Laulu rakkaudelle Virallinen
Laulu rakkaudelle Secret Song Suomi, kohta se alkaa. Lehdistä olemmekin jo saaneet lukea muutamista yllätyksistä. Lehtitietojen mukaan tänään yllätysesityksen saavat saavat mm. Samuli Edelmann, Miitta Sorvali, Jorma Uotinen ja Tuure Boelius.
Kommentit (1915)
Vierailija kirjoitti:
Parasta ohjelmassa on upeat esitykset sekä niihin liittyvä aito liikutus ja rakkaus. Nämä kaikki toteutuivat Jukka ja Lilia Leppilammen esityksessä Mikko Leppilammelle. Mikko reagoi aidosti, saimme nähdä hänet paljaimmillaan, hän ei liioitellut, vaan oli aidosti liikuttunut. Ja se rakkaus ja ylpeys, joka loisti hänen kasvoiltaan hänen katsellessaan tytärtään, sitä oli ihanaa katsella. Ja esityksen jälkeen kaikkien kohtaaminen, siinä oli aitoa rakkautta, lämpöä ja onnea jokaisen puolelta. Ja miltä Liliasta tuntui, kun sai esiintyä isoisänsä kanssa isälleen!
Minusta Mikko näytti aluksi miettivän kovasti, että onko tanssija hänen tyttärensä, ennenkuin Lilia kääntyi. Ja se hymy, kun tytär kääntyi...
Senhän hän oikeastaan sanoikin kiitoksissaan. Tässä huomasi myös sen että kuinka vaikeaa hänen on irrottautua roolistaan kun alkoi ikään kuin haastatella tytärtään lopuksi.
Leppilampien esitys oli hieno. Aitoja ovat kaikki ihmisinä!
Vierailija kirjoitti:
Sipe ei tykännyt Kelan järjestämästä yllätyksestä.
Mikäköhän on rikkonut miesten välit, jos kerran ovat parhaita kavereita olleet aikaisemmin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä yhteistä on Ketosella ja Paulalla
Ilmeinen vinkki oli, että riittää kun on nuorempi mies.
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen olisi riittänyt. Liika on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veitolan yökyläilyssä Mikon luona asui sisko,ilmeisesti oli se toinen sisko?
Elisa sisko, joka on vakavasti sairas sanotaan yhdessä jutussa. Elisalla on ollut aivokasvain mikä on leikattu, myös suolistoa on leikattu. Epilepsia tullut aivokasvaimen myötä.
Mutta kun veljellä on hulppeasti tilaa Elisa voi asua veljensä luona.
Elisa on jo kauan sitten muuttanut omaan asuntoon, Mikko kertoi Anna-lehden haastattelussa.
"
”Minua viisi vuotta nuorempi sisareni Elisa asui pari vuotta sitten melkein vuoden luonani. Sairaudet ja muut vastoinkäymiset ovat tehneet hänen elämästään haastavaa, kun taas minä olen saanut elää terveenä monien mahdollisuuksien täyttämää elämää.
Elämäntilanteemme ja näkemyksemme elämästä olivat totaalisen erilaiset, joten sain häneltä perspektiiviä ja ymmärrystä katsoa asioita uudessa valossa. Oli melkoinen kasvun paikka tajuta ensimmäistä kertaa niin läheltä, millaisten haasteiden kanssa hän joutuu taistelemaan päivästä toiseen. Yhtäkkiä omat ongelmat eivät tuntuneetkaan niin vakavilta. Hän puolestaan sai minulta energiaa ja inspiroitui heittäytymään hiukan sosiaalisemmaksi ja aktiivisemmaksi.
Yhteinen aika teki meille molemmille hyvää. Vuosi sitten tammikuussa hän oli jälleen valmis muuttamaan omilleen. Hän asuu nykyisin tässä lähellä, ja pidämme edelleen kiinteästi yhteyttä toisiimme. "
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/mikko-leppilampi-ryhtyi-k…
Parasta tähän mennessä on ollut yllätys Loirille, erityisesti Esko Salmisen osuus. Ja tämä Leppilampien sukupolvien kohtaaminen upeassa ja sydämellisessä yllätyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä! Hieno esitys. Ja ihana perhe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipe ei tykännyt Kelan järjestämästä yllätyksestä.
Jep, pettymys näkyi kasvoilla. Ei edes yritellyt peitellä. Aika väkinäistä sanailua oli loppukin:"soitellaan, juu soitellaan, eihän se vaadi kuin että tarttuu luuriin." Taitaa jäädä soittelematta.
Mulle tuli nyt paha mieli tästä :( Haluaisin, että Anssi ja Sipe olisivat jälleen hyviä ystäviä. Ainakin Anssille heidän ystävyys tuntui merkitsevän paljon. Minusta heidän luonteissa on myös paljon samanlaisia piirteitä.
Miten ovat haalineet noi " yllätetyt" ohjelmaan ja eniten se miten on haalittu yllättäjät?
Joidenkin kohdalla herää tavallista enemmän kysymyksiä, miten ja millaisilla kriteereillä on päädytty justiin tiettyyn ?
Vierailija kirjoitti:
Miten ovat haalineet noi " yllätetyt" ohjelmaan ja eniten se miten on haalittu yllättäjät?
Joidenkin kohdalla herää tavallista enemmän kysymyksiä, miten ja millaisilla kriteereillä on päädytty justiin tiettyyn ?
Osa niitä jotka ovat suostuneet ohjemaan sen kummempaa yhteyttä. Saahan siinä nostetta uralle. (sivusta)
Mihin pyrkii Hän , joka Kirjoittaa , Raamatun Lauseita.? Mä En nyt jaksa ,
Mä, joka Käyttäydyn Sivistyneesti Ravintolassa, jos Näen kiinnostavan miehen oon realisti, ja varautunut , enkä rupee röyhkeästi kirkumaan kuten Eräs oli ruvennut kirkumaan kun oli Naisporukalla oli nähnyt tän Taitelijan ( en nyt kehtaa hänen Nimeään tuoda julki, mutta oli nyt tästä arvaa).
Niin että , niinkö sitä pitää röyhkeästi naisen käyttäytyä kysyn?
Kerro nyt, joka kirjoittaa Raamatun Lauseita, että Pitää vasta edes ruveta röyhkeästi kirkuu kun näkee jonkun mielen kiintoisen miehen niinkö?
Mä kyllä tunnen itseni maalaismoukasi.
Eikö se kirkuminen melkein käsiksi käyminen ole Tuomittavaa ?
No niin minä Pakarisen käytöksestä Ymmärsin.
Niin kerroppa nyt minä joka käyn myös Kirkossa
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti homma on mennyt niin että julkisuuden henkilöiltä on kyselty kiinnostusta osallistua ohjelmaan yllättäjän roolissa. Suostuneilta on sitten kysytty että kenet nämä haluaisivat yllättää ja "kohteet" on sitten huijattu paikalle. Kuinka tämä on tehty, on mysteeri jota ei ole avattu.
Mikä tästä keskustelusta tekee "virallisen"?
Ihan kiva ohjelma, mutta minä en pidä siitä, että samasta perheestä tullaan telkkariin esiintymään omalle kotiväelleen. Kotona voisi hyvin laulaa laulunsa ym. Saahan siitä julkisuutta, mutta tuntuu ainakin minusta jotenkin oudolta, muuten olisi ihan ok. Ohjelman tekijät HUOM!
Vierailija kirjoitti:
Mikä tästä keskustelusta tekee "virallisen"?
Kyberpoliisi seuraa keskustelua.
Marko Keränen yllätettiin Pakarisen toimesta. Sitten samassa lähetyksessä Marko yllätti myös (en muista kenet). Sitä vaan et eipä tainnut kummoinen yllätys olla Markolle kun itsekin mukana suunnittelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Marko Keränen yllätettiin Pakarisen toimesta. Sitten samassa lähetyksessä Marko yllätti myös (en muista kenet). Sitä vaan et eipä tainnut kummoinen yllätys olla Markolle kun itsekin mukana suunnittelemassa.
Kyllähän myös Venla Edelmann yllätti isänsä joka oli juuri yllättänyt Aake Kallialan.
Vierailija kirjoitti:
Vaivaannuttavaa katsottavaa oli Paula Koivuniemi, joka istui jähmettyneenä eikä osannut yhtään heittäytyä tilanteeseen. Antti Ketosen ilmeistäkin taisi vilahtaa, että nyt ei kolahtanut. Antoi tosikon kuvan Paulasta. Ei taida olla huumorinaisia, ei tiennyt miten olisi suhtautunut, kun Ketonen laulaa Tompan biisiä.
Joo, Paula fanittaa Tomppaa, eikä Ketosesta ole ihan korvaajaksi.
Olisipa Paulan yllättänyt vaikka oma poika. Olisi varmasti ollut mieluisampaa hänelle.
Hintsu on erittäin tyylikäs siinä asussa. Ilo silmälle. 👌