Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauniit nuoret naiset

Vierailija
24.05.2014 |

Olin aamusta töissä ja menin sen jälkeen imatralla mäkkäriin syömään ja siellä oli myyjänä aivan mielettömän kaunis tyttö, olisiko joku 18-20v?

Vaalea tyttö, siniset isot silmät, kivan näköinen runko, kivasti pullottavat tissit ja perse silti hoikka vyötärö, pituus 165-170cm, kevyt meikki, näytti ihan älyttömän hyvälle.

Jäätelökioskissa oli kanssa vaalea RINTAVA tyttö, molemmat oikein reippaita raikkaita tyttöjä.

Sitten se ikävä puoli, voisin varmaan olla molempien isä, alkoi masentamaan kun ajatteli että ne ajat on ikuisesti ohi kun nuorena tuli hengailtua tuollaisten tyttöjen kanssa, muijakin alkaa olla kulunut vanha kurppa ja muuta ei ole enää tarjolla kuin perus kuluneita av mammoja, läskeineen, raskausarpineen, ryppyineen.

Taidan hautautua koko kesäksi töihin ja autotalliin ettei tarvitse mennä ihmisten ilmoille.

M.vajaa 40v

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Njaa, itse olen vasta 16-vuotias, mutta kroppa silti jo aikuisen mallia. Taidan silti sulkeutua koko kesäksi pelaamaan bäfää tms.

Vierailija
2/26 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sulkeudutaan kaikki vaan sisälle pelaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIinp. Tosi monella teinillä on isot tissit, hyvä iho, pitkät hiukset yms.

:( oon ihan kurppa itse.

Vierailija
4/26 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaan että hautaudut sinne. Yököttää kun vanhat äijät kuolaa nuorten tyttöjen perään. Olivat muuten varmaan alle 18v, varsinkin jos jätskikiskassa töissä. Inhottaa tuollaiset seksistiset kuvaukset kuin hyvä runko ja rintava. Ja sitten vielä päälle halvennat omaa vaimoasi ja lastesi äitiä.

Todella kuvottavaa!

Vierailija
5/26 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuule, mies vajaa 40v. Onko tuo nuorten naisten haikailu kovin yleistä? Oon 20v. ja kiinnostunut yhdestä 50v. miehestä. En oo parisuhdetta hakemassa, mutta mulla on tunteita sitä kohtaan ja haluaisin nauttii sen seurasta. Se on kyllä ilmaissut pitävänsä musta, mut ei mitenkään seksuaalisesti. En oo uskatanut lähestyä, koska meidän ikäero on niin suuri ja tosissaan se vois olla mun isä... Kannattaako unohtaa koko juttu vai voiskohan olla jotain mahdollisuutta? Tai jos ei oo, nolaanko mä itteni ihan täysin sen silmissä, jos yritän?

Vierailija
6/26 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin heti vanhemman miehen, jos sillä olisi rahaa.

Olen 19v kuvatunlainen nainen, tosin hiukset on tummat.

Vierailija
7/26 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:11"]

[/quote]

Kannattais ennemmin vaihtaa osoitteita ja sulkeutua koko kesäksi sisälle panemaan. Jos on vaikka huono sää. Sitä kumminkin kaikki mielummin tekee, kuin pelaa bäfää.

Vierailija
8/26 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:11"]Joo, sulkeudutaan kaikki vaan sisälle pelaamaan.

[/quote]

Joo, perustetaan oma squardi :3

t.2

Vierailija
9/26 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla oli se oma aikasi, milloin sait nauttia nuorista, kauniista naisista. Nyt on niiden nuorten miesten vuoro nauttia. Omaa vuoroasi et saa koskaan takaisin.

Vierailija
10/26 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:11"]

[/quote]

Kannattais ennemmin vaihtaa osoitteita ja sulkeutua koko kesäksi sisälle panemaan. Jos on vaikka huono sää. Sitä kumminkin kaikki mielummin tekee, kuin pelaa bäfää.

[/quote]

Ya know et niitä voi tehä samaan aikaan? :) Kokeiltu on.

n16

Vierailija
11/26 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisluonnonvastaista, että vanhempi mies voisi olla kiinnostunut nuoremmasta naisesta. Miehet eivät katso ikää ja tiukkuutta vaan arvottavat naiset näiden luonteen perusteella ja luonnetta löytyy enemmän kypsemmiltä naisilta kuin nuorilta seksipommeilta, joita kattellessa viisari värähtää.

Vierailija
12/26 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkään vaan reippasti vanhemmista miehistä :) joten älä luovu toivosta mies. N19

Vierailija
13/26 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:56"]

Olin aamusta töissä ja menin sen jälkeen imatralla mäkkäriin syömään ja siellä oli myyjänä aivan mielettömän kaunis tyttö, olisiko joku 18-20v?

