Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laulu rakkaudelle Virallinen

Vierailija
25.12.2020 |

Laulu rakkaudelle Secret Song Suomi, kohta se alkaa. Lehdistä olemmekin jo saaneet lukea muutamista yllätyksistä. Lehtitietojen mukaan tänään yllätysesityksen saavat saavat mm. Samuli Edelmann, Miitta Sorvali, Jorma Uotinen ja Tuure Boelius.

Kommentit (1915)

Vierailija
801/1915 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania noi Asikaisen lapset 😀

Vierailija
802/1915 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä oon tosi otettu, et hän on niin tarkkaan kuunnellut sen, mitä mä sanon siinä. Hän on opettanu mua mun teksteistä, pilkkonu, analysoinu aika tarkkaankin ja osannut selittää sen myös minulle." 

Eli mitä tämä siis tarkoittaa, kun joillekin kommentoijille sanoma on niin selvä. 

Tarkoittaa sitä, mitä siinä sanotaan. Mariskasta on artistina hienoa, että joku kuuntelee hänen tekstejään tarkasti. Jari ilmeisesti myös auttanut Mariskaa tekstien kanssa ja antanut hänelle uusia näkemyksiä niihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1915 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mini-Asikaiset <3

Vierailija
804/1915 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikku Amineja. :)

On siinä elätettäviä

Vierailija
805/1915 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo nyt varsin erikoinen biisivalinta Mariskalta oli, ystävälle osoitetuksi. "Jos joku onnekas sut saa, ei haittaa, osaan odottaa..." Ja se kaikki muu läyhäily, lässytys ja tuijottelu. Yök.

Vierailija
806/1915 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi. Sinä voit kuunnella Mariskan puheenvuoron jälkikäteen niin asia selviää. 

Kukahan tämä Mariskan puolustaja on tai lähinnä jutun valkopesijä :D

Joo ei voi olla ihan viatonta kun noin agressiivisesti puolustetaan, eikä voi edes ihan tavallisiin kysymyksiin vasta asiallisesti vaan silllonki hyökätään ja ilkeillään.

Vierailija
807/1915 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ohjelmassa on tänään mahdottoman kauniita vetoja!

Hevikin upposi, vaikka ei ollutkaan suosikkejani tänään. Valtteri Torikan veto ei uponnut minuun.

Lindemanin vetokaan ei ole hyvä.

Muut olivat aivan timanttisia 👌

Vierailija
808/1915 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kyllä myöntää, että erään viimeaikaisen lööpin ja tälläkin palstalla pitkään keikkuneen aloituksen perusteella kieltämättä Mariskan laulu Sarasvuolle sai vähän miettimään. En olisi ehkä muuten tuota asiaa ajatellut. 

Pidäpä ne harhasi ihan omana tietonasi. Jos rakkaudesta laulaminen merkitsisi suhdetta, aika monella olisi tässä ohjelmassa rakkaussuhde. 

Mikset lukenut kommenttiani? Siinähän nimenomaan sanoin, että muiden kohdalla ja ilman tätä lööppiä ei olisi tullut mieleenkään ajatella mitään tuollaista. 

Kyllä luin. Siksipä kutsuinkin juttujasi harhoiksi. Onhan se harhaista lööppijuttujen perusteella kehitellä tuulesta temmattu suhde, vaikka juuri on ohjelmassa kerrottu, miksi tuo kappale valittiin. Ei laulujen sanat useinkaan kerro laulajan tunteista kuulijaa kohtaan. Muutehan muusikoilla olisi suhde ison osan suomalaisten kanssa. Mariskakin laulanut tuota kappaletta omilla keikoillaankin. 

Missä puhuin mitään mistään suhteesta? Sinähän tässä nyt kehittelet tarinoita. 

Tuossa: "Pakko kyllä myöntää, että erään viimeaikaisen lööpin ja tälläkin palstalla pitkään keikkuneen aloituksen perusteella kieltämättä Mariskan laulu Sarasvuolle sai vähän miettimään. En olisi ehkä muuten tuota asiaa ajatellut."

Vierailija
809/1915 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä oon tosi otettu, et hän on niin tarkkaan kuunnellut sen, mitä mä sanon siinä. Hän on opettanu mua mun teksteistä, pilkkonu, analysoinu aika tarkkaankin ja osannut selittää sen myös minulle." 

Eli mitä tämä siis tarkoittaa, kun joillekin kommentoijille sanoma on niin selvä. 

Tarkoittaa sitä, mitä siinä sanotaan. Mariskasta on artistina hienoa, että joku kuuntelee hänen tekstejään tarkasti. Jari ilmeisesti myös auttanut Mariskaa tekstien kanssa ja antanut hänelle uusia näkemyksiä niihin. 

Eli miten ja missä yhteydessä näin on tapahtunut? Onko siis ollut oikeasti tekemässä sanoituksia Mariskan kanssa vai kommentoinut jostain syystä valmiita tekstejä vai mitä? 

Vierailija
810/1915 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo nyt varsin erikoinen biisivalinta Mariskalta oli, ystävälle osoitetuksi. "Jos joku onnekas sut saa, ei haittaa, osaan odottaa..." Ja se kaikki muu läyhäily, lässytys ja tuijottelu. Yök.

Oliko sekin outoa kun lauloin ystäväni häissä "Sua vain yli kaiken mä rakastan...."

Vierailija
811/1915 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulipa nyt vähän tää Asikainenkin tutuksi. Ei oo niinku kuluu meikäläisen seurattaviin

Vierailija
812/1915 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Jariin uppos. Ei yökötellyt ollenkaan. Päinvastoin.

Vierailija
813/1915 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miten ja missä yhteydessä näin on tapahtunut? Onko siis ollut oikeasti tekemässä sanoituksia Mariskan kanssa vai kommentoinut jostain syystä valmiita tekstejä vai mitä? 

En tiedä, mutta todennäköisesti jotain tuon suuntaista. Sarasvuohan sanoi tekevänsä paljon yhteistyötä muusikoiden kanssa. Miksi ei siis myös voisi auttaa tekstien muokkaamisessa?

Vierailija
814/1915 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kyllä myöntää, että erään viimeaikaisen lööpin ja tälläkin palstalla pitkään keikkuneen aloituksen perusteella kieltämättä Mariskan laulu Sarasvuolle sai vähän miettimään. En olisi ehkä muuten tuota asiaa ajatellut. 

Pidäpä ne harhasi ihan omana tietonasi. Jos rakkaudesta laulaminen merkitsisi suhdetta, aika monella olisi tässä ohjelmassa rakkaussuhde. 

Mikset lukenut kommenttiani? Siinähän nimenomaan sanoin, että muiden kohdalla ja ilman tätä lööppiä ei olisi tullut mieleenkään ajatella mitään tuollaista. 

Kyllä luin. Siksipä kutsuinkin juttujasi harhoiksi. Onhan se harhaista lööppijuttujen perusteella kehitellä tuulesta temmattu suhde, vaikka juuri on ohjelmassa kerrottu, miksi tuo kappale valittiin. Ei laulujen sanat useinkaan kerro laulajan tunteista kuulijaa kohtaan. Muutehan muusikoilla olisi suhde ison osan suomalaisten kanssa. Mariskakin laulanut tuota kappaletta omilla keikoillaankin. 

Missä puhuin mitään mistään suhteesta? Sinähän tässä nyt kehittelet tarinoita. 

Tuossa: "Pakko kyllä myöntää, että erään viimeaikaisen lööpin ja tälläkin palstalla pitkään keikkuneen aloituksen perusteella kieltämättä Mariskan laulu Sarasvuolle sai vähän miettimään. En olisi ehkä muuten tuota asiaa ajatellut."

Missä tuossa sanon suhteesta yhtään mitään? Sanoin vain, että mietin asiaa noiden lööppien takia ja ilman niitä en olisi miettinyt. En väittänyt tietäväni yhtään mitään enkä edes vihjaillut. Sanoin vain, mitä ajatuksia päässäni (tahtomattani) liikkui. 

Vierailija
815/1915 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää oli parempi kuin edellinen mutta eka oli paras.

Vierailija
816/1915 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli kyyneleet! Niin oli hieno tunnustus Amille suuresta sydämestä❤️Onnea koko katraalle.

Vierailija
817/1915 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asikaisen yllätys oli ihanan lämminhenkinen. Ihana perhe!

Vierailija
818/1915 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi. Sinä voit kuunnella Mariskan puheenvuoron jälkikäteen niin asia selviää. 

Kukahan tämä Mariskan puolustaja on tai lähinnä jutun valkopesijä :D

Joo ei voi olla ihan viatonta kun noin agressiivisesti puolustetaan, eikä voi edes ihan tavallisiin kysymyksiin vasta asiallisesti vaan silllonki hyökätään ja ilkeillään.

Nyt sitä foliohattua oikeasti pois päästä :D Minua ei kiinnosta pätkääkään, vaikka Mariskalla olisi suhde kaikkien Suomen miesten kanssa. Kunhan yritän takoa järkeä tähän teinimäiseen "uu, niillä on suhde, kun se laulaa rakkaudesta" hölinään. 

Vierailija
819/1915 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas joku maikkarin some-tytteli kehuu vieraita ja esityksiä sekä oikaisee "vääriä käsityksiä".

Vierailija
820/1915 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sekin outoa kun lauloin ystäväni häissä "Sua vain yli kaiken mä rakastan...."

Väitätkö tosiaan, ettei olisi outoa, jos olisit ystäväsi häissä istuttanut ystäväsi yksin siihen eteesi ja katsonut häntä silmiin laulaen noin? Laulat siis hänelle yksin, etkä hääparille ja yleisölle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi