Kuinka monelle ns. löyly lyö peräpäästä?
Riisipuuroa, lanttulaatikkoa, mallasleipää, konvehteja jne. Päästöjä tule ehtimän takaa. Mites muilla?
Kommentit (55)
Toissapäivänä söin vadillisen joulutorttuja, eilen aamulla herätessäni kävin 5krt alle tunnin sisään kauhealla paskalla. Pidinkin sitten eilisen taukopäivää syömisen kanssa, kevyesti vaan jogurttia ja hedelmiä.
Nyt iltapäivästä alkaen olen lisännyt tahtia, alkaa pääsemään vasta vauhtiin. Kunnon rasvaisia kinkkusiivuja suoraan vadilta sinapin kera.
Eilen oli vielä ihan rauhallista, mutta tänään soi torvet oikein kunnolla.
Aika vaisuja oli aamupierut, olin pettynyt. Ehkä se iltaa kohti taas piristyy.
Vierailija kirjoitti:
Aika vaisuja oli aamupierut, olin pettynyt. Ehkä se iltaa kohti taas piristyy.
Sama!
Montako löylyn lyömää (hullua) löytyykään tänäkin jouluna suljetulta osastolta.
Aamulla tuli monen sekunnin äänetön. Kuin olisi uimarenkaasta ilmoja päästellyt. Hajuton oli.
Ei vielä mutta tuntemus mahassa kertoo, että joku pyrkii pihalle.
Vahvasti on "leijoja" ilmassa... Suosittelin (suosituksillahan tässä tämä vuosi on menty valtiovallankin suosituksesta...) sen, ettei niitä kynttilöitään tänään sytyttäisi. Taataan joulurauha näin pelastuslaitoksellekin. Mahtipontimen metaanin määrä huonestossa ja tuli on tässä tilanteessa käsittääkseni melkoisen huono yhdistelmä. Tosin, uuden vuoden ilotulituksen aloittaminen olisi nyt helppoa... Mutta vuokrakämppä jossain kunnan murjussa ei juuri nyt houkuttele enkä usko arvoisan vakuutusyhtiömme korvaavan tavallaan tahattomasti tahallaan aiheutetun räjähdysonnettomuuden.
Leijat lentää. Onneksi on katto korkealla.
Up