Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyttäävä naapuri

Vierailija
24.05.2014 |

Teinpäs eilen kunnon siivouksen, ja samalla heitin sitten turhia papereita yms. pois. Tänä aamuna huomasin, että joku on käynyt niin sekajätesäkkimme kuin paperiroskamme läpi. Ei siellä mitään valtionsalaisuuksia ollut, mutta kyllähän tuo ärsyttää. Epäilen, että talomme innokas kyylä on käynyt tutkimusretkellä ja saanut uusia juttuja juorukerhoonsa.

Nyt itse asiaan: haluan tehdä jonkin dokumentin tms. minkä sisällöstä kyylä ei voi olla hiljaa. Olisinko kenties kuolemansairas? Vai olisiko minulla jokin synkkä salaisuus? Nyt av-raati mielikuvitus liikkeelle, ja keksitään jotain että saan kyylän kiinni!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaus olisi aika mehevä vai mitä jos tekisit itsestäsi miljonäärin? Siitä ei kunnon juorukello pysty pitämään suutaan kiinni:D

Vierailija
2/6 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 10:26"]Sairaus olisi aika mehevä vai mitä jos tekisit itsestäsi miljonäärin? Siitä ei kunnon juorukello pysty pitämään suutaan kiinni:D

[/quote]

Olipa innovatiivinen idea! Kiitos siitä :) t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 10:26"]Sairaus olisi aika mehevä vai mitä jos tekisit itsestäsi miljonäärin? Siitä ei kunnon juorukello pysty pitämään suutaan kiinni:D

[/quote]

Olipa innovatiivinen idea! Kiitos siitä :) t. ap

Vierailija
4/6 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksisi mitään jos sulla on lapsia vaan hanki paperisilppuri tai leikkaa saksilla monta paperia päällekkäin suikaleeksi. Itse silpun aina paperit koska tiedän että niitä luetaan, kyyliä on meidänkin taloyhtiössä.

Vierailija
5/6 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane roskikseen itsellesi osoitettu rakkauskirje joltain sopivan ikäiseltä valtakunnan julkkikselta

Vierailija
6/6 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 10:47"]

En keksisi mitään jos sulla on lapsia vaan hanki paperisilppuri tai leikkaa saksilla monta paperia päällekkäin suikaleeksi. Itse silpun aina paperit koska tiedän että niitä luetaan, kyyliä on meidänkin taloyhtiössä.

[/quote]

en jaksa nähdä vaivaa, kun mitään huipputärkeää en tuolla lailla heitä pois. Kyylät kyylää, sillehän ei voi mitään, mutta nyt voisi edes itse kontrolloida mistä talonväki juoruaa :) t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi