Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko kylmä?

Vierailija
25.05.2014 |

Kysyn siis sitä, että miten reagoisitte, jos teille vastenmielinen mies menis kihloihin toisen naisen ksnssa? Olisitteko helpottuneita vai kävisikö sääliksi tuota naista?

Oma tilanteeni on niin, että ollaan kavereita erään minua vanhemman miehen kansa. Hän on kova vaihtamaan naisia ja takana useita irtosuhteita. Ei ole kovin kylmähermoinen kestämään naisia, joten siksi vaihtanut niitä. Hän on valitettavasti kovasti kehuskellut kuinka olisi hyvä isä lapselleni ja että tekisi minusta jonain päivänä vaimon, jos mahdollista. Itse pidän tuota ällöttävänä ja olen pistänyt toisinaan ihan hanttiin. Ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta työtön duunari, kun itse olen melko korkeasti koulutettu ja itsestään huolta pitävä nainen. Vaadin jotakin tasokkuutta mieheltä ja koulutusta. Ei edes kiinnosta vastata enää viesteihin, joita hän on laittanut. Pari päivää sitten tämä nmies me ni kihloihin tämän 5 vuotta nuoremman naisen kanssa, josta sitten luin tänään Facebookista. Olen todella helpottunut ja onnellinen, kun ei tarvitse enää katsella miestä. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla