Laulu rakkaudelle Virallinen
Laulu rakkaudelle Secret Song Suomi, kohta se alkaa. Lehdistä olemmekin jo saaneet lukea muutamista yllätyksistä. Lehtitietojen mukaan tänään yllätysesityksen saavat saavat mm. Samuli Edelmann, Miitta Sorvali, Jorma Uotinen ja Tuure Boelius.
Kommentit (1915)
Vierailija kirjoitti:
Ihana kappale. Maailma on kaunis.
Ihanan kappale, mutta tämä sovitus ei oikein uppoa.
Yllättävän kehittymätön ääni Torikalla vielä. Kappale toki on kaunis.
Waltteri Torikassa on jotain todella teennäistä. Aarne Pelkonen lauloi tämän paljon paremmin Itsenäisyyspäivän Linnan juhlat -lähetyksessä.
Maailma on kaunis on sanoitukseltaan maailman kaunein laulu.
Vexi ❤️
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän kehittymätön ääni Torikalla vielä. Kappale toki on kaunis.
Kehittymätön ääni? Salli mun nauraa :D Vika oli sovituksessa, ei äänessä. Ei päässyt ääni oikeuksiinsa tuossa.
Tää oli kaunis jutu tää Waltterin ja Saimin stoori.
Minusta nää on kivoja kun on yllättäviä ystävyyksiä.
Hevarit puhuivat kauniisti ja lämmöllä eivätkä lypsäneet kyyneleitä teennäisellä paatoksella. Parhaita esityksiä tässä imelässä ohjelmassa.
Ei kai tässä ole olennaisinta kuka laulaa parhaiten tai miten hyvä sovitus. Oleellista on kuka laulaa kelle ja miksi.
Miksi te katsotte tällaista pashaa? Mulle riitti 10 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Hevarit puhuivat kauniisti ja lämmöllä eivätkä lypsäneet kyyneleitä teennäisellä paatoksella. Parhaita esityksiä tässä imelässä ohjelmassa.
Ei tää nyt Minusta ole ollenkaan imelintä mitä olen nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tässä ole olennaisinta kuka laulaa parhaiten tai miten hyvä sovitus. Oleellista on kuka laulaa kelle ja miksi.
Musiikkiohjelma kun on kyseessä, voi keskustella myös laulutaidosta ja sovituksista. Osaa ne kiinnostavat jopa enemmän kuin kuka laulaa ja kenelle.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki alansa maailman huippuja mutta hymyillen halusivat yllättää huippu fanin
Saimi on mahtava persoona! Hän jaksaa valaa positiivisuutta ympärilleen, vaikka on kokenut kovia kokemuksia. Ja onhan hän upea myös ulkoisesti. Kiva kun ystävä yllätti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te katsotte tällaista pashaa? Mulle riitti 10 minuuttia.
Jaksoit kuitenkin tulla kommentoimaan. Kiitos tästä "antoisasta" annistasi keskusteluun. "hymiö"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satu Silvo ihmetteli, kuinka hänen hyvä ystävänsä tiesi, että kappale on Reidarin ja Sadun biisi. No minäkin sen tiesin. Ei ole pitkä aika, kun muikkeli esitteli sen tarinan Elämäni biisissä. Mikähän kanava seuraavaksi tarttuisi aiheeseen?
Tässä tapauksessa Anna-Maija on ilmeisesti kuitenkin saanut tiedon itseltään Reidar Palmgreniltä.
Anna-Maija lauloi kuin pikkutyttö suurelle idolilleen.
Miksipä ei olisi laulanut, kun Satu hänen idolinsa kerran on.
Ihan tavallinen ystävyys kuitenkin. Satu dominoiva.
Tässä formaatissa yhdistyvät Vain Elämään ja Suomi Loven pahimmat puolet. Kiusallisen intiimiä ja vieläpä "koskettavaa" kun on pakko "koskettua".
Vierailija kirjoitti:
Waltteri Torikassa on jotain todella teennäistä. Aarne Pelkonen lauloi tämän paljon paremmin Itsenäisyyspäivän Linnan juhlat -lähetyksessä.
Varsinkin kun koko stoori laitettu kasaan koska Waltteri Torikka tulkitsi$$$ tuon biisin joulumarkkinoille ilmestyneelle levylleen.
Suomilove ei oikein kiinnosta minua. En tiedä oikein Miksi.
Tässä parempi kun tavallaan vähän tuntee noita.
Saimi on ihana ja sympaattinen, Waltteri taas ei ollenkaan.
Pekka Poutalle suunnattu veto oli karsean hyvä ja viihdyttävä. Ei parhaimmasta päästä, mutta pidin silti.