Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääbudjetista!

Vierailija
25.05.2014 |

Moikka! Millainen budjetti olisi realistinen, kun vieraita 40. Pitopalvelun haluamme ehdottomasti, ei haluta itse tehdä. Mies haluaisi pysyä 2000e rajamailla, mutta mitä olen selaillut niin yli 3000e on mennyt muilla. Alkoholia haluamme myös tarjota, ainakin ruokajuomat + rajallinen määrä boolia. Eli kertokaa kokemuksianne pienemmän budjetin häistä! :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä siis koko hääbudjetti, johon kuuluu paikka, asut, sormukset jne? Nuo tiedot helpottaisivat hieman.

Vierailija
2/7 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tiukka budjetti jos meinaa pitopalvelun ottaa.

Meillä oli 65 henkee ja itse tehden. Budjetti kokonaisuudessaan 2500€.

Sisältäen kaikki juomat. Lahden yli haettiin.

Kannattaa kysyä tarjouksia eri firmoilta. Tilat maksaa ja samoin tarjoilijat erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ainakin paikka, ruoka, viinat, asut... ns. Suurimmat hankinnat pitäisi kuulua. Sormus ei. Pienemmät hankinnat tehdään kuitenkin pitkin vuotta, mutta isoimmat menoerät pitäisi kuitenkin olla säästössä.

Vierailija
4/7 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

boolia... wt

kannattaa vaikka mennä töihin ennen kuin alkaa suunnittelemaan häitä. Ja älkää laittako kovin kallista häälahjalistalle. Rahaahan te ette tarvitse, tilinumeron voi unohtaa, koska ette minnekään häämatkallekaan mene.

2000 e. Oikeestiko ?

vinkki, vaihda miestä

Vierailija
5/7 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ns. kahdet tarjoilut eli päivällä lähisukulaisille (20hlö) kahvitarjoilut, iltavieraille eli kavereille (20hlö) myös alkoholia.

paikka 220e

kahvittelut kokonaisuudessaan 150e

boolit yms 100e

molempien vaatetus 240e

sormukset 400e

totta kai yllättävien tai muuten vain ei-huomioitujen menojen vuoksi summa tulee nousemaan, mutta tuolta näyttää nyt. Häät heinäkuussa.

Vierailija
6/7 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 15:37"]boolia... wt

kannattaa vaikka mennä töihin ennen kuin alkaa suunnittelemaan häitä. Ja älkää laittako kovin kallista häälahjalistalle. Rahaahan te ette tarvitse, tilinumeron voi unohtaa, koska ette minnekään häämatkallekaan mene.

2000 e. Oikeestiko ?

vinkki, vaihda miestä

[/quote]

Ihan vaan tiedoksi että mieheni on töissä, itse opiskelen. Teen lomat töitä, jotta saisin itsekkin säästettyä hieman. Mieheni ei ole tuhlailevaa tyyppiä, ei ole saita tms mutta ei halua laskun nousevan yli varojemme. Laina häitä varten ei ole missään tapauksessä vaihtoehto, opintolainaakaan en ole ottanut.

Vierailija
7/7 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme lähde häiden alla häämatkalle, miehellä sellainen työ ettei pysty kauheasti omia lomia ottamaan. Häämatkan teemme sitten ihan omilla rahoillamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi