Ketä kiinnostaa joku mm ottelu??
En ole katsonut ainuttakaan peliä. Ainoastaan olympia mitalli kertoo jotain. MM matsit olis ku katsois kakkosdivarin pelejä.
Kommentit (17)
Minua ja aika montaa miljoonaa muuta tässä maailmassa. Oletko jotenkin outo?
Oot wt paskahousu ja huono ihminen.
Vitut se oikeasti niin kauhean montaa kiinnosta. Lampaita.
Suurin osa nytkin silmät ymmyrkäisinä töllön ääressä olijoista ei tiedä edes mitä tarkoittaa paitsio.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 21:47"]Vitut se oikeasti niin kauhean montaa kiinnosta. Lampaita.
Suurin osa nytkin silmät ymmyrkäisinä töllön ääressä olijoista ei tiedä edes mitä tarkoittaa paitsio.
[/quote]
Ja suurin osa kiinnostuneista kyllä tietää.
Kaikkein inhottavinta on katsoa lätkää sellaisten kanssa jotka eivät todellakaan osaa edes perussääntöjä, kikattelevat ja miettivät kuka on komein eikä heidän kanssa voi pelistä keskustella. Onneksi mun kaveripiirin ei tälläisiä kuulu.
Suurin osa katsoo vaan koska suomi pelaa finaalissa. Vain voitto on tärkeintä ja suomi on niin ihq!!!
Ei kiinnosta B-kisat paskan vertaa, vaaleja katsotaan.
Aika pimennossa saa elää jos ei tiedä ketä se kiinnostaa. Eilenkin sai olla seiskan jälkeen tosi rauhassa kaupassa. Eli aika montaa suomalaista nyt sitten kuitenkin, vaikkei ehkä sinua, eikä minuakaan niin mahottomasti.
Myönnän, että finaalia nyt seuraan tässä puolella silmällä. Muita otteluita en ole juuri katsonut, tulokset on voinut lukea suoraan fb:stä livenä :D Aina ne on jostain kuullut kumminkin.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 21:52"]Ei kiinnosta B-kisat paskan vertaa, vaaleja katsotaan.
[/quote]
Ainiin B-luokan vaaleja. Selväpä se.
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 21:52"]Ei kiinnosta B-kisat paskan vertaa, vaaleja katsotaan.
[/quote] Bättre folk
Yleensä mm finaalia on seurannut sellainen 1,8 miljoonaa katsojaa suomessa jos suomi on ollut mukana. Tuliko yllätyksenä että ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä?
Minua kiinnostaa, ennen ei. En vain uskalla katsoa koska menen niin tunteella mukaan. :(
En tiedä, mutta ilmeisesti monia. Eikös nämä ole vähän sellaiset jämäkisat, eli esim. Kanadalla ei ole niitä parhaimpia mukana tuolla? Näin mulle on selitetty, että sen takia näistä ei vaahtoa muut kuin suomalaiset...
Jos ap ei katso lätkää juuri nyt, niin voisit käyttää aikasi oikeinkirjoituksen opettelemiseen.
Mitalli... Facepalm!
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 21:55"]Minua kiinnostaa, ennen ei. En vain uskalla katsoa koska menen niin tunteella mukaan. :(
[/quote]
Mä huudan ja kiljun täällä aina täyttä kurkkua kun on syy joten katso vaan! Kyllä tähän maailmaan ääntä mahtuu.
Minua ei kiinnosta. Ei kyllä kiinnosta olympialaisetkaan eikä mikään urheilu. Vaaleja katson, politiikka kiinnostaa.
Taitaa nyt vähän kiinnostaa..