Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki läskit valittaa kun on kuuma!

Vierailija
24.05.2014 |

Laihduttakaa, hyvät ihmiset, niin lämpö tuntuu vaan mukavalta :) Ei vaivaa niin monet sairaudet ja uupumus muutenkaan.

T.ex-fläsä

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kaiken painoisista löytyy kuumuudenvalittajia, mutta olen (ikävä kyllä) huomannut että ap:n stereotypia ei ole ihan tuulesta temmattu.

Vierailija
22/38 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 17:05"]

Laihduttakaa, hyvät ihmiset, niin lämpö tuntuu vaan mukavalta :) Ei vaivaa niin monet sairaudet ja uupumus muutenkaan.

T.ex-fläsä

[/quote]

mä olen 60kg ja 168cm, en mielestäni läski ja liiallinen kuumuus saa voimaan pahoin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki laiheliinit valittaa aina talvella, että palelee. Söisivät enemmän, niin ei tarviis vinkua.

Vierailija
24/38 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä normaalipainon alarajoilla keikkuva mieheni valittaa kuumuudesta ja voi miltei pahoin....minä, pari kiloa ylipainoinen nainen leikkasin ruohikon,tein pihahommia täydessä porotuksessa....mitä teki mies sillä aikaa; makasi sohvalla tuulettimen vieressä.

Vierailija
25/38 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 17:05"]Laihduttakaa, hyvät ihmiset, niin lämpö tuntuu vaan mukavalta :) Ei vaivaa niin monet sairaudet ja uupumus muutenkaan.

T.ex-fläsä

[/quote] Älä ylpeile! Se joka kuuseen karkottaa niin katajaan kapsahtaa.

Vierailija
26/38 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 17:05"]Laihduttakaa, hyvät ihmiset, niin lämpö tuntuu vaan mukavalta :) Ei vaivaa niin monet sairaudet ja uupumus muutenkaan.

T.ex-fläsä

[/quote] Älä ylpeile! Se joka kuuseen karkottaa niin katajaan kapsahtaa.

[/quote] Tarkoitin kuuseen kurkoittaa niin katajaan kapsahtaa.:)

Vierailija
27/38 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuumuus ja sairaudet ei haittais yleisesti, vaan olisi hyviä asioita, niin silloin onnellisemmaT ja tehokkaammat yhteiskunnat löytyisivät päiväntasaajalta Tai sen läheltä.Maailman parhaiden maiden listalla tulisi keikkua Kongo, Tshad, Nigeria, Ecuador, yms.

Vierailija
28/38 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiheliinit valittaa kun on kylmä. Se vasta typerää on.

Vierailija
29/38 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 17:05"]

T.ex-fläsä

[/quote]

Kaikki idiootit valittaVAT, että läskit valittaVAT, kun on kuuma.

Vierailija
30/38 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni lapseni (5 kg) kärsii tästä kuumuudesta eikä hän todellakaan ole ylipainoinen. Mitä haluaisit hänelle sanoa?

Vierailija
31/38 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa hyvät ihmiset viinan juonti, kummasti elämä helpottuu kun jätät viinan pois!

Vierailija
32/38 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laiha talvi-ihminen. Hikoilen mieluummin liikkumalla, vaikka hiihtämällä, kuin lämpötilan vuoksi. Ehdotin miehelle, että muutetaan Grönlantiin, mutta oli sitä mieltä, että silloin jo saatan minäkin sanoa, että on kylmä. 

Salillakin oli tänään helkutin kuuma ja vaikka kävin kylmässä suihkussa, tuli uusi hiki sieltä tullessa. 

Vierailija
33/38 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normikiloissa ja verenpaine on 60/40. Mulla on munuaisten vajaatoiminta, joka tekee helteellä aivan kamalan olon. Olen pyörtynytkin tänään kolme kertaa. Saanko valittaa?

Vierailija
34/38 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 19:18"]Olen normikiloissa ja verenpaine on 60/40. Mulla on munuaisten vajaatoiminta, joka tekee helteellä aivan kamalan olon. Olen pyörtynytkin tänään kolme kertaa. Saanko valittaa?

[/quote]

Saat valittaa. Itsellä on astma, ja tänään tuntuu aika tukehduttavalta. Antaa noiden "terveiden", jotka eivät mistään mitään tajua, jäädä omaan typeryyteensä kärsimään. :)

Vierailija
35/38 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittakaa vapaasti. Ap,olet elämästä mitään ymmärtämätön. Itse kestän kylmyyttä paremmin, olisiko sydämen läppävialla jotain tekemistä, ettei jaksa kuumuutta. Kardiologin mukaan sydänsairaat kärsivät helteestä. Toivottavasti elämä opettaa sinua lisää.

Vierailija
36/38 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Sitä se suomalaisen onni on, aurinko paahtaa ja hellettä riittää.

Ette varmaan usko, mutta paino on normaali ja hemmetti että riepoo tämä suoraan sisään paistava aurinko, parvekkeen ovea voi pitää kaiken päivää auki mutta ilma ei kierrä mihinkään.

Mikä hemmetti tässä niin ihanaa on? 

Eläissäni ole talvesta tai lumesta valittanut.

Vierailija
37/38 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykännyt näistä helteistä  silloinkaan kun olin 10 kg alipainoinen, tai silloin kun olin ihannepainoinen. Ihan yhtä tukala olo oli silloinkin helteellä. Paras keli on sellainen 22-25 astetta kevyellä tuulella varustettuna. Viileämpikin kelpaa, silloin voi pukea vähän lämpimämmin.

Vierailija
38/38 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa nyt ne helteiden hyvät puolet? Miksi se on niin ihanaa että aurinko porottaa ja lämpötila nousee 30+?