Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäonnistuneet joululahjat 2020?

Turhat?
24.12.2020 |

Mitä olisi saanut jäädä saamatta?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

koronamaskit

Vierailija
2/59 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhavatko aikuiset ihmiset oikeasti LAHJOISTA? Öööö XD. Minä sain äidiltä muutaman hygieniajutun, jotka kuluvat nopeasti käytössäni. En ole ollut vuosikausiin lahjojen perään, niin että jotenkin odottamalla odottaisin niitä kuin lapsi.

Koska äiti halusi jotain ostaa, pyysin hygieniakampetta, koska se on aina tarpeellista. Sain myös arvan, hieman sokolaatia ja hieman rahaa. Kivaa saada vähän ja tarpeellista.

Ymmärtäisin lahjavouhotuksen joltain 10-vuotiailta, mutta aikuiset ihmiset.... XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en saanut puolisoltani mitään lahjoja. Taaskaan. Hänellä itsellään oli useita toiveita ja ostin ne, taas tänäkin jouluna. Kuinka tyhmä on tyhmä.

Vierailija
4/59 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en saanut puolisoltani mitään lahjoja. Taaskaan. Hänellä itsellään oli useita toiveita ja ostin ne, taas tänäkin jouluna. Kuinka tyhmä on tyhmä.

Sama. Tänä jouluna uskalsin toivoa kun mies vihjaili paketeista.

Pettymys oli aika iso

Vierailija
5/59 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Tänä jouluna uskalsin toivoa kun mies vihjaili paketeista.

Pettymys oli aika iso

XDDDDDDD

Vierailija
6/59 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sä ostat tälle sankarille lahjoja? Yksi kysymys: MIKSI?

Vierailija
7/59 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jauhavatko aikuiset ihmiset oikeasti LAHJOISTA? Öööö XD. Minä sain äidiltä muutaman hygieniajutun, jotka kuluvat nopeasti käytössäni. En ole ollut vuosikausiin lahjojen perään, niin että jotenkin odottamalla odottaisin niitä kuin lapsi.

Koska äiti halusi jotain ostaa, pyysin hygieniakampetta, koska se on aina tarpeellista. Sain myös arvan, hieman sokolaatia ja hieman rahaa. Kivaa saada vähän ja tarpeellista.

Ymmärtäisin lahjavouhotuksen joltain 10-vuotiailta, mutta aikuiset ihmiset.... XD

No mutta nuo lahjathan olivat järkeviä. Jos olisit itse ostanut kalliita toivelahjoja ja sitten itse olisit saanut jotain täyttä pazkaa, niin ymmärtäisit mikä joskus ärsyttää.

Vierailija
8/59 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas on naislapset itkemässä. Grow up. Ihan oikeasti 

Vierailija
9/59 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi,että lapset uskovat vielä pukkiin. Ostan lahjan myös itselleni. Muuten lapset ihmettelevät, olenko ollut tuhmana kun en saanut yhtään lahjaa. Huoh.... Järjetöntä, tiedän. Olosuhteiden vuoksi on kestettävä vielä jonkin aikaa.

Vierailija
10/59 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukkia tuli taas 2 paria jokaiselle. Meillä on valehtelematta lähes 100 paria villasukkia kaapissa. Lisäksi ollaan aika huonoja villasukkien käyttäjiä.

Olen näille villasukkien kutojille kyllä nätisti sanonut, ettemme tarvitse enempää, koska niitä on kaapit pullollaan.

Vierailija
11/59 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi,että lapset uskovat vielä pukkiin. Ostan lahjan myös itselleni. Muuten lapset ihmettelevät, olenko ollut tuhmana kun en saanut yhtään lahjaa. Huoh.... Järjetöntä, tiedän. Olosuhteiden vuoksi on kestettävä vielä jonkin aikaa.

Eli miehen lompakko

Vierailija
12/59 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vuonna 2020 pitäisi jo naisen ITSE osata ostaa itselleen lahja, jos oma puoliso ei ole kykeneväinen lahjaa hänelle hankkimaan. Itseään pitää SEN VERRAN arvostaa.

Vierailija
13/59 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukkia tuli taas 2 paria jokaiselle. Meillä on valehtelematta lähes 100 paria villasukkia kaapissa. Lisäksi ollaan aika huonoja villasukkien käyttäjiä.

Olen näille villasukkien kutojille kyllä nätisti sanonut, ettemme tarvitse enempää, koska niitä on kaapit pullollaan.

Myy ne eteenpäin. Esim torissa villasukat menee talvella ihan kivasti kaupaksi. Joku niitä aina tarvii 😀

Vierailija
14/59 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehen lompakko

Jestas, olisikin! Yhden lapsen vakava sairaus. En pysty pyörittämään arkea ennen kuin saan turvaverkon ympärilleni.

Vierailija
15/59 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti koko perheelle 4000 euron Aurinkomatkojen lahjakortin. Voiko turhempaa olla kun mihinkää ei saa nyt matkustaa.

Vierailija
16/59 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa

Vierailija
17/59 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vuonna 2020 pitäisi jo naisen ITSE osata ostaa itselleen lahja, jos oma puoliso ei ole kykeneväinen lahjaa hänelle hankkimaan. Itseään pitää SEN VERRAN arvostaa.

No niinhän edellä juuri kirjoitettiin. Mitä vaahtoat.

Vierailija
18/59 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollasilla"puolisoilla"tee mitään,jotka ei lahjaa osta,kunnollista. Eri asia jos kumpikaan ei osta.

Vierailija
19/59 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myy ne eteenpäin. Esim torissa villasukat menee talvella ihan kivasti kaupaksi. Joku niitä aina tarvii 😀

En kehtaa myyntiin laittaa. Olen kyllä miettinyt että jollekin avustusjärjestölle lahjoittaisin, mutta ei ole mukamas koskaan aikaa järjestää tuota asiaa kuntoon 😓

Vierailija
20/59 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä usko, että on olemassa sellaista pariskuntaa missä mies uskaltaisi olla antamatta naiselleen mitään lahjaa joluna, syntymäpäivänä jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi