Mitä sait joululahjaksi - ketju
Siinä se otsikossa yksinkertaisuudessaan.
Minä sain supermies t-paidan, verkkarit, suklaata, rahaa, bt-kaiuttimen ja villapuseron.
Kommentit (21)
Kotisiivouspalvelun mieheltä ennen joulua jo. Eilen paketista tuli villasukat, suklaata, toivomani kirja, lahjakortti Kokkipuotiin ja Lego-talon osia (toive).
En oikeastaan kuin yhden hyasintin ja sekin työnantajalta. Ensi vuonna en minäkään osta kelleen lahjoja, kun se on jo toistamiseen ollut yksipuolissta. Minua ei myöskään kutsuttu kenenkään luo jouluksi, mutta lähetettiin lasten joulutoivelistoja.
Sain mieheltä Ilkka Remeksen uusimman kirjan ja lempisuklaatani. Tykkäsin.
Pitkään himoitsemani keittiöveitsen. aina manataan keittiiöön liittyviä lahjoja, mutta minä olin tuosta todella iloinen näin ruuanlaittoa harrastavana
Läjän krääsää.
Useamman paistinpannun, useamman otsalampun, pyyhkeitä, thaimaalaista keramiikkaa a la Vallila ja Arabia, pahaa suklaata. Keittokirjan jolla en tee yhtään mitään, koska siinä on kaikki mahdolliset perus kotiruokareseptit, jotka osaan jo selkäytimestä ja minulta jo vastaavanlainen opus löytyy kaapinperältä.
Oikeasti kiva lahja oli Vacuvin korkkiruuvi, semmonen mikä ammattilaisillakin on.
Toivoin autoa ja sen myös sain.
Heti aamusta tein koe-ajon ja olen tyytyväinen😊
Vierailija kirjoitti:
En oikeastaan kuin yhden hyasintin ja sekin työnantajalta. Ensi vuonna en minäkään osta kelleen lahjoja, kun se on jo toistamiseen ollut yksipuolissta. Minua ei myöskään kutsuttu kenenkään luo jouluksi, mutta lähetettiin lasten joulutoivelistoja.
Äläs nyt vielä luovuta. Lähetä sinäkin joululahjatoivelistoja, niin muille valkenee, että
A) sinäkin haluat lahjoja ja
B) sinä haluat lahjaksesi hempeän pitsiyöpaidan ja rasiallisen Wienernougatia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt vielä luovuta. Lähetä sinäkin joululahjatoivelistoja, niin muille valkenee, että
A) sinäkin haluat lahjoja ja
B) sinä haluat lahjaksesi hempeän pitsiyöpaidan ja rasiallisen Wienernougatia.
Mulla vastaavanlainen tilanne. Sain vain 2 suklaarasiaa naapurilta ja töistä kinkun. Itse ostin kasan sisaren lapsille ja kummilapsille lahjoja. Ensi vuonna aion laittaa näkyvästi esille lahjalistan. Kun sukulainen tai kuka tahansa minulle tuputtaa lahjalistaa, niin lähetän vastasuoroisesti takaisin omani. Laitan sen myös Instaan ja Faceen näkyvästi. Ja yhtään lahjaa en ilman vastalahjaa anna. Oon kyllästynyt siihen, että jo lähes aikuisia kummilapsia pitää lahjoa, mutta ikinä ei huolehdita siitä, että minua kiitettäisiin siitä mitenkään. Ihan vaan tekstarikin riittäisi.
Iittalan Alvar Aalto vaasin, suklaata, kynttilän ja tuikkuja, kaulahuivin ja 150e rahaa.
Samat kuin joka joulu. Sukat, pitkät kalsarit, viltti ja pari pandan suklaakonvehtirasiaa. Toivoin s-ryhmän lahjakorttia, olisi saanut edes ruokaa ostettua kun itse ostin muille lahjat visaa vinguttamalla...
Vierailija kirjoitti:
Suosikkilahjojani keittiöveitsi ja kauniskuvioiset lapsaset.
Joo, lapaset :D
Mutta lapsaset taitaa kyllä jäädä nyt käyttöön
En mitään. Syntymäpäiviänikään 25.12, ei kukaan muistanut. T. Yksineläjä.
Sain uusia puutarhanhoitotarvikkeita, joista ilahduin todella paljon. Kunnon välineillä on mukava harrastaa.