Oletko pahoittanut mielesi tänä jouluna?
Kommentit (10)
Äitini ei suostunut noudattamaan mitään koronaohjeita. Aivasteli kämmeniinsä, aivasti joulupöydässä ruokien päälle, ei suostunut pesemään käsiään jne. Teki mieli lähteä siltä istumalta omaan kotiin.
Olen, mieheni ei suostunut nuolemaan koska haisi kuulemma kinkkupieru.
En mistään. Olen pahoittanut vuosi sitten yhdestä asiasta mieleni, eli en juuri kuulu tähän kerhoon.
En jaksanut. Olen puutunut mieheni huonoihin joululahjoihin. Yhden toivomani 15 e lahjan sain, olin itse kaupassa mukana. No, annoin hänelle paremman konvehtirasian ja erikoissaippuan. En jaksanut panostaa.
Vanha koira ei opi uusia temppuja.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut. Olen puutunut mieheni huonoihin joululahjoihin. Yhden toivomani 15 e lahjan sain, olin itse kaupassa mukana. No, annoin hänelle paremman konvehtirasian ja erikoissaippuan. En jaksanut panostaa.
Erikoissaippuan miehelle? Kas kun et sentään torkkupeittoa.
Mulla oli aamulla tosi kova kakka, joten olen pahoittanut mieleni ja peppu on vieläkin hellänä. Toivoin jouluripulia. Ikinä ei saa mitä haluaa :(
Naisten lahjat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoissaippuan miehelle? Kas kun et sentään torkkupeittoa.
Kuivalle iholle erikoissaippua apteekista. Siinä mielessä ajattelevainen lahja, että ostettu todelliseen tarpeeseen. Mies olisi tuskin itse saippuamerkkiään vaihtanut. Tosin jos olisin panostanut saippuan kanssa olisi ollut muuta kuin konvehdit.
Joo. Mies ei ostanut minulle mitään, mutta sukulaisilleen kalliita lahjoja. Oli kiusallista istua siellä ja katsella kun muut iloitsivat.
Miehen käytöksestä, vääristä jouluruuista ja -lahjoista, säästä ja vaikka mistä muusta. Joulu on mielensäpahoituksen kulta-aikaa. Tästä aloituksestakin pahoitin mieleni.