Miksi niin moni nainen kantaa joululahjasuklaansa työpaikkansa kahvipöytään?!?
Kommentit (32)
Kun se konvehtirasia ei vain kiinnosta. Yhdestä rasiasta voi syödä parhaat päältä, mutta ne muut menisivät kyllä kiertoon. Onneksi en saanut yhtään konvehtirasiaa.
Joulun jälkeen naisilla mielessä laihdutus ja jumpat.
Vaikea siihen suklaata on sovittaa.
Koska työkaverit ottavat mielellään, kun saavat ilmaiseksi. On kiva katsoa, miten nopeasti suklaat katoavat. Sakkia on sen verran, että rasiallinen katoaa siinä vartissa.
No kun sain pandaa ja fasua enkä mä niin huonoja itse syö. Kelpaa työpaikan possuille.
Pidän suklaasta, mutta en suklaakonvehdeista. Pahimpia on Juhlapöydän konvehdit, muissa saattaa olla max 2 konvehtia, joita voisin syödä. En onneksi saanut yhtään suklaarasiaa, joten ei tarvitse viedä työpaikalle. Tai etänähän tässä ollaan, voi olla päiväys mennyt kun seuraavan kerran pääsee työpaikalle.
Vien myös aina ylimääräiset jouljmakeiset työpaikan kahvipöydälle,kaikkien saataville. Hauska huomata, että maistuvat niin, etteivät kauaa pöydällä notku.
Olisinkin saanut suklaata, mutta tyhmä naapurini toi minulle kukkakaupasta hankkiman joulukimpun -> meni samantien biojäteastiaan
Äiti ostaa aina pandaa ja enää pidä niistä hyh. Joten töihin.
No, olen sanonut että älä osta. Ei usko. Ilahtuu kun otan rasian. Mun työkamutkin ilahtuu
Laihduttajia tai ei pidä suklaasta.
Mistä se antaa tietää mihin kitaan se sikala uppoaa
Tekosyitä!
Syökää ne suklaat!