Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska menit ensi kerran sänkyyn puolisosi kanssa?

Vierailija
24.05.2014 |

Kuinka kauan ehditte tuntea tai tapailla ennen kuin harrastitte seksiä ensimmäisen kerran?

Minä ehdin tuntea puolisoni viisi minuuttia ennen kuin menimme sänkyyn.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisesti kolmansilla treffeillä. :-P Olisimmekohan viikon tunteneet? Ei kyllä ole ollut muutenkaan tapana jarrutella tämän asian suhteen, itse asiassa tuossa vaiheessa olin päättänyt, että odottaisin vähän pitempään. Edellinen suhde, jossa olin sängyssä miehen kanssa kolme tuntia tapaamisen jälkeen oli nimittäin ihan kaiken muun kuin seksin osalta katastroofi. 

Vierailija
62/84 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisesti kolmansilla treffeillä. :-P Olisimmekohan viikon tunteneet? Ei kyllä ole ollut muutenkaan tapana jarrutella tämän asian suhteen, itse asiassa tuossa vaiheessa olin päättänyt, että odottaisin vähän pitempään. Edellinen suhde, jossa olin sängyssä miehen kanssa kolme tuntia tapaamisen jälkeen oli nimittäin ihan kaiken muun kuin seksin osalta katastroofi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin moikkaustuttuja n.1kk kun oltiin samassa työpaikassa ja kerran päivässä mentiin ohi käytävällä. Sänkyyn mentiin enkoilla treffeillä.

Vierailija
64/84 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää meni tapaamisesta. Tavattiin yöllä baarissa ja lähdettiin yhdessä kotiin. Se parisen päivää vietettiin koko aika yhdessä ja lopulta päädyttiin lakanoiden väliin. Nyt ollaan naimisissa oltu 4-vuotta.

Vierailija
65/84 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla treffeillä. Mutta oltiin pyöritty samassa opiskelijaporukassa yli vuosi sitä ennen eli oltiin jo tuttuja ennen noita treffejä.

Vierailija
66/84 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljänsillä treffeillä, taidettiin olla tunnettu tuolloin kuukauden verran. Oltiin kyllä sitä ennen nukuttu vierekkäin kerran. Olisi ehkä kannattanut odottaa vielä pidempään, ensimmäinen yhteinen kerta ei ollut mikään järin ihana, kun ei tunnettu toisiamme vielä yhtään. Kirjoitin siitä järkyttyneenä tännekin silloin. :D Onneksi päätin kuitenkin jatkaa vielä tapailua. :)

Vierailija
67/84 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6kk seurusteltiin ennen kuin seksiä harrastettiin. Eikä kummastakaan tuntunut että se olisi ollut liian myöhään.

Vierailija
68/84 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kk. Sanoin miehelle, että en mene sänkyyn kenen kanssa tahansa, vaan haluan tietää, että tuo ihminen merkitsee minulle jotain. Nukuimme vierekkäin muutaman kerran ennen ekakertaa. Se oli pettymys, koska kaksi exääni ovat olleet hyvin varustettuja ja oppivaisia. Tämä ei ole oppinut, vaikka olemme olleet vuosia naimisissa.

Vierailija
69/84 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kuukautta oltiin tunnettu. En ensin ollut miehestä kiinnostunut kuin kaverimielessä, mutta jotenkin homma sitten ajautui suhteeseen ja sänkyyn. 

Vierailija
70/84 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi oltiin oltu yhdessä, tunnettu sitä ennen muutaman kuukauden. Oli molempien eka kerta :)

Vierailija
71/84 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuukauden tai kahden jälkeen ekasta tapaamisesta (tapasimme netissä, mutta tarkoitin nyt siis ekaa kasvokkain tapaamista) oli ensimmäisen kerran jotakin juttua sängyssä, mutta eka yhdyntä oli vasta puolen vuoden jälkeen ekasta tapaamisesta. Olimme toistemme ensimmäiset, niin sen takia varmaan kesti. Tänä vuonna viisi vuotta yhdessä :)

Vierailija
72/84 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5 tuntia, ja sen jälkeen ollaankin oltu yhdessä. Pian tulee 23 v täyteen.

Vierailija
73/84 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1992 tutustuttiin, sitten ei nähty moneen vuoteen. Oliskohan ollut 1998 kun ekan kerran... Vai 1999. En muista ekasta kerrasta hänen kanssaan mitään. Itse olisin toivonut meille platonista suhdetta... silloin. Nykyään jo seksi on ok.

Vierailija
74/84 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteltiin ensin vähän yli puoli vuotta. Jos minulla olisi ollut aiempia seksikokemuksia, olisin varmaan mennyt sänkyyn puolet nopeammin.

Vierailija
75/84 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap toimi huorana ja löysi miehensä asiakkaistaan?

Vierailija
76/84 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hääyönä.

Vierailija
77/84 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin seurusteltu 4kk, kun mentiin sänkyyn ekan kerran. Ja siitä hassu juttu kun oltiin 3kk oltu yhessä, kun mentiin kihloihin :D nyt ollaan oltu yhdessä 6vuotta ja toinen lapsi tulossa :)

Vierailija
78/84 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni(lasteni isän) kanssa mentiin toisella tapaamiskerralla. Viimeisimmän suuren ihastuksen(seksikumppanin, ei muu kumppani muuten) mentiin tunnin kuluttua ensikohtaamisesta.

Vierailija
79/84 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-aviomiehen kanssa ekoilla treffeillä, mutta oltiin tunnettu vuosia ennen sitä. Oltiin 15v. naimisissa. Nyttemmin n. 3-4 treffeillä olen mennyt eikä niitäkään ole kovin montaa kokemusta, koska eron jälkeen olin 2v ilman. Nyt olen 42v.

Vierailija
80/84 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon piti olla yhdenyön juttu eikä loppuelämän suhde :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi