Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tramal on pelastanut mut monesti

Vierailija
25.12.2020 |

Kiitän lääkäriäni reseptistä tällä sain elämäni ja minäni loistamaan. Se tunne kun joku lääke sopii sulle oon niin happy !!!!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en ihan ymmärrä opiaattien äärimmäistä demonisointia. Ilmeisesti olen itse sitä tyyppiä, jolle sopii. Siis toimii ihan hyvin tarvittaessa otettavaksi aina välillä. Eihän siinä ole järkeä, että niitä napsii joka päivä kunnes annos on järkyttävä ja sitten on nalkissa. Jatkuvaan kipuun joku toinen lääke pitää olla.

Olen käyttänyt Tramalia vuosikausia samalla annoksella. Joten koska sitä sitten jää koukkuun?

Vierailija
22/25 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummetus siitä tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä myös ääni Tramalille. Pää sekaisin oikein kunnolla. Alkoholi jää auttamatta kakkoseksi.

Vierailija
24/25 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä myös ääni Tramalille. Pää sekaisin oikein kunnolla. Alkoholi jää auttamatta kakkoseksi.

Ei siitä tramadolista pää juurikaan mene sekaisin ellei ota oikein isoja annoksia, missä taas ei ole yhtään mitään järkeä. Ainoa olo mikä seuraa on hyvä ja sellainen ettei vituta ja masenna. Pirteä ja jaksavainen. Ei sekava, kuten alkoholin paskamyrkystä.

Vierailija
25/25 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään apua. En kerro vaivaa, mutta ei auta vähäänkään. Nyt ollaan vähän vahvemmassa ja tämäkään ei auta, vaihdetaan seuraavaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi