Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poden syyllisyyttä, koska olen taloudellisesti taakkana yhteiskunnalle - kuinka voin korvata asian?

Vierailija
24.12.2020 |

Syyllisyydentunnetta tosin vähentää se, että minulla on ollut paljon terveydellisiä syistä pitkiin työttömyysjaksoihin, mutta taloudellinen taakka silti olen joka tapauksessa. Minusta ei ikinä tule hyvää verojenmaksajaa, joten pitäisi keksiä jokin muu keino kuin ahkera työnteko, miten korvata velka.

Miten voin auttaa mahdollisimman montaa ihmistä? En ole semmoinen ihminen, joka on hyvä auttamaan fyysisissä ongelmissa, mutta kanssakulkijoiden henkisiä puolia ymmärrän hyvin. En pysty kuitenkaan opiskelemaan psykologiksi. Pitäisi keksiä jokin muu tehokas keino päästä auttamaan ihmisiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä tehdä monenlaista hyväntekeväisyyttä. Siis auttaa konkreettisesti jotenkin.

Vierailija
2/6 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka auttavaan puhelimeen vapaaehtoiseksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä seuraavalla kerralla jotakin muuta kuin Vihervasemmiston ehdokasta.

Vierailija
4/6 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me olemme taakka tälle yhteiskunnalle enemmän tai vähemmän.

Ei sillä ole eroa sairastaako esimerkiksi syöpää rikas tai köyhä, sillä verorahoja voi mennä hoitoihin enemmän kuin edes se rikas on eläessään maksanut.

Vierailija
5/6 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata tuntea syyllisyyttä ihminen ja maapallo on annettu kaikkineen ilmaiseksi.jumalan luomaa. ei raha ole kuin aika uus keksintö ,samoin omaisuus. 

voi tehdä vaikka vapaa-ehtois töitä ym jos haluaa,ei ihmisen tarvi yrittää ansaita olemistaan. se on jonkun typerän rahan ahneen ihmisen ajatus "että pitää jotenkin ansaita elinoikeus"

Vierailija
6/6 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole pahempaa kuin syyllistynyt hyväntekijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä