Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 45v ja mulla on täysin harmaat hiukset. Nyt pitäis sitten värjätä ne. Ensin ajattelin blondata mut sitten

Vierailija
25.12.2020 |

ajattelin et joku ruskea hiusten väri olis kiva. Hiukset on lyhyet. Mitä ehdotatte?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta sellainen omaan väriin sopeutuminen on parempi kuin kynsin hampain värjääminen. Juurikasvu on surullisen näköinen 60-vuotiailla, jotka yrittävät näyttää nuoremmilta kuin ovat.

Juurikasvu surullisen näköinen 60-vuotiailla? Surullisen näköiset hiukset on näillä Suomen 'blondeilla", joista näkee jo kilometrin päähän että ei ole kyseessä oma hiusten väri. Laitetaan vaalein mahdollinen väri päähän ja ei ajatella ollenkaan sopiiko se väri edes muihin naaman värityksiin. Moni on aivan hirveä vetyperoksidiblondi ja kuvittelee käyttävänsä upealta. Voin kertoa että ei näytä vaan lähinnä säälittävältä. Ja kyllä, me kaikki voisimme värjäyttää hiuksemme ihan minkä väriseksi vaan, mutta jotain rajaa nyt kuitenkin.

Heh

Joko 60 huutelee loukkauksen johdosta.

Värjää se juurikasvu.

En minä ole lähelläkään 60-vuotiasta. Ajattelin vaan että se 60-vuotias on jo hiuksiaan värjännyt vuosia ja tuskin on aloittanut vasta 60-vuotiaana. Ei sillä ole nuorekkuuden hakemisen kanssa luultavasti mitään tekemistä vaan ihan tottumuksesta. Ja sitä ihmettelen että miksi se juurikasvu 60-vuotiaalla vasta karmealla näyttää. Kuitenkin monilla oma hiusten väri on jo aika haalea tuossa vaiheessa ja juurikasvu ei todellakaan ole pahimmasta päästä.

Luonnottolia blondeja sen sijaan tämä maa on pullollaan.

Vierailija
22/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi värjätä? Kamalalta se näyttää, kun on värjätyt harmaat usein. Harmaaseen väri tarttuu usein oudosti ja lopputulos voi olla hyvin kummallinen. Oma äitini halusi harmaanea värjätä, hänellä oli tummanruskeat hiukset. Lopputulos oli sitten vaihtelevia pissan värisiä värisävyjä ihan joka kampaajalta. Jotenkin hänen harmaisiin ei värit tarttuneet hyvin. Mummoni sen sijaan piti harmaansa, kävi permanentissa ja kampaajalla tiuhaan leikkauttamassa ne ja oli todella kauniit hiukset ja nuorekas mummo. Itse 46 nyt ja ei vielä harmaita, mutta en todellakaan aio niitä värjäillä. Useimmiten luonnollisuus on kauneinta vanhentuessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 44 ja mulla on jo jonkun verran harmaita, ne erottuvat joukosta koska oma hiustenvärini on tummanruskea. Mä pidän harmaista hiuksistani, ne ovat kuin hopealankaa, paksumpia ja karkeampia kuin harmaantumattomat hiukseni. Oon joskus nypännyt sellaisen irti ja oikein ihaillut miten se kimaltelee.

Mutta siis suosittelen värjäämään mahdollisimman lähelle omaa sävyä. Itsekin varmaan värjään kun harmaita alkaa tulla enemmän.

Vierailija
24/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on muotia se juurikasvu eikä sitä yritetäkkään piilotella. Minulle on sanottu että sopii se blondi väri ja vähän kun kasvaa oman maantien harmaan värinen tummempi juurikasvu. Jos se sävyero on liian jyrkkä vastakohtainen esim. musta valkoinen niin se voi olla aika silmiinpistävää. 

Vierailija
25/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaat on parhaat.

Vierailija
26/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin jo harmaita raitoja. Omat luonnollisen väriset hiukset on kullanvaaleat ja tuskin harmaannun kuin vasta 80 vuotiaana.

Vierailija
27/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo odotan, että hiukset harmaantuisi.

Vierailija
28/28 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa vaaleassa hiusvärissä on ja ihmeellinen luomun ihannointi. Saahan sitä omaksi ilokseen värjätä. Hienoa ettei ainoa lookki ole enää harmaa mummo permanentti niin kuin vanhan pässin perskarvat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi