Epäonnistuneet joululahjat 2020?
Kommentit (59)
Sain lahjaksi itse valitsemani kasvotuotteet. Ihan hyvät on ja olen niistä iloinen. Ostin myös itse itselleni lahjan. Mutta joo, olisin halunnut puolisolta lahjaksi jonkin yllätyksen.
"wää, en sitä, tätä ja tota, ja suklaakin oli väärää!"
ihan oikeastiko tässä on suominaisten ongelmat?
V<strong>ierailija kirjoitti:
Sain lahjaksi itse valitsemani kasvotuotteet. Ihan hyvät on ja olen niistä iloinen. Ostin myös itse itselleni lahjan. Mutta joo, olisin halunnut puolisolta lahjaksi jonkin yllätyksen.
Onlyfanstytöt tota harrastaa.
Mikä lahja tuollainen kerjätty luksustuote on olevinaan?
Vierailija kirjoitti:
Mies osti koko perheelle 4000 euron Aurinkomatkojen lahjakortin. Voiko turhempaa olla kun mihinkää ei saa nyt matkustaa.
No, jos se pysyy voimassa pidemmän aikaa niin kyllä sille vielä käyttöä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä en saanut puolisoltani mitään lahjoja. Taaskaan. Hänellä itsellään oli useita toiveita ja ostin ne, taas tänäkin jouluna. Kuinka tyhmä on tyhmä.
Ja sä ostat tälle sankarille lahjoja? Yksi kysymys: MIKSI?
Siksi,että lapset uskovat vielä pukkiin. Ostan lahjan myös itselleni. Muuten lapset ihmettelevät, olenko ollut tuhmana kun en saanut yhtään lahjaa. Huoh.... Järjetöntä, tiedän. Olosuhteiden vuoksi on kestettävä vielä jonkin aikaa.
Eli miehen lompakko
Jestas, olisikin! Yhden lapsen vakava sairaus. En pysty pyörittämään arkea ennen kuin saan turvaverkon ympärilleni.
Viet aina joulupatakeräykseen.
Sori, tää linkitys meni ihan väärin! Villasukkiin piti kommentoida näin!!!
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko, että on olemassa sellaista pariskuntaa missä mies uskaltaisi olla antamatta naiselleen mitään lahjaa joluna, syntymäpäivänä jne.
Sama. On kyllä aika eri tyyppisiä naisia sitten tuollaiset kuin ne joihin minä olen elinpiirissäni tottunut. Provoiksi epäilen noita naisia jotka väittävät etteivät saa miehiltään lahjoja.
Ei ollut epäonnistunutta lahjaa, kun on sovittu, että lahjoja ei aikuisten kesken osteta. Lähisuvussa ei ole enää lapsia. Joulu on meille muuten kuitenkin perhejuhla, mukavaa yhdessäoloa, ulkoilua, yhteisiä ruokahetkiä jne.
Ei nyt ehkä epäonnistunut, mutta naurahdin kun sain erikoissuodantinkahvia. Mulla kun ei ole kahvinkeitintä. Lahjan antaja tuskin tajusi sitä, joten ei haittaa. Annan eteenpäin. :)
ja miehet on saanut taas ne pyjamat ja bokserit. tosi omaperäisiä nekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä en saanut puolisoltani mitään lahjoja. Taaskaan. Hänellä itsellään oli useita toiveita ja ostin ne, taas tänäkin jouluna. Kuinka tyhmä on tyhmä.
Ja sä ostat tälle sankarille lahjoja? Yksi kysymys: MIKSI?
Siksi,että lapset uskovat vielä pukkiin. Ostan lahjan myös itselleni. Muuten lapset ihmettelevät, olenko ollut tuhmana kun en saanut yhtään lahjaa. Huoh.... Järjetöntä, tiedän. Olosuhteiden vuoksi on kestettävä vielä jonkin aikaa.
Eli miehen lompakko
Moi Ville, onko yksinäistä siellä Espoossa
Joku lahjoitti vuohen Afrikkaan, siis lahja minulle? Huoh näitä
Vierailija kirjoitti:
Ja taas on naislapset itkemässä. Grow up. Ihan oikeasti
Pienen vinkin antaisin; et ole ainoa mies tällä palstalla. Hyvää joulua!
Vierailija kirjoitti:
Kaivo Afrikkaan.
Annoit rahasi korruptioon ja heimopäälliköille. Tämä on totuus. Vie se hyväntekeväisyysjärjestö siivunsa summasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villasukkia tuli taas 2 paria jokaiselle. Meillä on valehtelematta lähes 100 paria villasukkia kaapissa. Lisäksi ollaan aika huonoja villasukkien käyttäjiä.
Olen näille villasukkien kutojille kyllä nätisti sanonut, ettemme tarvitse enempää, koska niitä on kaapit pullollaan.
Myy ne eteenpäin. Esim torissa villasukat menee talvella ihan kivasti kaupaksi. Joku niitä aina tarvii 😀
En kehtaa myyntiin laittaa. Olen kyllä miettinyt että jollekin avustusjärjestölle lahjoittaisin, mutta ei ole mukamas koskaan aikaa järjestää tuota asiaa kuntoon 😓
Vie vaikka johonkin kirkkoon. Hoitavat siellä sukat eteenpäin. Tai pelastusarmeijaan. Ei vie sinulta paljoa aikaa.
Sain vaimolta nippusiteitä ja jeesusteippiä.
Vierailija kirjoitti:
Sain vaimolta nippusiteitä ja jeesusteippiä.
Enää puuttuu siis jätesäkit ja lapio.
Tässä kuuma villasukkavinkki: asunnottomat tarvii niitä aina. Tampereella Huoltsun kautta voi toimittaa, muista kaupungeista en tiedä.
Ylimääräisiä villasukkia kannattaa tarjota vanhusten palvelutaloihin. Siellä ne lämmittävät jalkoja. Kaikilla ei ole omaisia jotka näitä toimittaisivat.
Ajatteli tulevaisuutta. Tukee ko firmaa vaikeena aikana ja teilläkin on jotain mitä odottaa. Ei se nyt niiiin huono ole. Kyllä te se vielä joskus varmaan käytätte ilomielin.