Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne Coopin tuotteet on muualla maailmassa halppisvaihtoehto merkkituotteille

Vierailija
15.04.2024 |

Ja täällä kun muutaman kerran mainostetaan niin laatu onkin jotain priimaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaitan ne on

Vierailija
2/15 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sä nyt selität ap? Ei niitä Suomessakaan priimana myydä. Jos yrittää trollata, auttaisi jos ei olisi idari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän sä nyt selität ap? Ei niitä Suomessakaan priimana myydä. Jos yrittää trollata, auttaisi jos ei olisi idari.

Näitä coop- aloituksia on alkanut olla palstalla aika paljon. 

Vierailija
4/15 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vesi on märkää, kauas on pitkä matka ja painavaa on raskas kantaa. Nuokin olivat yllätyksiä sulle, AP?

Vierailija
5/15 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööö. Coop on kirjaimellisesti korvannut Rainbow'n 🤦🏼🤦🏼 joka ei missään vaiheessa ole ollut muuta kuin halpismerkki. Tosin minä olen ostanut sateenkaarta vuosikaudet ihan mieluusti, koska olen tykännyt tuotteista. Nykyään ostan tadaa, Coopia. En minä pelkkiä halpismerkkejä osta, mutta en useinkaan näe järkeä ostaa kalliimpaa, kun halvemmalla saa täysin saman. 

Vierailija
6/15 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööööö. Coop on kirjaimellisesti korvannut Rainbow'n 🤦🏼🤦🏼 joka ei missään vaiheessa ole ollut muuta kuin halpismerkki. Tosin minä olen ostanut sateenkaarta vuosikaudet ihan mieluusti, koska olen tykännyt tuotteista. Nykyään ostan tadaa, Coopia. En minä pelkkiä halpismerkkejä osta, mutta en useinkaan näe järkeä ostaa kalliimpaa, kun halvemmalla saa täysin saman. 

Rainbow-merkissä löytyi kotimaisia tuotteita toisin kuin Coopissa. Coopista kun ei tiedä missä ne on valmistettu "tuotettu EU:ssa" tai vielä parempi, "pakattu EU:ssa" kun tiedetään ettei ihmiset ostaisi jos tietäisi alkuperämaan. Pelkkää sontaa ne tuotteet on, tuli tutustutta jo useampi vuosikymmen sitten keski-Euroopassa.

Vierailija
7/15 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, niin kai ne on Suomessakin. Nehän tulee Rainbow-merkin tilalle.

Vierailija
8/15 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rainbow-merkissä löytyi kotimaisia tuotteita toisin kuin Coopissa. Coopista kun ei tiedä missä ne on valmistettu "tuotettu EU:ssa" tai vielä parempi, "pakattu EU:ssa" kun tiedetään ettei ihmiset ostaisi jos tietäisi alkuperämaan. Pelkkää sontaa ne tuotteet on, tuli tutustutta jo useampi vuosikymmen sitten keski-Euroopassa.

Rainbow:lla ei ole ollut kotimaisia tuotteita sitten Kotimaista-merkin lanseerauksen. Siinä yhteydessä ne kotimaiset tuotteet siirtyivät Rainbow-nimen alta Kotimaista-nimen alle.

Vierailija
9/15 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuvittelit niiden olevan. Ne on sitä vähän kalliimpaa halpismerkkiä. Ei ihan sitä kaikkein halvinta kuraa, mitä mitä myydään halvimmalla oman tuotemerkkinsä alla.

Vierailija
10/15 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla idiootti.

Vierailija
11/15 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coop ja Rainbow ovat halpismerkkejä, joiden laatu pääsääntöisesti aivan kuraa. Tärkkelyksellä, palmuöljyllä ja jauhoilla jatkettu ulkomailta tuotuja tuotteita. Sitten porukka tottuu syömään noita eikä edes tiedä, miltä hyvänmakuinen tuote maistuu.

Vierailija
12/15 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Coop ja Rainbow ovat halpismerkkejä, joiden laatu pääsääntöisesti aivan kuraa. Tärkkelyksellä, palmuöljyllä ja jauhoilla jatkettu ulkomailta tuotuja tuotteita. Sitten porukka tottuu syömään noita eikä edes tiedä, miltä hyvänmakuinen tuote maistuu.

Höpsis. Rainbow-tuotteissa oli ainakin osa ihan hyvää tavaraa, erityisesti hintaansa nähden. Coopeista vaikea sanoa, ei niin kokemusta. Mutta keskimäärinhän sitä saa, mistä maksaa. Ihan sama sitten myös Pirkkatuotteissa, niissäkin on myös täysin kelvollista. X-tra ja K-menu on sitten asia erikseen, ne ovat kyllä juuri sitä, mistä hinta kertoo.

Vierailija
13/15 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coop samaa tavaraa X-tran kanssa, juurihan niissä kekseissäkin oli metallinpalasia niin kertonee paljon millaiset tuotanto-olosuhteet niiden valmistuksessa on.

Vierailija
14/15 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain orjatyömaassa valmistetaan.

Alkuperää ei paljasteta. Nyt joku Atrian lihatuote korvataan Coopin tuotteella.

Jostain Romaniasta tuotua lihaa? 

Vierailija
15/15 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain orjatyömaassa valmistetaan.

Alkuperää ei paljasteta. Nyt joku Atrian lihatuote korvataan Coopin tuotteella.

Jostain Romaniasta tuotua lihaa? 

Coopin pekonipakkauksessa sama vika kuin Kotivaran meetwursteissa. Lihan lähtömaita voi olla melkein 10, epäeettisistä maista, mukana esim. Puola. Mitäs veikkaatte, itkeekö Animalia ja Oikeutta Eläimille Coopin tuotteista? Ei, koska kotimaiset tuottajat tässä yritetään saada hengiltä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi