Historia toistaa itseään
Pilasin aikoinaan suhteeni erääseen mieheen kun soittelin humalassa ja auoin päätäni. Kerran antoi anteeksi, toista ei. Nyt tein sen taas nykyiselle miehelleni ja hän on vihainen. Miksen opi ikinä ja miksi siihen kuningas alkoholiin täytyy koskea!!
Kommentit (5)
Miksi olet suhteessa, jossa toista pitää ensinnäkään haukkua?
Luulin, että puhutte sodista. Eräänlainen sota tämäkin. Poistakaa sellaiset numerot kännykästä kenelle, ette halua soittaa kännissä. Laittakaa ylös tietokoneelle mistä saatte myöhemmin takaisin. Näin itse tein ja turhat kännipuhelut ovat loppuneet.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 09:39"]
Luulin, että puhutte sodista. Eräänlainen sota tämäkin. Poistakaa sellaiset numerot kännykästä kenelle, ette halua soittaa kännissä. Laittakaa ylös tietokoneelle mistä saatte myöhemmin takaisin. Näin itse tein ja turhat kännipuhelut ovat loppuneet.
[/quote]
Niin tai sitten voisi lopettaa viinan juonnin.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 09:42"]
[quote author="Vierailija" time="25.07.2014 klo 09:39"]
[/quote]
Niin tai sitten voisi lopettaa viinan juonnin.
[/quote]
Niin tai sitten voisi lopettaa kaikki kaverisuhteet.
Itse olen myös kännisoittelija :D Monen monet miehet ovat lähteneet kalppimaan "pienistä kännipuheluista". Nykyinen poikaystävänikin on saanut osansa päänaukomispuheluista helvetin humalssa tietenkin, hävettää ! Itselleni ei oikein ollut muuta vaihtoehtoa kuin tylsästi juoda vähemmän :F