kiva ilta tiedossa
Juoksin aamulla 15, 5 km. Kohta voin alkaa mättää sipsuu, shampanjaa yms matsia katellessa. Ja jopa laihdun.
Kommentit (11)
Kukas katkera sidukkavalas siellä alapeukuttaa ja miksi?
Minä ajattelin, että voin varmaan myös nyt herkutella hyvällä omallatunnolla, kun olen kuluttanut laskurin mukaan n. 4000 kaloria, eilisen ja tämän aikana :)
Mäki haluun.. Mulla on vaan näkkäriä ja marjarahkaa. Eilen tuli kyllä varmaan herkuteltua ihan tarpeeksi...
4000 kaloria kahdessa päivässä on paljon. Onko siinä mukana se olemisesta tuleva n. 1600/pvä?
Mä herkuttelen joka päivä ja liikunkin, mutten ihan noin paljon kuin tänään.
T. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 19:36"]
4000 kaloria kahdessa päivässä on paljon. Onko siinä mukana se olemisesta tuleva n. 1600/pvä?
[/quote] Lapioin noin 6 tuntia, ja lämmintä oli kolmekymmentä. Lisäksi vielä kärräsin kuormia kottikärryillä. Aika isolta tuo minustakin näyttää (Keventäjien laskurilla katsoin) mutta laitoin vielä tuntimäärän vähän alakanttiin, kun välillä oli pakko vähän käydä juomassa ettei ihan tuuperru helteestä ja hommasta.
4000 kaloria kuluu maratonilla about, en ihan usko ett. Lapioimalla...
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 19:54"]
4000 kaloria kuluu maratonilla about, en ihan usko ett. Lapioimalla...
[/quote] Jep, minähän kirjoitinkin että uskomattomalta näyttää nuo keventäjien jutut. Katsoin nyt teidän iloksenne vielä toiseltakin sivulta, siellä luki, että http://www.fatsecret.fi/kuntoilu/lapiointi
Kiitos iltalehden linkistä. Kuluttaa enemmän kuin syö ja juo, tiedossa on.
Oo kuulostaa ihanalta :) Nauti!