Jussi Björling: Helga Natt
Ei kukaan, kukaan, laula tuota kuin hän. Joka kerran tulee itku.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Tunteetonta eunukin parkua nuo oopperatenoriäänet.
Kari Tapion Jouluyö Juhlayössä on tunnetta enemmån
Minusta tuosta on kyllä tunteettomuus kaukana. Mutta nämähän ovat makuasioita. Minä kerroin, mistä minä tykkään ja sinä kerroit, mistä sinä tykkäät. Minä kuuntelen Jussia ja sinä Karia.
Tarkoitat ap kai Björlingeni O Helga Natt? On se upea esitys, mutta ei ainoa. Mieleeni on jäänyt mm. eräs amatöörikuoroesitys,joka soi niin uskomattoman upeasti, että kylmät väreet kulkivat selkäpiitä pitkin ja silmät koskuivat. Mutta sitten muistan myös erään seurakunnan nuorisotyöntekijän esityksen, jota kuunnellessa myötähäpeä raapi kuulijakuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat ap kai Björlingeni O Helga Natt? On se upea esitys, mutta ei ainoa. Mieleeni on jäänyt mm. eräs amatöörikuoroesitys,joka soi niin uskomattoman upeasti, että kylmät väreet kulkivat selkäpiitä pitkin ja silmät koskuivat. Mutta sitten muistan myös erään seurakunnan nuorisotyöntekijän esityksen, jota kuunnellessa myötähäpeä raapi kuulijakuntaa.
Muistatko millään kuoron nimeä? Kuuntelisin mielelläni. Jos yritän lähteä googlettamaan O Helga Natt - nimellä niin tulee varmaan miljoona osumaa.
Mihin häipyi muut vastaukset ja Björlingin video? Kummitteleeko täällä ?
Tunteetonta eunukin parkua nuo oopperatenoriäänet.
Kari Tapion Jouluyö Juhlayössä on tunnetta enemmån