Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö menekin niin, että jos mies on tarpeeksi kiinnostunut, se sit on..

Vierailija
25.12.2020 |

Et voi mokata juttujas millään yli-innokkuudella tms. Eli turha pelata mitään pelejä.

Siis toki, jos intät vastausta 5 min viestisi laittamisen jälkeen, niin sillon.. mutta ihan normi käytös

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi mokata

Vierailija
2/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla vähän yli-innokas.

Se on pienten muurhais-ihmisten ongelmia, kuten koko päänsisäinen dialogisi.

Me emme käy dialogeja pään sisällä, vaan olemme niiden yläpuolella !!

Olio-Sincc

Vierailija
4/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa joku olisi innostunut oikein INNOSTUNUT musta niinkuin silloin nuorena tai vielä joitain vuosia sitte.

Vierailija
5/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi mokata

Varmaan, jos on ihan törkeän tyhmä ja hölmöilee. Mutta jos et omana itsensäsi kelpaa, ei teitä ollut tarkoitettu yhteen.

Ainakin näin haluan uskoa.

Ap

Vierailija
6/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

huohhkis kirjoitti:

Kumpa joku olisi innostunut oikein INNOSTUNUT musta niinkuin silloin nuorena tai vielä joitain vuosia sitte.

Niinpä, silloin se ärsytti mutta nykyään olen kaikille yhtä kiinnostava kuin joku likainen roska maassa...ja ikää ei vielä edes 30....

Vierailija
8/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
9/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä silti voi mokata, ei ole ihan noin yksioikoista.

Vierailija
10/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika jätti mut.

ap

Vierailija
11/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kiinni naisen tasosta eikä teoista.

Moni nainen luulee että voi "säikäyttää" miehen kun oikeasti mies oli alunperinkin vain seksin perässä tai sitten ei ollenkaan kiinnostunut.

Se on myytti että miehet haluaisi "jahdata". Oikeasti mies ei vain halua vanhaa pùllukkaa (joka on yleensä aloitteellinen).

Vierailija
12/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen luulee että voi "säikäyttää" miehen kun oikeasti mies oli alunperinkin vain seksin perässä tai sitten ei ollenkaan kiinnostunut.

Se on myytti että miehet haluaisi "jahdata". Oikeasti mies ei vain halua vanhaa pùllukkaa (joka on yleensä aloitteellinen).

Itse arvostan hyvinkin suuresti naisessa aloitteellisuutta. Minulle merkitsee pelkästään teot, eikä "taso". Ei kiinnosta ihmiset jotka luulevat olevansa parempia koska mikälie syy.

Vierailija
13/13 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse arvostan hyvinkin suuresti naisessa aloitteellisuutta. Minulle merkitsee pelkästään teot, eikä "taso". Ei kiinnosta ihmiset jotka luulevat olevansa parempia koska mikälie syy.

Pidät siis aidoista ihmisistä. Itsekin vieroksun sanaa taso, ihan oksettaa. Luulisi, että oikean ihmisen kanssa asiat sujuvat helposti eikä tarvitsen miettiä mokasiko.

Ap