Oletteko yöpaidassa?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Olen. Muuta kysyttävää?
Minkä kokoiset tissit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Muuta kysyttävää?
Minkä kokoiset tissit?
ei ollut ap
No en tietenkään. Jouluillallisen valmistelu täydessä käynnissä, kinkku ja kalkkuna ovat uunissa, kohta sinne laitan laatikot ja leikkaan ja asettelen kalat, sillit, rosollit yms. valmiiksi tarjoiluastioihin, jotka on sitten helppo vaan nostaa pöytään. Juuri nyt istahdin hetkeksi kahvikupposen ääreen ja avasin iPadin. Ai niin, ja ylläni on nätti kietaisumekko, sukkikset ja kotikengät.
En. Se olisi noloa. Olen työvuorossa.
En. Kävin aamusta salilla ja nyt katselen salivaatteissa zombie leffaa 😄
Ei, koska nukun alasti. Pukeudun aina ensimmäiseksi aamulla.
Pyjamahousut on mutta normi päiväpusero (pitkähihainen toppi). Olen aamun viettänyt Netflixin ja sukkapuikkojen kanssa ja nyt tulin tähän läppärille syömään jouluaterian kun teini nukkuu vielä niin ei siitäkään saa seuraa.
En. Pitkäs alkkarit, t paita +sukat
Muuta kysyttävää ?
Sincc
Olen. Tosin kävin jo pitkällä lenkillä, että ei tämä ihan löhöämistä ole. :D
No en. Olin aamun töissä niin on tässä jo pari kertaa vaatteet vaihdettu.
En, kävin lenkillä ja suihkussa, ja kohta lämmitän ruokaa. Jouluruokia.
Vierailija kirjoitti:
No en tietenkään. Jouluillallisen valmistelu täydessä käynnissä, kinkku ja kalkkuna ovat uunissa, kohta sinne laitan laatikot ja leikkaan ja asettelen kalat, sillit, rosollit yms. valmiiksi tarjoiluastioihin, jotka on sitten helppo vaan nostaa pöytään. Juuri nyt istahdin hetkeksi kahvikupposen ääreen ja avasin iPadin. Ai niin, ja ylläni on nätti kietaisumekko, sukkikset ja kotikengät.
Kotikengät! En ole varmaan koskaan törmännyt sanaan kotikengät. Mutta hyvää joulua.
En, en omista yöpaitaa, iltaisin olen suihkun jälkeen kylpytakissa ja nukun aina alasti, nyt päällä normi kotiasu eli legginsit, collegepaita ja villasukat.
Chanel 5:ssa eli kyllä.