Kaikki läskit valittaa kun on kuuma!
Laihduttakaa, hyvät ihmiset, niin lämpö tuntuu vaan mukavalta :) Ei vaivaa niin monet sairaudet ja uupumus muutenkaan.
T.ex-fläsä
Kommentit (38)
Mä olen kans entinen läski. Nykyään oikein hoikka ja timmi. Huomenna menossa kuumaan ryhmään juoksemaan naisten kympin.
Ja oon valittanut jo 2 päivää kuumuutta ja kuin paskamaista silloin on juosta.
Kuumassa mun tulee edelleen yhtä lailla huono-olo kuin ennenki.
Rasvaa kyllä syön :)
Ap, puhut paskaa.Olen hoikka nainen ja sydämessä monta vikaa, kyllä on kamalaa. Minkä ikäinen suoltaa tuollaisia aivopieruja??
miksi kuumuutta pitää ihannoida? Mitä kivaa siinä sen kuumuuden lisäksi on. Ihmiset nukkuu huonosti, kasvit kärsii, sienisato jää olemattomaksi, vanhukset ja heikkokeuhkoiset kuolee kuumuuden takia, ja ulkoillessa voi palaa. Mitä ihmeen ihanaa siinä on.
Minusta ihana olispyolipilvinen, osin sade, osin pouta sää, lämpöä korkeintaan 25, luonto kiittäisi ja ihmiset voisi hyvin.
Minä en ole läski enkä mitenkään sairas, mutta niin matala verenpaine minulla kyllä on, että näillä keleillä heikottaa oikein kunnolla. Ja tulee valitettua. Juoksin (siis juoksin, en kävellyt) keväällä maratonin aika hyvällä ajalla, en usko olevani erityisen huonokuntoinenkaan siis. Silti tämä lämpö yrjöttää.
Minun läskini ei osaa puhua. Jos kuulet ihmisten sisältä rasvan puhuvan, kehotan menemään lääkäriin.
Mites sit kun olen lihava, ja mun mielestä kuumat kelit on pelkästään ihana juttu?
No sitten lääkäriin jos ahdistaa ja tuntuu pahalta. Kun kaikki kunnossa, lämpö tuntuu mukavalta.
T.ap
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 17:34"]
Mites sit kun olen lihava, ja mun mielestä kuumat kelit on pelkästään ihana juttu?
[/quote]
Sama täällä!! Olen aina rakastanut lämpöä ja kuumuutta, painosta huolimatta!!! Mun normaalipainoinen mies valittaa kun on niin kuuma, ei edes jaksanut n*ssia, kun on kuuma!!! :D (ja ei, se ollut mikään tekosyy ettei tartte panna läskiä akkaa, vaan ihan oikeasti johtuu kuumuudesta..)
Ap. Sinulla on itsellä kilpirauhasen vajaatoiminta, ja siksi tarvitset kuumuutta tunteaksesi olosi hyväksi. Mene kipinkapin lääkäriin ja saat lääkityksen. Perheystävämme oli samanlainen, mutta nyt on kilpirauhaslääkitys kunnossa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 17:23"]Mä olen kans entinen läski. Nykyään oikein hoikka ja timmi. Huomenna menossa kuumaan ryhmään juoksemaan naisten kympin.
Ja oon valittanut jo 2 päivää kuumuutta ja kuin paskamaista silloin on juosta.
Kuumassa mun tulee edelleen yhtä lailla huono-olo kuin ennenki.
Rasvaa kyllä syön :)
[/quote]
Oot nykyään laiha läski.
Kuumuus on ihanaa! Ei tarvitse raappahousuja kortisonipalelun vuoksi.
Älä yleistä. Ei se ole painosta kiinni, viihtyykö ihminen helteessä vai ei. Olen koko ikäni hakenut viileitä tiloja kesällä, kun on kuuma. Voin parhaiten tuollaisessa parinkymmenen asteen lämmössä. Yksi syy tähän lienee se, että olen iholtani hyvin vaalea, suojaavaa pigmenttiä on vain vähän. Rusketun siis heikosti, iän myötä tuntuu siltä, että pigmentti vain vähenee. Onneksi asuntoni pysyy kesälläkin viileänä, joten voin hyvin kotona.
Muuten ap, en tietääkseni itse eikä läskinikään ole käynyt valittamassa sinulle helteen aiheuttamista ongelmista. Pidä huoli omista asioistasi, niin minäkin teen. Verenpainettani ei kohota helle, vaan tuollaiset typerät aivopierut, joita päästelet ympäristöä saastuttamaan.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 17:25"]
Huonosta kunnosta johtuva korkea syke ja verenpaine hikoiluttaa.
[/quote]
Mulla on verenpaine jotain 100/60 ja pulssi 52-60. Kunto on kyllä huonohko. Eikä ole erityisemmän hikikään, mutta ei hotsita mikään.
Olen normaalipainoinen ja hyvä kuntoinen, silti helvetin kuuma ja hiki, mutta en valita kun kerrankin on lämmin.
Ja lopettakaa suolasen & rasvasen syönti sekä tupakointi. Olo helpottuu kummasti kelillä ku kelillä!