Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisvaltaisella työpaikalla työskentely oli aivan hirveää. Onneksi sopimukseni loppui.

Vierailija
25.12.2020 |

Jatkuvaa kieroilua ja manipulointia.
Kun eräs täti halusi päästä mukavampaan työtehtävään ja alkoi haukkua toista työntekijää selän takana niin kiinni jäätyään väitti vaan halunneensa kyseiseen tehtävään nopeampia työntekijöitä ja ajatelleensa koko ajan pelkästään firman parasta eikä omaa etuaan.
Toinen täti päätti kieltää radion kuuntelun kaikilta koska se häiritsi hänen keskittymistään, mutta ilmoitti myöhemmin, että toisessa mukavammassa työtehtävässä on tosi mukavaa kuunnella radiota. Eli jos hän saa mukavamman työtehtävän niin silloin koko firma saa kuunnella radiota mutta muuten kukaan ei saa.
Samaten täti halusi toiseen työpisteeseen ja ilmoitti, ettei suostu tekemään 75% kyseisen pisteen töistä vaan vaati saada tehdä sen pisteen ainoata mukavaa ja kevyintä hommaa. Myöhemmin ihmetteli miksei häntä valittu siihen tehtävään koskaan. Hän omien sanojensa mukaan näki kuinka raskasta siinä työpisteessä on ja halusi tulla keventämään muiden elämää vaikka hän kieltäytyi sen työpisteen kaikista raskaista töistä.
😁

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempaa se on mies valtaisilla aloilla. Jos et kestä jää työttömäksi.

Vierailija
2/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa miesvaltaiselle työpaikalle, täällä yksi setä ei puhu muille mitään, mököttää ja kertoo asiansa kirjallisesti pomon kautta. Toinen on olevinaan reilu ja hauska, todellisuudessa koko ajan tonkii muilta tietoja, joita voisi käyttää edetäkseen urallaan. Kolmas setä yksinkertaisesti jättää menemättä palavereihin, joihin on määrätty (edustamaan organisaatiota). Neljäs (nuori)mies jakaa saamansa työtehtävät naisille vedoten siihen, että nyt osallistan teitä ja pääsette mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on naivaltaisella alalla. Ja sillä menee hermot kun ne naiset yrittää saada sitä mukaan lyttäämään jotakuta yksittäistä naista siellä. Kun ei suostu niin katsovat happamina.

Vierailija
4/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tolla ole mitään tekemistä sen kanssa, että työpaikka on naisvaltainen. jotkut ihmiset vaan on tollaisia

Vierailija
5/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa miesvaltaiselle työpaikalle, täällä yksi setä ei puhu muille mitään, mököttää ja kertoo asiansa kirjallisesti pomon kautta. Toinen on olevinaan reilu ja hauska, todellisuudessa koko ajan tonkii muilta tietoja, joita voisi käyttää edetäkseen urallaan. Kolmas setä yksinkertaisesti jättää menemättä palavereihin, joihin on määrätty (edustamaan organisaatiota). Neljäs (nuori)mies jakaa saamansa työtehtävät naisille vedoten siihen, että nyt osallistan teitä ja pääsette mukaan.

Ja työpaikan naiset tekee lopuksi kaikki työt, kun miehet jouruilevat ja haukkuvat heitä.

Vierailija
6/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin naisvaltaisella alalla ja jo toisella työviikolla alkoi erään mukavan naisen pilkkaaminen selän takana ja kieroilu kuinka pääsee parempiin työtehtäviin kyynärpäitä käyttäen.

Vierailija
7/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin miesvaltaiselle alalle. Kyllä miehetkin puhuu paskaa toisistaan. Lisäksi nyt on riesana kaikenmaailman tytöttelijät ja muka hauskat vitsiniekat jotka suoltaa pelkkää alapäähuumoria.

Vierailija
8/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan naisia ja musta on mageeta painaa duunia naisvaltaisella työpaikalla. Ei mulla muuta. ;D

Vierailija
9/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan. Parissa paikassa ollut ja ihan hirveää. Ihme kyttäystä. Eräässä yksi katsoi kellon kanssa monelta olimme työpisteellä, vaikka leimattiin kellokortti. Hän sitten käsin näitä tilastoi paperille ja antoi esimiehelle. Eli kauanko meillä meni aikaa kellokortin leimauksesta vaatteiden vaihtoon ja kävelyyn työpisteelle. Ja olin siis henkilö ketä vaihtoi vuorosta toiseen joten tuli nähtyä kaikkien vuorojen akat. Kesurina sitten kuuntelin kun minulle haukuttiin näitä muiden vuorojen ihmisiä. Oli lystiä 20vuotiaana kuunnella näitä +50v ihmisiä.

Toisessa työpaikassa taas ihan avoimesti riideltiin ja itkettiin (kyseessä päiväkoti) ja paiskottiin ovia. Välillä käytiin pomon huoneessa itkemässä. Ne jotkut naiset oli pahempia kuin lapset.

Vierailija
10/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työskennellyt miesvaltaisella alalla 15+ vuotta. Hirveää kieroilua, selän takana puhumista, muiden sanomisten vääristelyä ja kuppikuntia se on sielläkin. Lisäksi naisiin kohdistuva vähättely ja kaksoisstandardit. Että suo siellä vetelä täällä, älä syytä sukupuolia vaan ihmisyyttä.

Vierailija
11/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan. Parissa paikassa ollut ja ihan hirveää. Ihme kyttäystä. Eräässä yksi katsoi kellon kanssa monelta olimme työpisteellä, vaikka leimattiin kellokortti. Hän sitten käsin näitä tilastoi paperille ja antoi esimiehelle. Eli kauanko meillä meni aikaa kellokortin leimauksesta vaatteiden vaihtoon ja kävelyyn työpisteelle. Ja olin siis henkilö ketä vaihtoi vuorosta toiseen joten tuli nähtyä kaikkien vuorojen akat. Kesurina sitten kuuntelin kun minulle haukuttiin näitä muiden vuorojen ihmisiä. Oli lystiä 20vuotiaana kuunnella näitä +50v ihmisiä.

Toisessa työpaikassa taas ihan avoimesti riideltiin ja itkettiin (kyseessä päiväkoti) ja paiskottiin ovia. Välillä käytiin pomon huoneessa itkemässä. Ne jotkut naiset oli pahempia kuin lapset.

Matalasti koulutetut ovat pahimpia

Vierailija
12/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen työpaikalla, jossa noin puolet miehiä ja puolet naisia. Kiusaamista on paljon ja kiusaajat pääasiassa miehiä. Miehet eivät myöskään koskaan asetu kiusattujen tueksi vaan hiljaisesti hymisevät kiusaajien puolella.

Vierailija
13/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten läsnäolo lähes poikkeuksetta helpottaa ilmapiiriä. Kieroilu ei pääse niin pahaksi.

Vierailija
14/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti pääsen aloittamaan itsenäisessä työssä pikapuoliin.

Itse olen NIIN kyllästynyt naisjuonittelojoihin.

Vierailija
15/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin elää myytti, miten miehet on muka niin reiluja. Mutta kuten ollaan nähty, jo pojat osaavat olla julmia toisilleen. Välillä leikitään kaveria, seuraavana päivänä haka.taan.

Ei miehet kiusaamisen suhteen sen kummempia ole kuin naiset.

Vierailija
16/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin elää myytti, miten miehet on muka niin reiluja. Mutta kuten ollaan nähty, jo pojat osaavat olla julmia toisilleen. Välillä leikitään kaveria, seuraavana päivänä haka.taan.

Oma mieheni kärsi tästä myytistä niin, että joutui eroamaan työpaikastaan Puolustusvoimilla, jossa miesten välistä työpaikkakiusaamista ei suostuttu edes tunnustamaan. Kiusaaminen oli fyysistä kiusantekoa, työvälineiden piilottelua, jopa rikkomista. Lisäksi törkeää seläntakana puhumista, porukasta ulossulkemista ja suoranaista simputusta.

Kiusaamisesta kertomisesta seurasi vielä pahempaa kiusaamista. Lopulta ainoa vaihtoehto oli työpaikan vaihto ja nyt jo vuosia jatkunut terapia.

Vierailija
17/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on täysin totta, mutta kyllä nainen on naiselle susi. Molemmilla aloilla työskennelleenä, kyllä naisen on helpompaa miesten keskuudessa, jos vaan kestää huonoa huumoria. Miehet on pahempia juoruamaan, mutta ei nainen joudu työpaikkakiusatuksi niin helposti miesten keskuudessa, kuin naisvaltaisella alalla.

Vierailija
18/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhuis miehistä ja naisista vaan yleensä työkavereista. Itse en jaksa töissä enää ollenkaan kun aikuiset käyttäytyy ihan samoin kuin teinit, joskus jopa pahemmin.  Suurin osa hakee vaan ihmistä joka laittaisi rajat, kun eivät itse osaa hillitä itseään. Koskee myös esimiehiä. Itse olen aina ollut se rajojen asettaja ja saanut kymmenet vihat niskaan. Kyllä aikuisilta ihmisiltä saa odottaa aikuisen käytöstä, toisten arvostusta ja kunnioittamista. Jokainen on vastuussa hyvästä työilmapiiristä. 

Vierailija
19/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsekin nainen. Avautumisesi kuulostaa juuri joillekin naisille tyypilliseltä kyttäämiseltä, muihin kuin työasioihin huomion kiinnittämiseltä ja toisten puhumisten vatvomiselta jne.

Anna paskanpuhumisten mennä toisesta korvasta ulos ja keskity töihin ja jos itse työhommat ei toimi niin valita niistä.

P.S. jos joudun kuuntelemaan työtä tehdessäni pakosta radiota lähden välittömästi hiiteen

Vierailija
20/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan miehisellä nörttialalla tämmöistä ollut. Kaikki juttelivat vain tekniikasta ja koodaamisesta eikä muista ihmisistä.