Kesä ja alkoholi taas se alkaa huoh
Yleisiä huomioita suomalaisessa kaupungissa hellepäivänä...
Miksei osata suhtautua kesän tuloon normaalisti? Miksi pitää seota ja juoda itsensä känniin? Ja miksi yhtäkkiä ollaan niin sosiaalisia jopa vieraiden ihmisten kanssa ex-tempore kun suurimman osan vuodesta ei katsota edes päin? Onko se alkoholi, joka tekee niin onnelliseksi, lämpö vai molemmat?
Kommentit (6)
No onnex edes kesällä suomalainen avautuu...
Kuuluu se jos mun tarvii nähdä ja kuulla örvellystä julkisilla paikoilla.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 14:48"]Kuuluu se jos mun tarvii nähdä ja kuulla örvellystä julkisilla paikoilla.
[/quote]
Kuka sinua käskee menemään terassille, jossa juodaan viinaa? Mene muualle.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 14:49"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 14:48"]Kuuluu se jos mun tarvii nähdä ja kuulla örvellystä julkisilla paikoilla.
[/quote]
[/quote]Kyllä se örvellys näkyy ihan joka paikassa ei vain terasseilla. Mihinkään ei pääse pakoon, ellei eristäydy tai lähde ulkomaille (jos onnistuu karttamaan suomituristeja).
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 14:54"][quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 14:49"]
[/quote]
[/quote]Kyllä se örvellys näkyy ihan joka paikassa ei vain terasseilla. Mihinkään ei pääse pakoon, ellei eristäydy tai lähde ulkomaille (jos onnistuu karttamaan suomituristeja).
[/quote]
Britti turistit hellepäivinä onki niin hurmaavia..
A) Mitä sulle muiden juominen kuuluu?
B) Mitä pahaa on sosiaalisuudessa?