Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä liikkuu sellaisten ihmisten mielissä, jotka eivät lähetä kenellekään mitään joulutervehdyksiä?

Vierailija
25.12.2020 |

Tämä toistuu vuodesta toiseen.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin kertoa, koska olen tällainen ihminen. Keskityn omaan elämääni niin kuin vuoden muutkin päivät. En ala lähetellä joulutervehdyksiä ihmisille joista en ole kuullut koko vuoden aikana mitään paitsi silloin jos olen ottanut itse yhteyttä.

Eli suhun ei ole kukaan ottanut yhteyttä tänä vuonna?

t.kristallikissa

Kerran on otettu yhteyttä kun henkilöllä oli ongelmia ja tarvitsi terapiaa. On minulla ihmisiä, en ole yksin jos sitä luulet. He eivät vain ole joulutervehdysihmisiä kuten en minäkään.

Vierailija
22/32 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo jotain "kavereista" jos ei vaivaudu ees joulua toivottamaan. En tuollaisia kavereita tarvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo jotain "kavereista" jos ei vaivaudu ees joulua toivottamaan. En tuollaisia kavereita tarvi.

Mä en kyllä vaivaudu. Tosin kun ajattelen, että näitäkään ihmisiä ei sitten kiinnostaisi liikkua minun seurassani, niin olisin varmaan vain hyvilläni.

En käsitä ihmisiä, joista se toivottaminen merkitsee yhtään mitään. Ei merkitse. Jos ollaan hyviä ystäviä, on kivaa ilmankin mitään toivotteluja.

t.kristallikissa

Vierailija
24/32 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetön tapa koko joulukorttien lähetys.

Esim mun vanhemmat lähettää joka vuosi joulukortin monelle sellaiselle ihmiselle, joiden kanssa eväti ole olleet missään tekemisissä koko vuonna. Esim kaukaisia sukulaisia, nähdään joskus hautajaisissa, muuten ei koskaan!

Tai sitten entisille naapureille...

Itse en lähetä yhtäkään korttia enkä välitä saadakaan. Paperinkeräykseen lentää kaikki saman tien.

Vierailija
25/32 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä silmät aukeaa kun on jotakuta kaverina pitänyt ja ei edes viestiä tule.

Vierailija
26/32 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät selvästikään ole joulu tai ainakaan joulutervedysihmisiä. Varmaankin heillä on mielessä kaikenlaista muuta.

Voi tosiaan olla huolia ja murheita, ettei ehdi joulua miettiä.

Vierailija
27/32 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

On niin paljon surua, huolta ja sairautta nyt tänä jouluna ettei ole ollut mahdollista. Toivotaan, että ensi jouluna asiat ovat paremmin ja on edes aikaa lähetellä joulutervehdyksiä.

Sama juttu.

Vierailija
28/32 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kaveri kiikutti 7 vuotta lahkan/kortin ja annoin takaisin lahjan. Niin tänä vuonna sama tyyppi ei edes viestiä lähettänyt. Vissiin on jostain herne nenässä? Saa minulta rauhan, en aio olla yhteyksissä.

Omalle äidille kävi näin ja oli erittäin loukkaantunut. Myöhemmin kuuli, että kaveri olikin sairastunut syöpään ja ei mennyt montaa kuukautta, kun kuoli.

Vierailija
29/32 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle kaveri kiikutti 7 vuotta lahkan/kortin ja annoin takaisin lahjan. Niin tänä vuonna sama tyyppi ei edes viestiä lähettänyt. Vissiin on jostain herne nenässä? Saa minulta rauhan, en aio olla yhteyksissä.

Omalle äidille kävi näin ja oli erittäin loukkaantunut. Myöhemmin kuuli, että kaveri olikin sairastunut syöpään ja ei mennyt montaa kuukautta, kun kuoli.

Ei ole sairautta ainakaan mutta taitaa olla takkinsa kääntänyt kyseinen tyyppi.

Vierailija
30/32 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle joulu tuo ainoastaan huonot muistot mieleen, joten en enää halua viettää koko joulua. Hylkäätkö kaverit, jotka ovat kokeneet jotain traumaattista, eikä halua toivotella tästä syystä hyviä jouluja?

Vierailija
31/32 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sairautta ainakaan mutta taitaa olla takkinsa kääntänyt kyseinen tyyppi.

Mistä voit olla varma? Ehkä kannattaisi kysyä suoraan, eikä olettaa asioita. Tällaisista asioista pitäisi aina pystyä puhumaan, jos tämäkin kaveri on vaikka loukkaantunut jostain mitä olet itse on jättänyt tekemättä tai sanomatta.

Vierailija
32/32 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettelen vielä jonkin verran kortteja ja saan niitä. Säilytän kortit, ne jäävät muistoksi ajastamme. Kohta ei varmaan ole tätä tapaa. Ei myöskään paperikirjoja. Niitäkin minulla on paljon. Kokoan kaikki suvun yhteiseen taloon tuleville polville muistoksi menneistä ajoista. Samoin valikoima parhaita vaatteita ja tarina kunkin mukaan. Jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi