Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä ärsyttää sinua?

Vierailija
24.05.2014 |

Minua ärsyttää se että kaikki asennetaan ylös esim astioiden kuivauskaapit. Sekin, että kaupassa kaikki mitä tarvitsisin, pakkaa olemaan liian ylhäällä. Tällainen pätkä joutuu jatkuvasti kiipeilemään/pyytämään apua että yltäisi ees johonkin. Pissistytöt, rasittavia, pilkkaavia. Kiusaajat, yleisesti kusipäitä. Faija (en edes pysty kovin asiallisesti kommentoimaan) se että herään joka helvetin aamu mopojätkien aamupärinään. Ja olen 19v , mopo/mautopojat on aina ollu musta säälittäviä. Ei oikee muuta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja meilläpäin mauto tarkoittaa mopoautoa... Ap

Vierailija
2/12 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se tyhjä tila mikä nykyään jätetään keittiön yläkaappien ja katon väliin. Turha pölynkerääjä.
Lippalakkipäiset vanhat taatat autojen ratissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumuus ärsyttää, kuorsaus, miehet, naiset, lapset, velvollisuudet ja kiire.

Vierailija
4/12 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladies, you need to get laid. Älä murehdi pissiksistä tai kuivauskaapeista vaan rapsuta mun palleja Jani.

Vierailija
5/12 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että todella usein bussikuskit avaavat kattoluukut takareunasta, mistä ei ole kuumuuteen mitään apua!

Vierailija
6/12 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljuvat kakarat näin hellesäällä, kun ikkunoita on pakko pitää auki. Pari tuntia jaksaisin mutta tänäänkin tuota herkkua riitti noin 9 tuntia. Leikkiä saa ilman muuta mutta miksi pitää aina HUUTAA?

Vierailija
7/12 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 00:17"]

Kiljuvat kakarat näin hellesäällä, kun ikkunoita on pakko pitää auki. Pari tuntia jaksaisin mutta tänäänkin tuota herkkua riitti noin 9 tuntia. Leikkiä saa ilman muuta mutta miksi pitää aina HUUTAA?

[/quote]

Asutkohan meidän naapurissa? :D Lapsella jokin ihme kausi, että pitää kokoajan kiljua, huutaa ja kimittää korkealla äänensävyllä. Olen pahoillani jos äänet tulevat meiltä :/

Vierailija
8/12 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 00:00"]

Ladies, you need to get laid. Älä murehdi pissiksistä tai kuivauskaapeista vaan rapsuta mun palleja Jani.

[/quote]

Onko sulla sellainen paljas kohta kassien alapinnassa?

Vierailija
9/12 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut siis mulla oli keittiöremontti, ja hommasin sellaiset pikku-astiakaapit, jotka halusin tietylle korkeudelle. En saanut halutulle korkeudelle, kolme ylintä hyllyä yhä liian korkealla, ensi kerralla asennan itse vaikka henki menisi.. Ap

Vierailija
10/12 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää mieheni joka aikoo äänestää kokoomusta, prkl!

Vierailija
11/12 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ihmiset, joihin ei voi luottaa. Ärsyttää puhe tai oikeastaan mikä tahansa ääni silloin, kun en ole nukkunut tarpeeksi.

Vierailija
12/12 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 01:58"]Ärsyttää mieheni joka aikoo äänestää kokoomusta, prkl!

[/quote]

JSSAP.