niin täydellinen. Mietin, että onkohan hänellä jotain itsetunto-ongelmia? Useinhan shortseja mekon alla pitävillä on jotain ongelmia.
ap
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 23:53"]
höh... Minua harmitti, kun hän ei ollutkaan niin täydellinen. Mietin, että onkohan hänellä jotain itsetunto-ongelmia? Useinhan shortseja mekon alla pitävillä on jotain ongelmia.
ap
[/quote]Todennäköisesti virtsanpidätysongelmia ja extra large Tena siellä housuissa.
Unohda! Kauniit naiset eivät ole sinua varten.
Miksi ette nyt ymmärrä näkökulmaani? Virhe täydellisyydessä saa miettimään syitä.
ap
What???