Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako AV vain niitä, joilla ei ole elämässä sisältöä?

Vierailija
24.05.2014 |

Olin juuri puolisen vuotta työttömänä ja viihdyin silloin AV:lla tuntikausia päivässä. Nyt töitä ja aktiivista sosiaalista elämää on kuukausi takana, ja tulin pitkästä aikaa taas tännekin. Huomasin kuitenkin pian, että kun elämässä on sisältöä,niin "väittelyt" yliopistojen paremmuudesta, pelimiehistä ja tarjolle asetetuista tisseistä tuntuvat aivan absurdin naurettavalta ja lapselliselta. Palataan siis asiaan sitten, jos työpaikkani menee taas alta ja lukkiudun häpeissäni neljän seinän sisään. Heippa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi moi!

Vierailija
2/7 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 11:16"]Olin juuri puolisen vuotta työttömänä ja viihdyin silloin AV:lla tuntikausia päivässä. Nyt töitä ja aktiivista sosiaalista elämää on kuukausi takana, ja tulin pitkästä aikaa taas tännekin. Huomasin kuitenkin pian, että kun elämässä on sisältöä,niin "väittelyt" yliopistojen paremmuudesta, pelimiehistä ja tarjolle asetetuista tisseistä tuntuvat aivan absurdin naurettavalta ja lapselliselta. Palataan siis asiaan sitten, jos työpaikkani menee taas alta ja lukkiudun häpeissäni neljän seinän sisään. Heippa!

[/quote]

Tuskinpa sinua kukaan kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Mä ainakin olen työtön luuseri eikä tällä terveydellä siihen tule muutosta. :( Aikaa tapan täällä kun sitä on ihan liikaa.

Vierailija
4/7 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika usein viikonloppuna ja iltaisin töiden jälkeen koneella, niin siinä facebookin ja muun surffailun ohella tulee oltua täälläkin. Sitten kun on kiireempää, en ehdi notkua koneella enkä huomaa kaipaavani yhtään mitään täältä. Fb:tä vilkaisen mobiililla silloin tällöin. 

Vierailija
5/7 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on AV?

Vierailija
6/7 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan kyllä. Minulla on tällä hetkellä vapaa-aikaa tai sitten töiden jälkeen kaipaan nollausta, mihin av on hyvä, koska saatan uppoutua hyvin näihin keskusteluihin enkä sitten enää mieti töitä. Mutta olen jo ollut täällä riittävän monta vuotta muutenkin, että ei minuakaan jaksa kiinnostaa ne uudestaan ja uudestaan kiertävät aiheet.:)

Mutta mitä muutoin elämääni tulee niin joo, ei mulla elämää oikein ole, ei ole enää läheisiä ystäviä. Juuri tänä vuonna päättyi pitkä ystävyyssuhde sen yksipuolisuuteen (en jaksanut enää olla olkapäänä). Kavereitakin tuntuu olevan vaikea saada. Juuri iltaisin, esim. yhdeksän jälkeen, mitäpä muutakaan tekisin kuin olisin täällä.

Vierailija
7/7 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole elämässä sisältöä, koska av kiinnostaa :P

Jotenkin kaikki muu jäänyt. Jos yritän vaikka lukea jotain järkevää tai katsoa leffaa, saati itse kirjoittaa tai luoda jotain, tuntuu se kauhean työläältä ja väkinäiseltä. Ei mulla riitä keskittymiskyky enää edes iltapäivälehtien nettijuttuihin, niiden lukeminenkin vaatii liikaa pitkäjännitteisyyttä. Kavereitakaan jaksa nähdä tai soittaa kellekään, ihmiset jaarittelee vaan pitkästi omista asioistaan eikä niiltä saa suunvuoroa. Saman saa av:llakin tarvitsematta antaa itse mitään.

Jos av joku päivä lopetettaisiin, varmaan sitten istuisin vaan tuossa sohvalla ja tuijottaisin tyhjää seinää sen sijaan. Ei mua oikein jaksa kiinnostaa mikään muu tarpeeksi, että jaksaisin vaivautua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän