Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies antoi palautetta:

Vierailija
25.05.2014 |

Räplään kännykkää liikaa(myönnän, olenkoukussa AV:een, Candy crush sagaan mm.) Meillä on seksiä liian harvoin Ja silloin kun on, olen kuulemma liian passiivinen. Kynsilakkani on hirvittävän ruman väristä. :) 

positiivista: laitan aina hyvää ruokaa.

juteltiin eilen pitkästä aikaa.... 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miten suhtaudut?

Vierailija
2/6 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä helvetin palautteenantaja sun miehesi kokee olevansa? :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvinhän selvisit katselmuksesta. Noihan on helppo muuttaa. Tee se heti. ja sitten annat seuraavaksi palautetta miehellesi hänen puutteistaan. A vot!

Vierailija
4/6 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alkoi nyt kiinnostamaan, minkä väristä sun kynsilakka sitten on, jos miehestä on rumaa? Mun eksä vihasi kaikkia muita paitsi nudeja kynsiä, jopa klassiset ranskalainen manikyyri tai punaiset kynnet olivat hänen mielestään halvan näköiset.

Vierailija
5/6 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostaisin tuon hyvän ruoan laittamisen aika korkealle ja siitä tulisi hyvä arvosana. Kännykän vahtaaminen on varmasti ärsyttävää, mutta jos toinenkin sitä tekee, niin vain pieni miinus, numero ehkä 7. Liian vähäinen seksi taas, no, siinä on varmasti miehelläkin korjausvaraa, samoin sinun passiivisuudessa sen aikana, joten molemmille miinus siitä, numero vähäisyydestä 7, pasiivisuudesta myös. Tässä voi parantaa keskiarvoa helposti halutessaan. Ruman värinen kynsilakka ei ole mielestäni arvisteltavissa asioissa mukana, mutta koska mies siitä meni mainitsemaan, tulee hänelle pieni miinus. Eli kaiken kaikkiaan, läpi meni ja arvosanat ovat tosiaan korjattavissa vaikka kesäkurssilla. Miten arvostelisit miehesi?

Vierailija
6/6 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kynsilakka on sellaista keväänvihreää, sointuu tautisen hyvin tähän hellemekkooni ja ruskettuneeseen ihoon. Tosi harvoin edes lakkaan kynsiä ja heti oli negat.. 

Miehelle sanoin vaan, että ärsyttää kun hän ei puhu juuri mitään. Ihan kuin olisin ilmaa, mikä johdattelee noihin seksiarvosteluihin. Kuinka voisin haluta, jos toinen ei osoita arjessa huomiota. Eli nämä korjattavissa, molemmilta osapuolilta. 

Muuten en miestä arvostellut. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan