Vaimoni osti minulle penaalin joululahjaksi
Siis penaalin!!!? Olen viimeksi ollut koulussa 15 v sitten. Itse ostin hänelle kalliin timanttisormuksen. Viime vuonna sain häneltä sukat joululahjaksi, kun taas itse taas yllätin hänet romanttisella ulkomaan matkalla. Tällainen peli ei vetele! Ymmärtäisin, jos hän tienaisi minua vähemmän eikä siksi ole varaa ostaa kalliita lahjoja, mutta kun ei.
Kommentit (22)
Sanoiko vaimo tuodessaan edes, että tässä arvon herralle penaali?
Jos et laita sinne kyniä, voit sanoa olevasi penaalin terävin.
Juuri tuollaisia kaikki naiset nyt vain ovat (antavat vain penaaleita ja sukkia).
Koita kestää!
Ehkä olet huono mies? Vaimosi protestoi toimintaasi antamalla tuollaisia lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet huono mies? Vaimosi protestoi toimintaasi antamalla tuollaisia lahjoja.
Olen mielummin avoimen keskustelukulttuurin kannalla .
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mielummin avoimen keskustelukulttuurin kannalla .
-Ap
Jos tästä keskustelet esim. lähisukulaisten kanssa, he kaikki kutsuvat sinua tästä lähin Arvoksi. Joten se siitä avoimesta keskustelukulttuurista.
Ostaako oikeasti joku suomalainen mies vaimolle timanttisormuksen joululahjaksi? Ilmoittautukaa te muutkin niin voin ehkä alkaa uskoa.
Äh, et selvästikään ole pelimies kun et ilmiselvää vinkkiä ymmärrä. Vaimosi haluaa arvoa penaaliinsa.
Olet varmaan sitä jo kinunnut.
Vierailija kirjoitti:
Trollihan tämä on, mutta silti, jos olisi totta - vaimo vihjaa selvästi, että sinulla on koulut kesken ja siksi halveksii sinua.
Vierailija kirjoitti:
Äh, et selvästikään ole pelimies kun et ilmiselvää vinkkiä ymmärrä. Vaimosi haluaa arvoa penaaliinsa.
Olet varmaan sitä jo kinunnut.
Tänä iltana ap sitten homma kotiin!
täysin selkeä vihje kun nainen on kyseessä. Sä et vaan tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollihan tämä on, mutta silti, jos olisi totta - vaimo vihjaa selvästi, että sinulla on koulut kesken ja siksi halveksii sinua.
Olen oikeustieteiden kand. Koulut on käyty
Jätä se sika!