Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riitaamökötystä

Vierailija
25.05.2014 |

Miehellä oli puolen vuoden suhde toisen naisen kanssa, joka loppui kolmisen viikkoa sitten. Olemme päättäneet yrittää vielä yhdessä ja edellinen viikko menikin ihan hyvin.

Eilen mies tuli töistä kotiin tämän toisen naisen antama paita päällä ja mulla luonnollisesti kilahti. Koitin hillitä itseni vajaan tunnin ajan, mutta sitten sanoin miehelle aika vihaisesti siitä, mitä mieltä oon siitä, että käyttää kyseiseltä muijalta saatuja lahjoja. Että mulle tulee suhteesta muistuttamisesta paha mieli, ihan kun en sitä muutenkin tarpeeksi ajattelisi.

Mies hermostui tästä sitten totaalisesti. Haki itselle kaapista alkoholipitoista juotavaa ja yritti saada kavereitaan lähtemään kanssaan juomaan. Sitten hermostui vielä lisää, kun kukaan ei innostunutkaan lähtemään ja mökötti illan kotona. Tänään on sitten jatkanut mökötystään.

Argh, miks tän pitää olla niin vaikeaa ja mikä siinä on niin vaikeaa ottaa mun tunteita huomioon? Ja kuinka silkkihansikkain pettäjää pitäisi kohdella?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä ukko pihalle.

Miksi roikkuisit miehessä, joka on noin alkeellinen eikä välitä sinusta?

Vierailija
2/5 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä on kaksi pientä lasta ja parinkymmenen vuoden pituinen suhde yhdessä. Usein kyllä tuntuu, että mies ei oikein pysty asettumaan toisen ihmisen asemaan. Ymmärrän, että kiukuttaa kun suhde rakastamaansa naiseen loppui, muttei sitä kai mun niskaan pitäisi kaataa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:51"]Pistä ukko pihalle.

[/quote]

Koska isä-suhteeni sanelee sen, millaisen miehen valitsen elinkumppanikseni. Valitettavasti en voi tälle mitään.

Ap.

Vierailija
4/5 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 10:51"]Pistä ukko pihalle.

[/quote]

Koska isä-suhteeni sanelee sen, millaisen miehen valitsen elinkumppanikseni. Valitettavasti en voi tälle mitään.

Ap.

[/quote]Voisitko olla esiintymättä minuna? Hanki viihteesi muualta.

Vierailija
5/5 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sen taas huomaa minkälainen pelle ämmien palsta tämäkin on, ei vittu onneksi ei ole ämmää!!! Tulla nyt vittu tänne itkemään yhyy... Kyllä naurattaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan