Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisvaltaisella työpaikalla työskentely oli aivan hirveää. Onneksi sopimukseni loppui.

Vierailija
25.12.2020 |

Jatkuvaa kieroilua ja manipulointia.
Kun eräs täti halusi päästä mukavampaan työtehtävään ja alkoi haukkua toista työntekijää selän takana niin kiinni jäätyään väitti vaan halunneensa kyseiseen tehtävään nopeampia työntekijöitä ja ajatelleensa koko ajan pelkästään firman parasta eikä omaa etuaan.
Toinen täti päätti kieltää radion kuuntelun kaikilta koska se häiritsi hänen keskittymistään, mutta ilmoitti myöhemmin, että toisessa mukavammassa työtehtävässä on tosi mukavaa kuunnella radiota. Eli jos hän saa mukavamman työtehtävän niin silloin koko firma saa kuunnella radiota mutta muuten kukaan ei saa.
Samaten täti halusi toiseen työpisteeseen ja ilmoitti, ettei suostu tekemään 75% kyseisen pisteen töistä vaan vaati saada tehdä sen pisteen ainoata mukavaa ja kevyintä hommaa. Myöhemmin ihmetteli miksei häntä valittu siihen tehtävään koskaan. Hän omien sanojensa mukaan näki kuinka raskasta siinä työpisteessä on ja halusi tulla keventämään muiden elämää vaikka hän kieltäytyi sen työpisteen kaikista raskaista töistä.
😁

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut siivous- ja hoitoalalla ja siellä törmäsi paljon työyhteisöihin joissa oli kiusaamista, kyräilyä, selän takana puhumista yms. Minusta työntekijät ovat nuilla aloilla väsyneitä, työ on rankkaa ja kiireistä. Se sitten helposti puretaan toisiin ihmisiin ja se huonotuulisuus tarttuu.

Nyt olen miesvaltaisella alalla ja on kiire ja todella raskasta työtä mutta miehet ehkä purkavat stressin erilailla. Kyllä he silti osaavat olla ilkeitä toisilleen.

Vierailija
22/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vieläkin elää myytti, miten miehet on muka niin reiluja. Mutta kuten ollaan nähty, jo pojat osaavat olla julmia toisilleen. Välillä leikitään kaveria, seuraavana päivänä haka.taan.

Ei miehet kiusaamisen suhteen sen kummempia ole kuin naiset.

Ei ainakaan miehisellä nörttialalla tämmöistä ollut. Kaikki juttelivat vain tekniikasta ja koodaamisesta eikä muista ihmisistä.

Ja mun nörttityöpaikalla oli, todella pahasti. Työpaikat on erilaisia, mutta kaikilta aloilta ja sukupuolista löytyy kiusaajia ja juoruajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kirjoitti:

Mun mies on naivaltaisella alalla. Ja sillä menee hermot kun ne naiset yrittää saada sitä mukaan lyttäämään jotakuta yksittäistä naista siellä. Kun ei suostu niin katsovat happamina.

Harvinainen helmi, kyllä ne yleensä menee, vielä nopeammin jos toinen poika supsuttaa.

Vierailija
24/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan. Parissa paikassa ollut ja ihan hirveää. Ihme kyttäystä. Eräässä yksi katsoi kellon kanssa monelta olimme työpisteellä, vaikka leimattiin kellokortti. Hän sitten käsin näitä tilastoi paperille ja antoi esimiehelle. Eli kauanko meillä meni aikaa kellokortin leimauksesta vaatteiden vaihtoon ja kävelyyn työpisteelle. Ja olin siis henkilö ketä vaihtoi vuorosta toiseen joten tuli nähtyä kaikkien vuorojen akat. Kesurina sitten kuuntelin kun minulle haukuttiin näitä muiden vuorojen ihmisiä. Oli lystiä 20vuotiaana kuunnella näitä +50v ihmisiä.

Toisessa työpaikassa taas ihan avoimesti riideltiin ja itkettiin (kyseessä päiväkoti) ja paiskottiin ovia. Välillä käytiin pomon huoneessa itkemässä. Ne jotkut naiset oli pahempia kuin lapset.

Jos tulee kamalia ihmisiä vastaan niin pesäpallo mailalla voi kouluttaa heitä. se on vain koulutuksen puutetta. 

Musta ainakin tullut tosi mukava kun saanut turpiin monta kertaa.

Vierailija
25/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen koodarina ja emme työkavereitten kanssa juoruile, lähinnä puhumme vain työasioista (olen itse siis nainen). Ehkä olen sitten vain ollut onnekas, että työkaverit ovat pääosin olleet todella fiksuja ja mukavia.

Vierailija
26/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavaa, kun työpaikkoja hallitsevat nämä yksinkertaiset ja ilkeät ämmät. Tai ainakin yrittävät. Minusta fiksumpien täytyisi laittaa enemmän hanttiin, eikä vaieta/paeta.

Vierailija
28/28 |
25.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niissä on aina joku vanhempi nainen kiusaamassa herkempää. Katkerat kotkot, saavat jtoain vallantunnetta siitä!