Mä en ymmärrä provoilijoita täällä.
Tajuan että halutaan aiheuttaa hämmennystä, mutta kun sitä tulee suurin osa haukkumaan aloittajaa niin niitä haukkujako se ap kalastelee? Tuleeko niistä haukuista sit hyvä olo, vaikka tietääkin valehdelleensa?
Kommentit (7)
Joo ei voi ymmärtää.. Ilmeisen köyhää elämää jos haluaa netissä esiintyä muuna kuin omana itsenään.
Eräs vakiprovoilija kerran pyysi etten paljastelisi hänen ketjujaan provoiksi vaikka tyypin tunnistan. On kuulemma harmitonta viihdettä vaan. No osa ketjuista voi olla harmittomia juu, mutta useat aiheet on sellaisia että ne herättää ihmisissä voimakkaitakin tunteita ja ketjuun jaetaan omia kokemuksia yms. Mun mielestä on pirun törkeää ja röyhkeää esittää joku kuvitteellinen "hätä" johon ihmiset sitten jakaa neuvojaan koska uskovat aidosti että tarina on totta ja "ap" tarvitsee apua tukea tai neuvoja.
Itsekin tein aiheesta ketjun...
http://www.vauva.fi/keskustelu/3971006/ketju/minapas_kerron_teille_totuuden_naista_huutelijoista
!!!
Uups, meni aiheen vierestä. -Edellinen
Mua ei niin paljon haittaa, enkä mä niitä aina tunnistakaan. Luen paljon lasten- ja kodinhoitoa käsitteleviä ketjuja. Joku voi olla ihan vilpittömästi osaamaton ja uusavuton ja kysyy neuvoa. Vastaan vakavissani. Voihan olla, että kyseessä on provo, jolla halutaan pilkata uusavuttomia. Siinä tapauksessa provoilija on ilkeä ääliö, eli ei kovin kiinnostava henkilö. Olen kuitenkin vastannut ja joku toinen, oikea uusavuton on voinut saada vastauksestani jotakin apua. Kukaan ei kärsi.
Mitä parempi keskustelu provosta lähtee. sitä nolompaa provoilijalle.
Ja saahan provontuntuisista avauksista kuvan siitä miten puuduttavan tylsää joidenkin palstailijoiden elämä on. :)
Politiikkaan liittyvät avaukset ovat usein hämmentäviä. Voiko joku todella olla niin tietämätön, ettei tunne vallan kolmijakoa? Tai ei tiedä miten toimitaan äänestyspaikalla? Tai miten EU toimii, että ei ole edes pintapuolista käsitystä, tyyliin Teivo Hakkaraista ei voi äänestää, koska hän ei ole EU-vaaleissa ehdokkaana. Tämäntyyppisten avausten tai provojen perusteella pidän Suomen menestystä jossain PISA-tutkimuksissa ihan höpönä.
Ketjuun kuin ketjuun ilmestyvät "Porvoosta päivää"-kommentit ovat tietty rasittavia, mutta ne ovat saaneet minut miettimään tuota "porvoolaista", millainen hän on, miksi hän on niin aktiivnen tuon yhden lauseensa kanssa, mihin hän pyrkii, ja se taas on aika inspiroivaa.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 11:14"]Mua ei niin paljon haittaa, enkä mä niitä aina tunnistakaan. Luen paljon lasten- ja kodinhoitoa käsitteleviä ketjuja. Joku voi olla ihan vilpittömästi osaamaton ja uusavuton ja kysyy neuvoa. Vastaan vakavissani. Voihan olla, että kyseessä on provo, jolla halutaan pilkata uusavuttomia. Siinä tapauksessa provoilija on ilkeä ääliö, eli ei kovin kiinnostava henkilö. Olen kuitenkin vastannut ja joku toinen, oikea uusavuton on voinut saada vastauksestani jotakin apua. Kukaan ei kärsi.
Mitä parempi keskustelu provosta lähtee. sitä nolompaa provoilijalle.
Ja saahan provontuntuisista avauksista kuvan siitä miten puuduttavan tylsää joidenkin palstailijoiden elämä on. :)
Politiikkaan liittyvät avaukset ovat usein hämmentäviä. Voiko joku todella olla niin tietämätön, ettei tunne vallan kolmijakoa? Tai ei tiedä miten toimitaan äänestyspaikalla? Tai miten EU toimii, että ei ole edes pintapuolista käsitystä, tyyliin Teivo Hakkaraista ei voi äänestää, koska hän ei ole EU-vaaleissa ehdokkaana. Tämäntyyppisten avausten tai provojen perusteella pidän Suomen menestystä jossain PISA-tutkimuksissa ihan höpönä.
Ketjuun kuin ketjuun ilmestyvät "Porvoosta päivää"-kommentit ovat tietty rasittavia, mutta ne ovat saaneet minut miettimään tuota "porvoolaista", millainen hän on, miksi hän on niin aktiivnen tuon yhden lauseensa kanssa, mihin hän pyrkii, ja se taas on aika inspiroivaa.
[/quote]
Lol. Porvoosta päivää tarkoittaa että aloituksen on pakko olla provo ;-)
Joo ei voi ymmärtää.. Ilmeisen köyhää elämää jos haluaa netissä esiintyä muuna kuin omana itsenään.