Laulu rakkaudelle Virallinen
Laulu rakkaudelle Secret Song Suomi, kohta se alkaa. Lehdistä olemmekin jo saaneet lukea muutamista yllätyksistä. Lehtitietojen mukaan tänään yllätysesityksen saavat saavat mm. Samuli Edelmann, Miitta Sorvali, Jorma Uotinen ja Tuure Boelius.
Kommentit (1915)
Vierailija kirjoitti:
Michael on ihana persoona <3 Olisi minusta ansainnut enemmän kuin Saara Aallon. Voi Saarakin minun puolestani olla lavalla, mutta kavalkadi muusikkoystäviä pitkän uran varrelta olisi ollut hieno yllätys. Odotin itse eniten Michaelin yllätystä ja hieman petyin.
Sama juttu! Tunsin suorastaan häpeää järjestäjien puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Michael on ihana persoona <3 Olisi minusta ansainnut enemmän kuin Saara Aallon. Voi Saarakin minun puolestani olla lavalla, mutta kavalkadi muusikkoystäviä pitkän uran varrelta olisi ollut hieno yllätys. Odotin itse eniten Michaelin yllätystä ja hieman petyin.
Päinvastoin! Onnistui ihan hyvin. Ja noihan on kaveruksia.
Negatiivareille on tuossa ihan oma ketjunsa:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3991307/laulu-rakkaudelle-inho-ketju-sa…
Vierailija kirjoitti:
Negatiivareille on tuossa ihan oma ketjunsa:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3991307/laulu-rakkaudelle-inho-ketju-sa…
Tarkoittanet varmaan myös trolleja? Mun puolesta saavat myös mennä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin! Onnistui ihan hyvin. Ja noihan on kaveruksia.
Michael ja Saara katsoivat toisiaan tosi kauniisti ja lämpimästi.
Itse en oo ohjelman fani vaikka joka jakso on tullut ”katsottua”, lähinnä kuunneltua.
Esko Salminen ja Loiri sai mut liikuttumaan ja Suvi Teräsniska oli hyvä, tykkäsin kappaleesta.
Tosi huono oli tämä viimeisin jakso. Ei mennyt tunteisiin kenelläkään. Jokainen oli vähän että "aijaa, tuo, no olipa floppi, mutta yritän näyttää ilahtuneelta tai liikuttuneelta". Ja se, että perheenjäsen tulee sieltä (esim. vaimo), on oikeasti kamala floppi. Ihminen luulee, että on tärkeä jollekin, ja eiköhän se aviopuolison tärkeys osoiteta kotona eikä julkisesti.
Mutta kai tämä on nyt sitä että haetaan julkisuutta puolisoille, esim. Aminin eukolle, että osaako se tehdä muuta kuin lisääntyä? Jätetään ne järjelliset hommat sitten muille. Pidä pesueesi piilossa, ja jalat ristissä.
Koop Arponen on symppis! Ja Petekin ihan mukava. Paras hetki oli kun Koop lohkaisi laulun päätteeksi "fuckin' bastard!" ihanalla brittiaksentilla :) Onpas ilahduttavaa, että heidän ystävyys on säilynyt Idols-ajoilta asti.
Hyvä puoli tässä on se, ettei luultavasti nähdä Nelosen artisteja, kuten Anna Puu jne. Eikä muitakaan Nelosen suojatyöläisiä. Esim. sellaista, että Nelosen radiojuontaja Tinni yllättää radiojuontaja Jekun. Tai Alma Hätönen yllättää Kimmo Vehviläisen. Tai Anni Hautala yllättää Hovimuusikko-Ilkan. Tai Perälä yllättää Jaajon. Tai Sami Kuronen yllättää Jenni Alexandrovan. Tai Burgerimies yllättää Huutokauppakeisarin. Tai Heikki Paasonen yllättää Jethron.
Vierailija kirjoitti:
Tosi huono oli tämä viimeisin jakso. Ei mennyt tunteisiin kenelläkään. Jokainen oli vähän että "aijaa, tuo, no olipa floppi, mutta yritän näyttää ilahtuneelta tai liikuttuneelta". Ja se, että perheenjäsen tulee sieltä (esim. vaimo), on oikeasti kamala floppi. Ihminen luulee, että on tärkeä jollekin, ja eiköhän se aviopuolison tärkeys osoiteta kotona eikä julkisesti.
Mutta kai tämä on nyt sitä että haetaan julkisuutta puolisoille, esim. Aminin eukolle, että osaako se tehdä muuta kuin lisääntyä? Jätetään ne järjelliset hommat sitten muille. Pidä pesueesi piilossa, ja jalat ristissä.
Lapsista vain nuorin on tämän nykyisen puolison, vanhimmat ovat edellisestä liitosta.
Koop varmaan intopiukeena odotti jymy-yllätystä, oli keskustellut Petenkin kanssa ohjelmasta innoissaan etukäteen. Vähän pettymys, kun tyyppi, joka tuo autolla studiolle, on se yllätys. Parempi olisi Peteltä ollut se, että olisi ottanut vähän kiireisiin vedoten etäisyyttä. Sitten olisi ollut liikuttavampikin kohtaaminen.
Ensi viikon jaksossa on Danny ja Helmi. Mielenkiintoista nähdä se.
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikon jaksossa on Danny ja Helmi. Mielenkiintoista nähdä se.
Onko tämä totta vai jonkun palstatyypin keksimä trolli?
Onneksi ei ole Dannya. Seuraavassa jaksossa: Janna, Leri Leskinen, Mikael Gabriel, Raili Hulkkonen, Anna Tulusto ja Pirkko Mannola.
Tähän asti liikuttavan. Vesku Loiri ja Esko Salminen. Se oli aito. Loiri menettänyt lapsiaan. Todella upea. Pidin myös Irina Björklund osta, tanssijat olisi voinut olla parempia korografialta.
Noloin mainos Kilpeläinen ja Bosco; ei oikein tunnetta, väkisin vedetty kun vaimo kaikki päivät yksin lasten kanssa kun mies toteuttaa itseään laulaen vieraille naisille ja ottaa osan vaimon taidekunniasta. "Minä muuten opiskelin taidetta" sanoo mies. Vaimo varmaan ihan kiva mutta mies ei oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua teitä mollaajia, kun kuitenkin katsotte.
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne pään liikahdukset ja suun puolittaiset aukeamiset aina mukavaa katsottavaa, etenkin kun muiden esittäjä elehtii spontaanisti käsillään.
Olen katsonut noita jaksoja uudelleen ja uudelleen ja harjoitellut tuota elehtimistä yhdistettynä kasvojen ilmeisiin. Nyt alkaa vähitellen näyttää melkein uskottavalta.
Aminin yllätyksessä oli mukana harvinaisen monta r-vikaista. Vaimo, Parkkali ja Lindeman. Eikä isä-Asikainenkaan kovin selkeästi artikuloi. Uniikki olisi täydentänyt ryhmän.