Mitä tehdä kun oma taso ei vain riitä niihin itseä miellyttäviin kumppaniehdokkaisiin?
Kun huomaat aina vain saman kaavan toistuvan; Ne joista kiinnostut eivät kiinnostu sinusta, ja ne jotka kiinnostuvat sinusta eivät ole kiinnostavia.
Kun tuosta muodostuu ennemmin sääntö kuin poikkeus, voi siitä päätellä jotakin.
Miten te muut olette pystyneet "tyytymään" niihin epäkiinnostaviin/epäviehättäviin kumppaneihin?
Olen itse jopa yrittänyt pakottaa itseni pitämään näistä alun perin epäviehättävistä, ja tapaillut/seurustellut useammankin kerran kuukausien ajan...Mutta lopputuloksena suhde aina katkeaa minun toimestani, kun en vain pysty pakottamaan sitä kiinnostusta jos sitä ei ole.
Luulisin että en ole yksin tämän ongelman kanssa...Mitä ihmettä tässä oikein voi tehdä?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt paljon samaa. Itse olen liikunnallinen mies ja tuntuu että saan tykkäyksiä vain pullukoilta. Olen jo pitkään ihmetellyt että miksi en saa kaltaisiltani, eli liikunnallisilta naisilta, tykkäyksiä. Toivoisin myös liikunnallista naista koska en koe, että mulla olisi sohvaperunan kanssa mitään yhteistä tulevaisuutta.
Pyysit porkkanoita.
Saat perunoita.
Sincc
Sellainen on matrix
Taso on jotenkin keskiluokkainen tai standardi käsite.
Taso= ulkonäkö plus ammatti plus ikä?
Taso= ulkonäkö?
Taso=?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tehdä kun oma taso ei vain riitä niihin itseä miellyttäviin kumppaniehdokkaisiin?
Nostetaan omaa tasoa treenaamalla, kouluttautumalla, opettelemalla hyödyllisiä sosiaalisia ja kansalaistaitoja ja niin edespäin. Sitten oma taso riittää (tai sitten ei ja olet parempi ihminen ihan turhaan).
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan ainakaan kannata tehdä joka päivä samaa aloitusta nettiin. Ei se sun ongelmas täällä ratkea.
Elämä on. Jotkut hakee yliopistoonkin 15 kertaa eikä ikinä pääse. Kaikilla ei vaan paukut riitä siihen mitä elämässä haluis.
Yliopistot voitaisiin nykymuodossa lopettaa ja siirtyä yleisen kielitutkintojärjestelmän tapaiseen käytäntöön, jossa tiedot voisi päntätä netistä toinen käsi sipsipussin sisällä ja sitten pätevöityä ammattiin yhden päivän mittaisessa tentissä.
Käden taitoaloilla lisäksi riittävät harjoittelut lupien saamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinulle lupasi, että tulet saamaan elämässä kaiken haluamasi?
Lapsuudessa luvattiin näin. Medioista sai sellaisen kuvan että kaikilla on työ, perhe, autot ym. heti kun täyttää 18v.
Nyt olen onneksi nähnyt jo missä todellisuudessa me todella eletään, voin elää onnellisena yksin omaan vaatimustasoon nähden erittäin rikasta elämää harrastusten parissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinulle lupasi, että tulet saamaan elämässä kaiken haluamasi?
Lapsuudessa luvattiin näin. Medioista sai sellaisen kuvan että kaikilla on työ, perhe, autot ym. heti kun täyttää 18v.
Nyt olen onneksi nähnyt jo missä todellisuudessa me todella eletään, voin elää onnellisena yksin omaan vaatimustasoon nähden erittäin rikasta elämää harrastusten parissa.
Meille luvattiin, että jos vaan yrittää ja opiskelee sinnikkäästi, pääsee lopulta vihreälle oksalle; saa hyvän ammatin ja riittävän hyvän toimeentulon.
Ei luvattu ihannepuolisoa eikä kauniita, terveitä lapsia.
Ne mistä mä oon ollu kiinnostunu ja jos oon saanu ovat dumpanneet jossain vaiheessa. Ja toisinpäin. Huono juttu jos ei saa OLLENKAAN ketään. I`m not picky.. pätee meitsiin. Kaikkee ollu. Parempi se kuin ei mitään.
Alkaako, ap, mielenterveys järkkyä? ihan oikein. Kun tarpeeksi spämmäät ja trollaat ja levität naisvihaasi niin mitä muuta kuvittelet sillä saavuttavasi kuin yksinäisen joulun, yksinäisen uudenvuoden ja yksinäisen vuoden 2021. Kohta saat jälleen 365 päivää aikaa copy-pasteta tätä samaa paskaasi meille mammoille - on siinäkin elämä. Muut seurustelevat, sekstailevat, perustavat perheitä, pitävät hauskaa kavereiden kanssa, ja sinä istut mammapalstalla kuvittelemassa, että naisten päivä on pilalla kun he lukevat paskatrolliasi. Ja kuitenkin me olemme niitä, joilla on seksiä, seuraa, hauskanpitoa ja kumppanuutta.
Hyvää yksinäistä loppuelämää, ap.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne vastaukset muutu palstalaisia väsyttämällä. Mieti.
Nautitaan siitä, että hän on yksin tänäänkin ;-) Näkökulman muutos auttaa usein. Aina, kun meinaat ärsyyntyä trollaamisesta, vaihda näkökulmaa ja ajattele, että "Hienoa, tyyppi on edelleen yksinäinen. Ihan oikein hänelle. Toivottavasti (ja varmasti) on sitä huomennakin." ;-)
Ulkomailla voi olla enemmän sinkkuja. Sellainen joka tuntuu tutulta.
Vierailija kirjoitti:
Alkaako, ap, mielenterveys järkkyä? ihan oikein. Kun tarpeeksi spämmäät ja trollaat ja levität naisvihaasi niin mitä muuta kuvittelet sillä saavuttavasi kuin yksinäisen joulun, yksinäisen uudenvuoden ja yksinäisen vuoden 2021. Kohta saat jälleen 365 päivää aikaa copy-pasteta tätä samaa paskaasi meille mammoille - on siinäkin elämä. Muut seurustelevat, sekstailevat, perustavat perheitä, pitävät hauskaa kavereiden kanssa, ja sinä istut mammapalstalla kuvittelemassa, että naisten päivä on pilalla kun he lukevat paskatrolliasi. Ja kuitenkin me olemme niitä, joilla on seksiä, seuraa, hauskanpitoa ja kumppanuutta.
Hyvää yksinäistä loppuelämää, ap.
Olet sairas tyyppi.
Me avaruudessa leijailevat oliot sen sijaan emme sairastu teidän pikku-muurahaisten kaltaisesti.
Olio-Sincc
Jos on kiinnostunut eniten vaikkapa hyvistä orgasmeista, niin valinta ei ole niin vaikea. Kertoisit ap mistä sinä oikein kiinnostut, niin voimme täällä auttaa.
Ja ihan oikeastiko sinä urheilullinen mies aiot urheilla naisesi kanssa? Hanki treeniseurasi muualta, niin naisesi ei tarvitse pystyä juoksemaan maratonia.
Sanoisin, että mene terapiaan. Mutta ei tuohon sun ongelmaan taida olla vielä kehitetty tehokasta terapiamuotoa.
Mulla oli tuo sama sairas ajatusmaailma nuorena. Olen kirjolla ja mun sosiaaliset kyvyt kehittyi pahasti jälkijunassa, ja aika kovastihan meille ryöpytetään sellaista asennekasvatusta että kaikki ihmissuhteet on transaktionaalisia ja kanssaihmiset esineellistetään ja välineellistetään omien tavoitteiden välikappaleiksi. Aina välillä löytyy joku riittävän kädetön, että sisäistää tuon niin täysin ettei ollenkaan enää tajua, mille ne ihmissuhteet oikeasti perustuu. Jotenkin tulin järkiini ja kasvoin siitä yli, mutta en kyllä osaa sanoa mitä sitten pitää tehdä jos sun laillasi on vaan edelleen jumissa siinä ajattelussa ja ihmiskäsityksessä.
Todella kurja ajatus, että olisit lopullisesti pilalla ja kyvytön elämään täysipainoista elämää. Sähän et siis varmasti tule olemaan tyytyväinen täydellisenkään kumppanin kanssa, ellet opi terveempiä asenteita, että ei tämä ole nyt ollenkaan kiinni siitä että pahat naiset/miehet pimittää sulta onnen olemalla suostumatta kumppaniksesi. Mutta vaikea kuvitella, mikä ihme sua auttaisi, kun varmaankaan et itse sitä tee. Kuka muukaan?
Vierailija kirjoitti:
Jos osata feikata hyvin, niin miksei tyytyisi johonkin ookooseen?
Pitää vain osata feikata se kiihkeä alku, koska kyllähän kaikki suhteet laimenee
Oon oppinut että vain psykopaatit osaa Suomessa feikata. Mi amore ei vaan istu suomalaiseen mielenmaisemaan.
Jenkki media lupailee tuommoisia siellä kun heittäydytään syystäkin elatuskykyisten matkaan. Olet nyt koto Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt paljon samaa. Itse olen liikunnallinen mies ja tuntuu että saan tykkäyksiä vain pullukoilta. Olen jo pitkään ihmetellyt että miksi en saa kaltaisiltani, eli liikunnallisilta naisilta, tykkäyksiä. Toivoisin myös liikunnallista naista koska en koe, että mulla olisi sohvaperunan kanssa mitään yhteistä tulevaisuutta.
Se menee valitettavasti niin että liikunnalliset naiset kelpuuttaa vain niitä tasokkaimpia miehiä ja painottavat valinnoissa muita juttuja kuin liikunnallisuutta esim komea naama/pituus/status.
Ollaan samassa veneessä. Ihan hullua kun aina täysin liikkumattomat naiset kiinnostuu ja se on systemaattista. Aina kun kysyt naiselta harrastuksia niin vahingossakaan vastauksena ei tule kunnollista liikuntaa ja se näkyy myös kropasta.
Äiti/pùllukka kroppa/vanha ikä, siinä kiinnostuneen naisen ominaisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se menee valitettavasti niin että liikunnalliset naiset kelpuuttaa vain niitä tasokkaimpia miehiä ja painottavat valinnoissa muita juttuja kuin liikunnallisuutta esim komea naama/pituus/status.
Ollaan samassa veneessä. Ihan hullua kun aina täysin liikkumattomat naiset kiinnostuu ja se on systemaattista. Aina kun kysyt naiselta harrastuksia niin vahingossakaan vastauksena ei tule kunnollista liikuntaa ja se näkyy myös kropasta.
Äiti/pùllukka kroppa/vanha ikä, siinä kiinnostuneen naisen ominaisuudet.
Arvasin, ettei kognitiivinen dissonanssi anna periksi lukea kommentteja, jotka ovat ristiriidassa omien uskomuksiesi kanssa.
Kun itse olin liikunnallinen, nuori nainen, hain miestä, jonka intohimoihin kuului matkustaminen, musiikki ja monet muut asiat. Ei liikunnallisuus itsessään.
Ja taivutetaan vielä rautalangasta: matkustaminen omilla rahoillani.
Mutta helpompaa on taas toistella mantraa kuin pysähtyä oikeasti miettimään, että kuinka paljon oikeasti olisi yhteistä (ajanvietto, harrastukset, mielenkiinnon kohteet, sosiaaliset taidot) sen sinkkunaisen kanssa, joka näyttää hyvältä ja timmiltä.
Mitä muuta harrastat kuin liikuntaa? Matkusteletko? Retkeiletkö? Käytkö normielämässä pubeissa, klubeilla, konserteissa, keikoilla, festareilla? Onko sinulla oma laaja ystäväpiiri, jonka kanssa järjestätte kaikenlaista kivaa?
Veikkaan, että ei ole kavereita, ei ole harrastuksia. Illat mammapalstalla meidän kuusikymppisten naisten kanssa, et matkustele, et hengaile kavereiden kanssa. Jankutat täällä, että naiset eivät kiinnostu sinusta, koska et ole komea. Ei sillä mitään väliä, että ne naiset eivät koskaan sinusta edes voi kiinnostua, koska eivät sinua missään kohtaa, ja Tinderissä ohittavat kun huomaavat, ettei teillä ole mitään yhteistä.