Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko pahoittanut mielesi tänä jouluna?

Vierailija
25.12.2020 |

Mistä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen käytöksestä, vääristä jouluruuista ja -lahjoista, säästä ja vaikka mistä muusta. Joulu on mielensäpahoituksen kulta-aikaa. Tästä aloituksestakin pahoitin mieleni.

Vierailija
2/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini ei suostunut noudattamaan mitään koronaohjeita. Aivasteli kämmeniinsä, aivasti joulupöydässä ruokien päälle, ei suostunut pesemään käsiään jne. Teki mieli lähteä siltä istumalta omaan kotiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mieheni ei suostunut nuolemaan koska haisi kuulemma kinkkupieru.

Vierailija
4/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään. Olen pahoittanut vuosi sitten yhdestä asiasta mieleni, eli en juuri kuulu tähän kerhoon.

Vierailija
5/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut. Olen puutunut mieheni huonoihin joululahjoihin. Yhden toivomani 15 e lahjan sain, olin itse kaupassa mukana. No, annoin hänelle paremman konvehtirasian ja erikoissaippuan. En jaksanut panostaa.

Vanha koira ei opi uusia temppuja.

Vierailija
6/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut. Olen puutunut mieheni huonoihin joululahjoihin. Yhden toivomani 15 e lahjan sain, olin itse kaupassa mukana. No, annoin hänelle paremman konvehtirasian ja erikoissaippuan. En jaksanut panostaa.

Erikoissaippuan miehelle? Kas kun et sentään torkkupeittoa.

Vierailija
7/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aamulla tosi kova kakka, joten olen pahoittanut mieleni ja peppu on vieläkin hellänä. Toivoin jouluripulia. Ikinä ei saa mitä haluaa :(

Vierailija
8/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten lahjat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoissaippuan miehelle? Kas kun et sentään torkkupeittoa.

Kuivalle iholle erikoissaippua apteekista. Siinä mielessä ajattelevainen lahja, että ostettu todelliseen tarpeeseen. Mies olisi tuskin itse saippuamerkkiään vaihtanut. Tosin jos olisin panostanut saippuan kanssa olisi ollut muuta kuin konvehdit.

Vierailija
9/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mies ei ostanut minulle mitään, mutta sukulaisilleen kalliita lahjoja. Oli kiusallista istua siellä ja katsella kun muut iloitsivat.

Vierailija
10/10 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, väärä ketju.