Vaalea tyttö, siniset isot silmät, kivan näköinen runko, kivasti pullottavat tissit ja perse silti hoikka vyötärö, pituus 165-170cm, kevyt meikki, näytti ihan älyttömän hyvälle.

Jäätelökioskissa oli kanssa vaalea RINTAVA tyttö, molemmat oikein reippaita raikkaita tyttöjä.

Sitten se ikävä puoli, voisin varmaan olla molempien isä, alkoi masentamaan kun ajatteli että ne ajat on ikuisesti ohi kun nuorena tuli hengailtua tuollaisten tyttöjen kanssa, muijakin alkaa olla kulunut vanha kurppa ja muuta ei ole enää tarjolla kuin perus kuluneita av mammoja, läskeineen, raskausarpineen, ryppyineen.

Taidan hautautua koko kesäksi töihin ja autotalliin ettei tarvitse mennä ihmisten ilmoille.

M.vajaa 40v

[/quote]

Mua jotenkin masentaa tämmöiset postit. Toivottavasti nämä on provoja. Jos ei ole, niin alkaa viimeinenkin usko menemään. Olen jo pitkään ihmetellyt tätä sairasta maailmaa. Ja yhä vain sairaammaksi menee. Jos 40v äijätkään ei osaa ajatella muuta kuin nuorten tyttöjen povia. Ja vaimo on kurpsahtanut, no tässä on uutinen sinulle 40vuotias mies ja muutkin 40 vuotiaat miehet jotka kuolaatte 20 tyttöjen perään. NIIN OLETTE TEKIN KURPSAHTANEITA. Ihan samanlailla se vaimo varmasti katsella jotain timmiä miesvartaloa. Mutta elämä nyt menee niin, että me vanhennutaan ja normaali 40vuotias ymmärtää sen eikä kuolaa enää pikkupimujen perään. Onko se media mikä on seoittanut todellisuuden? Julkimot leikkauttavat itseään ja kuvia käsitellään niin, että 60 vuotiaatkin ovat yhä vain nuorten tyttöjen näköisiä. MIKSI? Miksi 60 vuotiaat eivät voi näyttä 60vuotiailta? Ja miksi se ei olisi hyvä asia ja miksi 60 vuotiaan mies ei voisi olla onnellinen 60 vuotiaan vaimonsa kanssa? Mua niin pistää vihaksi tämä nykymaailma.

T. parikymppinen tyttö, joka rukoilee, että löytää ap:tä paremman miehen itselleen. 

Vierailija
14/26 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 22:06"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:11"]

[/quote]

[/quote]

n16

[/quote]

Paransiko jomman kumman suorituksen laatua? Ehkä kivempi keskittyä pusimiseen ihan erikseen.

t. miäs

Vierailija
15/26 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin katselen nuoria timmejä poikia. Ah..aina saa haaveilla :) täti yli 30v

Vierailija
16/26 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 22:06"]

[/quote]

[/quote]

n16

[/quote]

Paransiko jomman kumman suorituksen laatua? Ehkä kivempi keskittyä pusimiseen ihan erikseen.

t. miäs

[/quote]

Nääh, mitä nyt eka kiusasin poikaystävää, kun en mahtunut samaan peliin :) Ei raukka kestänyt kiusailua, vaan piti ihan oikeasti leikkiin. Kyllä minä normaalisti annan poikaystävälle pelirauhan, jos vaan saan itsekkin pelata.

Vierailija
17/26 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muija on viimeiset pari vuotta lähinnä asunut täällä, seksiä saa ruinata ja säälistä joskus antaa, minkäänlaista läheisyyttä ei enään ole, yleensä jos yrittää lähennellä tulee vain kyynärpäätä, nukkuu pitkissä vaatteissa rintaliivit päällä, pilluakaan ei saa kokeilla kuin munalla johon ei taas halua itse koskea, lopuksi kysyy tulix jo?

Lähinnä vittuilee ja kiukkuaa joka asiasta.

Toki kilometrit näkyy omassakin naamassa, mutta voisin väittää olevani komeampi nyt kuin ollessani 20v, armeijaan mennessä painoin 65kg/181cm nyt 85kg ja omaan elämän kokemusta aivan varmasti riittävästi.

Rahaa ei ole joten en voi elättää 19v kinkkua, kaikki menee perhe elämään, lainojen maksuun ym.

Masentavaa ja ankeaa oravanpyörää elämä ja tosi asia on että kaikista miehistä ei kasva aikuisia ikinä, itsekin olen mieleltä 18vja rungolta 50v.

Ikinä en ole pettänyt enkä kuolannut mitään teinejä, olen vain pitänyt silmät auki ja hiljaa päässäni miettinyt asioita.

Vierailija
18/26 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen tilityksen kirjoitteli siis ap.

Vierailija
19/26 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja sentään tajusi valita nimimerkkinsä oikein....

Vierailija
20/26 |
27.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sitten eroa siitä nalkuttajasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi