Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten suhtautuisit jos tyttäresi tekisi abortin?

Vierailija
24.05.2014 |

Kirjoittelin tänne helmikuussa siitä kun parikymppinen tyttöni teki abortin ja miten minun oli vaikea hyväksyä hänen päätöstään. Asia vaivaa minua edelleen, varsinkin kun näen pieniä lapsia isovanhempiensa kanssa.

Miten itse suhtautuisit tyttäresi aborttiin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeaa siitä olisi päästä yli. surullinen /vihainen olisi. tuntuisi että olisi loukannut meitä kun tulee isompana tietämään että apua meiltä saisi lapsen hoitoon

Vierailija
2/5 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on aikuinen ihminen ja osaa tehdä itse omat päätöksensä. Minulla ei todellakaan ole mitään sananvaltaa asiaan, joten tukisin tytärtä oli hänen päätöksensä mikä tahansa.

Luulisi teidän lasten äitinä tietävän, ettei se ole helppoa tehdä lapsia vaikka kuinka olisi hoitoapua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttäreni joutuisi sellaiseen tilanteeseen, että hänen olisi pakko tehdä abortti, olisin kyllä tukena niin hyvin kuin kykenisin.

Vierailija
4/5 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin helpottunut. Tyttäreni on 18-vuotias juuri lukion lopettanut.

Vierailija
5/5 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se olisi täysin tyttäreni asia!! Varsinkin jos kovin nuorena eli alle 20v, (vaikka vähän vanhempanakin), niin täysin fine. Mielummin hankkisi koulutuksen, näkisi elämää ja tekisi töitä ensin. Alle 25v jotka tekee lapsia herättää vain yhden mielipiteen (valitettavasti), WT.. :( Ja ei, en ole ikis.