kauniit nuoret naiset
Olin aamusta töissä ja menin sen jälkeen imatralla mäkkäriin syömään ja siellä oli myyjänä aivan mielettömän kaunis tyttö, olisiko joku 18-20v?
Vaalea tyttö, siniset isot silmät, kivan näköinen runko, kivasti pullottavat tissit ja perse silti hoikka vyötärö, pituus 165-170cm, kevyt meikki, näytti ihan älyttömän hyvälle.
Jäätelökioskissa oli kanssa vaalea RINTAVA tyttö, molemmat oikein reippaita raikkaita tyttöjä.
Sitten se ikävä puoli, voisin varmaan olla molempien isä, alkoi masentamaan kun ajatteli että ne ajat on ikuisesti ohi kun nuorena tuli hengailtua tuollaisten tyttöjen kanssa, muijakin alkaa olla kulunut vanha kurppa ja muuta ei ole enää tarjolla kuin perus kuluneita av mammoja, läskeineen, raskausarpineen, ryppyineen.
Taidan hautautua koko kesäksi töihin ja autotalliin ettei tarvitse mennä ihmisten ilmoille.
M.vajaa 40v
Kommentit (26)
Olen 20-v nainen ja todella ahdistaa... muuttuuko kaikki miehet tuollaisiksi kun vanhenemme? :(
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:56"]
Olin aamusta töissä ja menin sen jälkeen imatralla mäkkäriin syömään ja siellä oli myyjänä aivan mielettömän kaunis tyttö, olisiko joku 18-20v?
Vaalea tyttö, siniset isot silmät, kivan näköinen runko, kivasti pullottavat tissit ja perse silti hoikka vyötärö, pituus 165-170cm, kevyt meikki, näytti ihan älyttömän hyvälle.
Jäätelökioskissa oli kanssa vaalea RINTAVA tyttö, molemmat oikein reippaita raikkaita tyttöjä.
Sitten se ikävä puoli, voisin varmaan olla molempien isä, alkoi masentamaan kun ajatteli että ne ajat on ikuisesti ohi kun nuorena tuli hengailtua tuollaisten tyttöjen kanssa, muijakin alkaa olla kulunut vanha kurppa ja muuta ei ole enää tarjolla kuin perus kuluneita av mammoja, läskeineen, raskausarpineen, ryppyineen.
Taidan hautautua koko kesäksi töihin ja autotalliin ettei tarvitse mennä ihmisten ilmoille.
M.vajaa 40v
[/quote]
No teeppä se.
Mieti ap, haluaisitko että ikäises ukko lähentelee tytärtäsi?
Hei te alle 20 vuotiaat tyttöset jotka kattelette vakavissanne 40 vuotiaita miehiä: käykää juttelemassa psykologin kanssa ja miettikää tarkasti omaa isäsuhdettanne. Teissä ja kehityksessänne on jotain pahasti vialla.
Ja vielä enemmän näissä keski-ikäisissä miehissä jotka kattelevat sillläsilmällä oman lastensa ikäsiä teinityttöjä. Hävetkää! Miltä sinusta tuntuisi jos ikäisesi mies alkiaisi seksisuhteeseen tyttäresi kanssa, 16v? Varmaan tarjoaisit kaffet?
Minun sympatiani ovat ainakin AP:n puolella. Surullinen oli varsinkin tuo kuvaus avioelämästä. Joskus mietin omista vanhemmista samaa; huijasiko äitini isäni avioliittoon häpeän voimalla? Loppuiko tyydyttävä tai edes keskinkertainen seksielämä lapsien jälkeen? Muistan joutuneeni todistamaan lapsena pelottavia riitoja, jotka alkoivat jo isäni ollessa samaa ikäluokkaa kuin minä nyt. Ei niitä ollut kuin muutama koko aikana mutta ne vain syöpyivät mieleen. Miksi keski-ikäiset miehet eivät kilahda ja tee enemmän itsemurhia? Oma elämä tuntuu jo nyt niin pahalta.
Mutta toisaalta alle 40-vuotiaana AP:llä on varmaan vielä joku mahdollisuus pikasuhteisiin parikymppisten naisten kanssa. Osa pitää sen ikäisistä miehistä ja ikääntyminen ei vielä juurikaan näy. Varsinainen suora alamäki alkaa vasta yli 40-vuotiaana tai aikaisintaan 39-vuotiaana. Yhdellä perhetutullani oli minua monta vuotta nuorempi tyttöystävä hänen ollessa n.42. Suhde ei kestänyt kauaa ja nyt hän seurustelee ikäisensä YH:n kanssa mutta pääsipähän vielä nauttimaan.
-Mies 29v-
"voisin väittää olevani komeampi nyt kuin ollessani 20v"
"itsekin olen mieleltä 18vja rungolta 50v."
Huhhuh, miltähän olet sitten mahtanut näyttää 20v? :D