Kysymys teille, jotka vuokraatte sijoitusasuntoanne!
Mulla olisi siis tulossa pari näyttöä vuokra-asuntoon tässä, en ole pitkään aikaan käynyt näytöissä mutta nyt tuli elämäntilanteen muutoksen johdosta ajankohtaiseksi. Ja pahoittelut jos on tyhmä kysymys mutta onko järkeä siis ottaa näytölle mukaan luottotietoraporttia, josta siis käy ilmi että ei ole merkintöjä? Tai mietin, että antaako se hyvän kuvan, jos sen haluaisi heti oma-alotteisesti todistaa.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Antaa mielestäni.
Olen saanut tähän vähän kahdenlaisia mielipiteitä kun kysellyt, osan mielestä ei ole järkeä mutta mietin, että ei kai se huonokaan asia voi olla jos ottaa mukaan sen.
Mietin tätä meinaan sillä, että sain myös sellaisen mielipiteen, että yrittäisin tällä jotenkin todistella ettei raha-asiat ei ole solmussa vaikka oikeasti olisi.
Vierailija kirjoitti:
Mietin tätä meinaan sillä, että sain myös sellaisen mielipiteen, että yrittäisin tällä jotenkin todistella ettei raha-asiat ei ole solmussa vaikka oikeasti olisi.
Tämä ja 2. siis ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä tulee itselläkin mieleen. En siis tiedä vaikuttaisiko se oikeasti vuokrauspäätökseen, ehkei tuo niinkään ole oma henkilökohtainen mielipiteeni vuokranantajana vaan se mitä mahdollisena vuokralaisena itse epäilisin muiden vuokranantajien ajattelevan. En kyllä tiedä onko tuossa perää kun en tunne muita vuokranantajia.
Erittäin hyvä jos tuo mukanaan. Vuokranantaja voi vielä sitten varmistaa kyllä tämän, mutta tuomalla itse todistuksen mukanasi pääset helpommin niiden kolmen joukkoon joista valitaan ja joiden tiedot tarkistetaan.
Antaa mielestäni.